Citat:
Ursprungligen postat av
Singlan74
Jahopp, ytterligare en idiot som lägger skuld på grannen 😡.
Så du menar alltså att han medvetet ljuger? Av vilken anledning då tänker du?
Alla kan vi väl ta fel på tiden, det är mänskligt att inte ha exakt koll! Sluta nu skylla på grannen för faan, fokusera istället på de riktiga lögnerskorna 😡. Så otroligt urbota idiotiskt att anklaga grannen för att ljuga, du verkar inte över huvud taget förstå det!
Edit: Jag måste poängtera att jag tycker att det är viktigt med tidslinjen eftersom Johanna och Maja berättar olika historier. Men att anklaga grannen för att ljuga, det är jävligt lågt alltså!
Jag håller helt med dig!
Citat:
Ursprungligen postat av
scarletfire
Tror ni att mordet hade skett om poliserna hade tagit emot anmälan från Johanna angående Tove utanför nöjet , istället för att strunta i det ?
Ja det tror jag, jag tror att JJ ville använda poliserna till ett slags alibi, alltså slå ihjäl TT på vägen och hävda att TT hoppade på JJ och att JJ "bara" försvarade sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carrock
Systern till Tove My verkar dock inte vara helt uppriktig i sitt vittnes mål blir hon i slutet konfronterat då hon början säger att Johanna påstått att Tove varit otrogen och har videoklipp, My säger dock att det inte finns något videoklipp och har aldrig gjort det.
I slutet visar advokaten upp en konversation där Johanna skickar detta videoklipp till My, advokaten säger visst bilder, My svarar genast det finns inga bilder, advokaten rättar sig och säger jag menar videoklipp sen visar hon konversationen varpå My bara svarar jag har aldrig sett det där, jag blockade henne precis innan hon skicka det där.
Kan man ens skicka nåt till någon som blockat en?
Onödigt att sitta och ljuga/överdriva och slira på sanningen när det inte behövs. Det är uppenbarligen nåt fel på Johanna. Men varför inte bara vara helt uppriktig?
Både JJ själv och andra runt JJ har ju vittnat om att JJ gillar att redigera/klippa ihop små film/videosnuttar (hatlåten har väl något tillhörande "bildspel" på dem JJ hatar), så båda kan ju ha rätt......
Det kanske finns en "film", men att den är falsk.......påhittad ihopredigerad av JJ.