Citat:
Ursprungligen postat av
pewpew
Ja alltså de är ju värdiga vinnare. Tjejligan är enligt mig patetisk. Men det beror ju på vilket perspektiv man har.
Oskar är min absolut favorit. Han är reko och värdig ur alla perspektiv. Markus en god andraplats.
Men även Amanda, Erik, Dennis och Dennis och Sanna bidrar ju. De övriga tre i tjejpakten, utom möjligtvis Teamleadern, glömt hennes namn är ju fullständigt ovärdiga och väck. De hade inte klarat sig en dag ensamma plus att jag verkligen avskyr offermentaliteten. Tror Alva retar mig mest.
Kan inte säga att jag håller med om Oskar. Visst, en duktig vildmarkskille och överlevare men långt ifrån ödmjuk. Han högg till direkt när Markus kom in i leken och har försökt kritisera samt förminska hans kunskaper från dag 1, allt bara för att han inte tålde konkurrens utan ville vara den ensamma alfahannen. Markus är enligt mig den mer ödmjuke och minst falska. Oskar är ju falsk precis som de flesta andra i årets lek. De enda som inte är falska är ju Markus, Erik och Amanda. Chris och Dennis tar ju priset dock, helt klart årets äckligaste deltagare.
Annars håller jag med om tjejerna. Carro är nog värst eftersom hon ändå är så självgod, Alva är för liten och naiv. Sophie är väl den som tänker mest med pannbenet och egentligen ville rösta ut Alva istället för Oskar senast, men hon är inte såpass dum att hon ställer tjejerna emot sig.