Citat:
Ursprungligen postat av
TopDogg08
1) Tänkte om du hade en direktlänk redan men tack för svaret! Det var bara att söka på adressen+mord+2018+Flashback kom det snabbt upp på Google.
(FB) Skottlossning i Malmö – person ihjälskjuten på Lindängen (2018-06-21)
2) Det måste ha varit frustrerande för åklagare Anna när hon förhörde honom. Ännu värre om han nu var skyldig för mordet men frigavs från det. ”Men Anna det är inte meningen att jag ska tolka saker till dig”.
1) Tack själv för att du postade länken här i tråden!👍🏼
Jag läste därför nu på nytt igenom de 12 inlägg som jag då hade postat i den tråden, och kände nu glädje över mina bestämda uttryckssätt.
2) Benjamin Mahdis attityd att spela "Ball-Allan" skulle både vi fb-are samt en utav sveriges skickligaste åklagare Anna S. kunna flina åt.
När någons (B.M.) IQ rent numeriskt motsvarar värdet av personens skostorlek, så kan man flina åt korkade "Ball-Allan kommentarer".😊
Att skapa videon med den vita AUDI:n, och som "fjortisar" vifta med de vapen som man nån dag efter använde vilt skjutande vid mordet på en oskyldig flicka, är både urkorkat gjort men även så här i efterhand glädjande för svenskt rättsväsendes ärendehantering.
Jag ser fram emot att HR belyser bl.a. likgiltighetsuppsåtet ytterligare när man förhoppningsvis fastställer TR dom (livstids fängelse).