Nu i mars 2023 registrerade Arvid ett aktiebolag där han är 100% ägare, bolaget registrerades på adressen där Ida på pappret bor själv och inte på adressen där Arvid är mantalsskriven.
De bor därför tillsammans men Arvid får kanske inte skriva sig hos Ida för produktionsbolaget och är därför fortfarande skriven hos mormor?
Hopplöst att få ärliga svar från kvinnor eller ens svar på frågan man ställer. Frågan handlade självklart inte om huruvida du tycker det är hett att bli påsatt. Utan om det är hett med en man som uttrycker desperat barnlängtan. Löjligt att medvetet misstolka en fråga för att kunna dygdsignalera men väldigt typiskt kvinnor.
Låt oss diskutera nåt annat. Hur tror ni deltagarna är sexuellt? Jag kan börja.
Ida: tänder på mannens njutning.
Stina: tänder på mannens njutning.
Lina: tänder på mannens njutning.
Caroline: tänder på mannens njutning - och sin egen smärta...
Återkommer med männen
Nu ska du få höra framförallt tänder dessa 4 kvinnor på att få njutning nästan som om di voro normalfungerande kvinner, att ge kan betraktas som kuriosa eller bonus level för tändvätskan men är faktiskt inte det klimaktiska
Men du har slarvat och glömt dom 2 deltagare som däremot
tänder på att ge mannen njutning, nämligen Momor Tingström samt Kalle Norwald
Jag kan tänka mig att Ida är mest vild & galen (för att låta som en schalger) och aktiv och klappar Arvid på stjärten och kan även örfila tillbaka på skoj, rätt så givet att det är Military degrading rollplaying games där han ska vara "matros" och "nebermässpojke" som ska utföra oskuldskontrollerna & svabba däcket, hon ska vara Marie Antoinette och dömas till döden, inga revolutionerande kinks som ni hör
Stina ser sig helst betäckas under släkt lampa i missionären, bubblaren är Carro som jag tror är tråkigaste fisken i vattensängen faktiskt även om det hon ställer upp på kanske är udda
P.S Fredrik Boms backslick indikerar att han gillar att vara elakartad istället för benign i sängen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-27 kl. 01:33.
Nu i mars 2023 registrerade Arvid ett aktiebolag där han är 100% ägare, bolaget registrerades på adressen där Ida på pappret bor själv och inte på adressen där Arvid är mantalsskriven.
De bor därför tillsammans men Arvid får kanske inte skriva sig hos Ida för produktionsbolaget och är därför fortfarande skriven hos mormor?
Jodå, produktionsbolaget har aldrig hindrat tidigare par från att vara skriven på samma adress. Det är bara att skicka in en polisanmälan om folkbokföringsbrott, för det är vad det handlar om.
Smutsar ner stjärnorna på kragen lite dock. Men Ida som mäklare känner till folkbokföringslagen. Vem tror de att de lurar.
Fast i det fallet tror jag (rent evolutionärt) att kvinnan (du kanske tillhör undantagen) snarare finner det sexigt pga att mannen "betäcker" kvinnan/"du är min" och dominansen i det. Samt att om det är pga mer än bara tillfälligt sex att man faktiskt hittat någon som vill investera så mycket i relationen som ett barn ändå är, den maximala på sätt och vis.
Inte som här för att han mest för egen del verkar vilja ha ett barn och känns närmast desperat, och i princip skulle kunna ta vilken babymama som helst. Desperation är sällan sexigt.. varken hos män eller kvinnor, men kvinnors desperation är kanske mer förståelig då tidsspannet för när det är möjligt är begränsat på ett annat sätt.
Alltså jag vet inte. Jag och min man ville ha barn efter en månad ihop. Skaffade barn och gifte oss efter 2 år. När jag var 24 och han 23. Båda längtade efter barn. Men det kanske blir en annan slags desperation när man är över 30.
Sen blir det ju en jävligt knepig situation i gfvö överhuvudtaget. Får ångest av att tänka mig in i situationen och hade förmodligen behövt vara konstant full hela inspelningen.
Hopplöst att få ärliga svar från kvinnor eller ens svar på frågan man ställer. Frågan handlade självklart inte om huruvida du tycker det är hett att bli påsatt. Utan om det är hett med en man som uttrycker desperat barnlängtan. Löjligt att medvetet misstolka en fråga för att kunna dygdsignalera men väldigt typiskt kvinnor.
Låt oss diskutera nåt annat. Hur tror ni deltagarna är sexuellt? Jag kan börja.
Ida: tänder på mannens njutning.
Stina: tänder på mannens njutning.
Lina: tänder på mannens njutning.
Caroline: tänder på mannens njutning - och sin egen smärta...
Återkommer med männen
Alla känns helt normala och inte som att dom har några konstigheter för sig alls.
Det är min känsla iallafall.
Så ja, det du skriver kan stämma.
Inget som drar igång min fantasi iallafall. Blir mest uttråkad av att tänka mig nån av dom i en sexuell kontext.
Om man vill slippa spoilers är det nog bäst att man inte läser i den här tråden.
Jag tror du får backa på den här punkten. Det har aldrig varit OK att spoila vad som händer efter seriens slut, det får nog betraktas som konsensus för denna tråd såväl som andra dokusåpatrådar. Spoilertaggar gäller.
Var hittar man alla dessa helt absurt ocharmiga kvinnor. Inte en enda jävla säsong har där funnits en vettig kvinna utan SVTs första fråga verkar ju bara "är du en nazifeminist med offerkofta?" och svarar hon ja är hon med.
Har sett det hos både män och kvinnor. Har en fd kollega som är psykiskt sjuk (har en diagnos) som jag slutade umgås med för att jag inte kunde med hur hon snackade skit om och tryckte ner sin make. Han är högutbildad och har ett coolt och viktigt jobb, väldigt snäll och intelligent och alla gillar honom. Hon verkar ha som mål att hacka på allt han gör och att få andra att tycka illa om honom. Men vet också en man som själv är doktor inom sitt område och är lika elak mot sin fru. Jag tycker det är vidrigt, jag mår dåligt av att se sånt där, även på tv.
Det här har jag funderat på många gånger genom åren. Har kompisar som är snälla, utbildade, ser ok ut och drar in alla pengar till förhållandet som blir behandlade som skit av sin kvinna. Kvinnorna ser ut som ovårdade troll, har inte jobbat på 20 år, behöver avlastning från barnen ( från att barnen är 1år tills de är 20 år!!!) och åker på spa och solsemester med väninnor och klagar på hur de gör allt i hemmet. Hur kommer det att männen stannar? Och hur vågar kvinnorna, lämnar mannen dem så är de fattiglapp?
Sen finns det förhållanden där kvinnan är högutbildade, arbetar, delar på uppfostran av barnen, gör det bästa av sitt utseende som är glada och iallafall utåt verkar kära och nöjda med sina män. Som vill åka på semester med sin man och inte med väninnorna och byter till vinterdäck på bilen. Men de är verkligen inte i majoritet.
Är det någon psykolog som kan förklara fenomenet? Kan inte ha med sex att göra för en av kompisarnas fruar har deklarerar att hon slutst med sånt eftersom hon vill fokusera på annat.
Var hittar man alla dessa helt absurt ocharmiga kvinnor. Inte en enda jävla säsong har där funnits en vettig kvinna utan SVTs första fråga verkar ju bara "är du en nazifeminist med offerkofta?" och svarar hon ja är hon med.
Att vara villig att lägga ut sig själv och sitt liv framför en kamera går inte helt sällan hand i hand med att vara mindre charmig på olika sätt. Så jag kan se en sådan koppling, bland annat.
Eftersom jag själv alltid velat ha barn (och har fått det) ser jag det som ett stort plus om en manlig partner också vill det. Ser inget avtändande eller svaghet i det. Däremot var det lite fånigt sagt att han har en biologisk klocka, det tycker jag att det är kvinnor som har eftersom män kan få barn betydligt högre upp i ålder. Sen kanske han menade att hsn känner sig mentalt redo, men biologiskt är nåt annat.
Biologisk klocka i detta sammanhanget kan ju lika gärna varit en ”omskrivning” av att man känner att man börjar bli såpass gammal att man är rädd att man inte ska orka vara med sitt barn på samma sätt på sikt och att man ska uppfattas som en morfar/farfar till sitt eget barn. Att man åldras beror ju på den biologiska klockan i sig även om uttrycket främst brukar användas till kvinnans möjlighet att bli med barn.
Eller så flyttar Ida till Arvid istället och farmor hittar annat boende. Tror det är ett högst troligt scenario. De vill väl bara vara helt säkra först.
Kul att höra i alla fall att de fortfarande är ihop. De är båda i en position där det inte är läge att slänga bort en sådan partner. För båda är bra partners på pappret och de passar även skapligt bra ihop. Är lite "romantisk film i verkligheten"-auro kring dem.
Senast redigerad av Keus 2023-04-27 kl. 08:47.
Biologisk klocka i detta sammanhanget kan ju lika gärna varit en ”omskrivning” av att man känner att man börjar bli såpass gammal att man är rädd att man inte ska orka vara med sitt barn på samma sätt på sikt och att man ska uppfattas som en morfar/farfar till sitt eget barn. Att man åldras beror ju på den biologiska klockan i sig även om uttrycket främst brukar användas till kvinnans möjlighet att bli med barn.