Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Det är så jag med resonerar. Och detta fall är verkligen unikt, särskilt med tanke på ett exceptionellt djupt och stadigt tryck, så pass att både venöst och arteriellt flöde stryps så att petekier uteblir. Ovanligt, enligt rättsläkaren.
Vore förvånande om hon inte ådrog sig en lättare hjärnskakning.
Eller hur; här hör man att även J uppmärksammar att T slår i huvudet rejält, därför antar jag att det också dröjde en stund innan hon fick kraft att sparka mot J. Ändå fortsätter J, trots att hon ser T bli omtöcknad av fallet.
Inget jag ens tänkt på tidigare, men när du nämner det så kan hon ju ha tagit på sig ett långärmat plagg i lägenheten, en kofta eller tröja. På Nöjet bar hon en kortärmad rosa blus.
I normala öron låter det långsökt att ta på långärmat före strypningen, men J hade googlat efter tips på lite av varje så tänkbart är väl att hon även studerat "hur man undviker motvärnsskador". Överraskningsmomentet med fällningen skulle kunna vara ett dylikt tips.
Edit: Jag vet att hon inte hade det som sökord, men det nämndes troligtvis på strypsidorna.