Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-26, 11:36
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Ja alltså de är ju värdiga vinnare. Tjejligan är enligt mig patetisk. Men det beror ju på vilket perspektiv man har.

Oskar är min absolut favorit. Han är reko och värdig ur alla perspektiv. Markus en god andraplats.

Men även Amanda, Erik, Dennis och Dennis och Sanna bidrar ju. De övriga tre i tjejpakten, utom möjligtvis Teamleadern, glömt hennes namn är ju fullständigt ovärdiga och väck. De hade inte klarat sig en dag ensamma plus att jag verkligen avskyr offermentaliteten. Tror Alva retar mig mest.
Kan inte säga att jag håller med om Oskar. Visst, en duktig vildmarkskille och överlevare men långt ifrån ödmjuk. Han högg till direkt när Markus kom in i leken och har försökt kritisera samt förminska hans kunskaper från dag 1, allt bara för att han inte tålde konkurrens utan ville vara den ensamma alfahannen. Markus är enligt mig den mer ödmjuke och minst falska. Oskar är ju falsk precis som de flesta andra i årets lek. De enda som inte är falska är ju Markus, Erik och Amanda. Chris och Dennis tar ju priset dock, helt klart årets äckligaste deltagare.

Annars håller jag med om tjejerna. Carro är nog värst eftersom hon ändå är så självgod, Alva är för liten och naiv. Sophie är väl den som tänker mest med pannbenet och egentligen ville rösta ut Alva istället för Oskar senast, men hon är inte såpass dum att hon ställer tjejerna emot sig.
Senast redigerad av Jonipoon 2023-04-26 kl. 11:40.
2023-04-26, 11:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Finns en annan tråd om du vill skippa spoilertagg.

Det ska inte behövas två trådar. Omröstningen talar sitt tydliga språk. De som ser programmet endast via vanlig TV är i kraftig minoritet och jag ser inte varför majoriteten ska anpassa sig efter minoriteten.
2023-04-26, 12:22
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det ska inte behövas två trådar. Omröstningen talar sitt tydliga språk. De som ser programmet endast via vanlig TV är i kraftig minoritet och jag ser inte varför majoriteten ska anpassa sig efter minoriteten.
PREACH!
2023-04-26, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Det här skriver zeki på sin insta

zekiardovo
Angående incidenten mellan mig och Dennis.
Jag tror inte att Dennis var skyldig i det fysiska, jag tror mest han sa saker som retade Zeki. Dennis har ju fysiskt övertag vad än Zeki säger, Dennis kan ju bara kasta bort lilla Zeki.

Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Bara inte Carro vinner! Det vore orättvist. Missförstå inget nu. Jag gillar Carro, men hon har vunnit Alvas hjärta. Ska hon då få en halv mille som grädde på moset? Nej, nån måtta får det vara!

Alva och Carro är inte tsm. Om du går in på Carros tiktok så har Carro en tiktok med henne och Alva där alla frågar om de är tsm, varken Carro eller Alva svarar på detta. Det Carro gör är att gilla en kommentar där det står "nej de är inte tsm". Tycker det säger allt. Carro vill bara ha uppmärksamhet i media men ingen av dem är lesbisk.
2023-04-26, 12:33
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Vad heter detta program?

Har glömt vad det hette, men googla lite. Det var verkligen stenhårt. Riktigt tuffa människor ger upp efter ett par dagar. Klarar inte av tristessen och nätterna.
2023-04-26, 12:35
Medlem
Jag förstår inte hur folk här i tråden kan se fram emot att medlemmar i lag syd kommer lägga sig i tävlingar? Starka spelare som förtjänar att vinna Robinson kommer alltså att åka ut och kvar blir personer som falska Chris och tjejer som varken kan tävla eller hjälpa till i lägret får chansen att vinna istället.

Hade förstått om ni tyckte det var kul om laget la sig för att få ut Chris men det är ju inte så det ser ut. Hejar ni på Chris alltså?

Och vad håller de där tanterna i syd på med, varför vill de bete sig som snorungar också?
2023-04-26, 12:37
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Vad heter detta program?
The Island Sverige
2023-04-26, 12:41
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag förstår inte hur folk här i tråden kan se fram emot att medlemmar i lag syd kommer lägga sig i tävlingar? Starka spelare som förtjänar att vinna Robinson kommer alltså att åka ut och kvar blir personer som falska Chris och tjejer som varken kan tävla eller hjälpa till i lägret får chansen att vinna istället.

Hade förstått om ni tyckte det var kul om laget la sig för att få ut Chris men det är ju inte så det ser ut. Hejar ni på Chris alltså?

Och vad håller de där tanterna i syd på med, varför vill de bete sig som snorungar också?
Jag håller med. Jag har börjat förakta Chris och hela tjejpakten. Visst , det är ett spel , men anser att den som är bäst i tävlingarna och på att överleva i samverkan med andra ska vinna. Inte tissel tasselgruppen som klarar sig lite längre pgav skitsnack och utfrysning. Hatar sånt spel. Men dom gör bort sig själva.
2023-04-26, 12:58
Medlem
Puma006s avatar
Falska råttan Chris, bara sjunker och sjunker. Han är som Titanic, på väg mot havsbottnen.
2023-04-26, 13:27
Medlem
urgentmessages avatar
Tittar på senaste avsnitten nu.
2023-04-26, 13:28
Medlem
Att Chris ständigt slår sig för bröstet för sina påstådda skådespelaregenskaper är ju kul eftersom det står ”falsk beräknande konspiratör” i pannan på honom varje gång han är i bild. Aldrig sett någon dölja sin bitchiga uppsyn sämre, och det är ett under att inte Amanda eller Erik har märkt av det. Just pga den enorma mättheten får de gärna åka hem. Att Chris ser ut sådär mest hela tiden är naturligtvis en förklaring till varför man inte hajar till.
2023-04-26, 13:30
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Dennis bor i Uppsala, Sveriges fjärde största stad och med tanke på dialekten så anar jag att han har rötter från Stockholm. Din teori om småstad är rent ut sagt urusel.

Han beter sig som en typisk småstadsmänniska, sedan om han råkar bo i uppsala eller inte är jag mindre intresserad av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in