2023-04-25, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cicadina
Jag har väl ff inte gissat, det var en fråga. Va fan vill du!

Ja, vad vill du? 🤣
Dålig fråga i dåligt forum...
Citera
2023-04-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
En självständig innehållsanalys såklart.

Det är inte ens en analys utan en innehållspecifikation.

Nä, tillverkarna har en analys, eller du anser att vatten är en del i innehållet?
Nu töntar du bara runt som alltid.
Citera
2023-04-25, 21:48
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Nä, tillverkarna har en analys, eller du anser att vatten är en del i innehållet?
Nu töntar du bara runt som alltid.

Som Jag skrev tidigare är det enda sättet att veta innehållet i bränslet om en (självständig) analys görs.

Samma med innehållet i alla produkter. Livsmedelsverket gör väl tex analyser av olika produkter och ibland finner dom tillsatser och olika innehåll som ej ska vara där. Som icke deklarerats. Sen kan man ju såklart fråga sig hur självständig en statlig analys är. Korruption är ett verkligt fenomen. Men livsmedelsverket hittar ändå en del så något form av track record har dom åtminstone iom dessa fynd och där med tilit i någon grad.

Att ett vinstdrivande företag gör en innehållsspecifikation, eller ens innehållsanalys säger inte så mycket. Av självklara anledningar. Kan vara helt förfalskad med andra ord.

Det här handlar om samma sker i flygbränslet, kontamineras det? Sprutar man kemikalier över planeten som inte ska vara där? Det är ett sätt att dessuton destabilisera hela ekosystemet. Kolla bara på flightradar hur mycket plan det finns i luften.

Vad är roligt med det hela? Vi borde defentivt ha självständiga analyser av alla produkter.

Speciellt produkter som sprayas över hela planeten. Dessa är extra viktiga att ha nogrann koll på. Dess innehåll. Då det uppenbarligen kan ha förödande effekter för hela planeten om det kontamineras.

Vidare diskussion kan vara kring monopolet på flygbränsle tillverkning. Antagligen finns det bara ett få stora tillverkare? Lätt att korrumpera helt enkelt. Och kontaminera..Det är en säkerhetsrisk och man riskerar grova brott mot mänskligheten om man låter sånt gå obemärkt under radarn.

Om det inte sker i sverige vore det jätte bra, en självstänständig analys på flygbränsle kan stilla endel oro och vore ett bra första steg för att säkra så att detta inte sker. Alltså sprayandet av kemikalier via flygplan. Men sen måste man undersöka utomlands också. Samt dessa 1% av plan som ej syns på flight radar.

Återkommer när en självständig innehållsanalys av flygbränsle gjorts tills dess är det bara världsmästerskap i att gissa rätt. Ren spekulation.
Senast redigerad av stycket 2023-04-25 kl. 21:54.
Citera
2023-04-25, 21:53
Medlem
Citat:
Som Jag skrev tidigare är det enda sättet att veta innehållet i bränslet om en (självständig) analys görs.

Samma med innehållet i alla produkter. Livsmedelsverket gör väl tex analyser av olika produkter och ibland finner dom tillsatser och olika innehåll som ej ska vara där. Som icke deklarerats. Sen kan man ju såklart fråga sig hur självständig en statlig analys är. Korruption är ett verkligt fenomen. Men livsmedelsverket hittar ändå en del så något form av track record har dom åtminstone iom dessa fynd och där med tilit i någon grad.

Att ett vinstdrivande företag ger en innehållsspecifikation, eller ens innehållsanalys säger inte så mycket. Av självklara anledningar. Kan vara helt förfalskad med andra ord.

Det här handlar om samma sker i flygbränslet. Sprutar msn kemikalier över planeten som inte ska vara där? Det är ett sätt att dessuton destabilisera hela ekosystemet. Kolla bara pp flightradar hur mycket plan det finns.

Vad är roligt med det hela? Vi borfäde defentivt ha självständiga analyser av alla produkter.

Speciellt produkter som sprayas över hela planeten. Dessa är extra viktiga att ha nogrann koll på. Dess innehåll. Då det uppenbarligen kan ha förödande effekter för hela planeten om det kontamineras.

Vidare diskussion kan vara kring monopolet på flygbränsle tillverkning. Antagligen finns det bara ett få stora tillverkare? Lätt att korrumpera helt enkelt. Och kontaminera..Det är en säkerhetsrisk och man riskerar grova brott mot mänskligheten om man låter sånt gå obemärkt under radarn.

Om det inte sker i sverige vore det jätte bra, en självstänständig analys på flygbränsle kan stilla endel oro och vore ett bra första steg för att säkra så att detta inte sker. Alltså sprayandet av kemikalier vis flygplan. Men sen måste man undersöka utomlands också. Samt dessa 1% av plan som ej syns på flight radar.

Återkommer när en självständig innehållsanalys av flygbränsle gjorts tills dess är det bara världsmästerskap i att gissa rätt.

Då lär du aldrig återkomma, men vi kan träffas och göra analysen. Garanterar dig att det inte kommer dyka upp mystiska kemikalier.
Citera
2023-04-25, 22:00
Medlem
styckets avatar
Citat:
Då lär du aldrig återkomma, men vi kan träffas och göra analysen. Garanterar dig att det inte kommer dyka upp mystiska kemikalier.

Lustigt att du är så övertygad. Vet du hur många galna vetenskapsmän det finns?
Citera
2023-04-25, 22:42
Medlem
Citat:
Lustigt att du är så övertygad. Vet du hur många galna vetenskapsmän det finns?

Jag har en väldigt färsk analys, kvalitetssäkrad och allt så jag behöver inte undra vilket du tycks göra.
Citera
2023-04-26, 06:53
Medlem
Citat:
Vet inte, känna som det blir slöjmoln oavsett väder av kondensstrimmorna.

Men oavsett hade inte solen täckts av dessa på molnfria dagar.

En kondensstrimma kan naturligtvis inte bilda slöjmoln över hela himlen. Det där är en lögn som "chemtrails-troende" älskar att ta till.
Däremot uppstår både slöjmoln och kvarliggande kondensstrimmor när luften är mättad med vattenånga.
Självklart täcks inte solen av moln på molnfria dagar.

Du har suttit och gissat, sagt diverse "kanske" och "jag vet inte, men det kan vara så att...". Och sedan fört fram en massa mer eller mindre verklighetsfrämmande hypoteser. Nu är det på tiden att du tar reda på fakta!
Senast redigerad av pewana 2023-04-26 kl. 07:20.
Citera
2023-04-26, 11:21
Medlem
styckets avatar
Citat:
Jag har en väldigt färsk analys, kvalitetssäkrad och allt så jag behöver inte undra vilket du tycks göra.
Vem har gjort analysen?

Ett företag, som ägs av?
Kan du dela analysen? Om inte, varför inte?
Citera
2023-04-26, 11:30
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
En kondensstrimma kan naturligtvis inte bilda slöjmoln över hela himlen. Det där är en lögn som "chemtrails-troende" älskar att ta till.
Däremot uppstår både slöjmoln och kvarliggande kondensstrimmor när luften är mättad med vattenånga.
Självklart täcks inte solen av moln på molnfria dagar.

Du har suttit och gissat, sagt diverse "kanske" och "jag vet inte, men det kan vara så att...". Och sedan fört fram en massa mer eller mindre verklighetsfrämmande hypoteser. Nu är det på tiden att du tar reda på fakta!

Fast man kan ju observera det med egna ögon samt så finns det videos online.

Klar himmel och efter flygplans strimmor skapas slöjmoln.
Citera
2023-04-26, 11:35
Medlem
Citat:
Vem har gjort analysen?

Ett företag, som ägs av?
Kan du dela analysen? Om inte, varför inte?

Du påstår och jag hänvisar till att det finns.
Spela inte så jävla fjantig och ta tag i ditt liv istället.
Om du fjantade mindre så skulle du må bättre.

Om du tror att flygbolag utsätter samtliga passagerare för fara så är du dummare än du utger dig att vara.

Skulle man mystiskt tillsätta en kemikalie som inte är bränsle skulle motorerna inte må bra. Detta skulle dessutom upptäckas vid bränslekontroll. Annars kan jag ju strunta i att checka dräneringen varje dag och köra med lite vatten i bränslet. Inget är ju ett problem för er idioter så länge det passar era sjuka fantasier.
Citera
2023-04-26, 11:40
Medlem
styckets avatar
Citat:
Du påstår och jag hänvisar till att det finns.
Spela inte så jävla fjantig och ta tag i ditt liv istället.
Om du fjantade mindre så skulle du må bättre.

Om du tror att flygbolag utsätter samtliga passagerare för fara så är du dummare än du utger dig att vara.

Skulle man mystiskt tillsätta en kemikalie som inte är bränsle skulle motorerna inte må bra. Detta skulle dessutom upptäckas vid bränslekontroll. Annars kan jag ju strunta i att checka dräneringen varje dag och köra med lite vatten i bränslet. Inget är ju ett problem för er idioter så länge det passar era sjuka fantasier.

Och du förväntar dej att jag ska lita på att du har en helt självständig innehålls analys av flygbränslet?

Har du det ser jag ingen anledning att hålla den hemlig.

Men varför skulle ni göra innnehållsanalyser på erat flygbränsle?
Citera
2023-04-26, 11:41
Medlem
[quote=stycket|84271285]Och du förväntar dej att jag ska lita på att du har en helt självständig innehålls analys av flygbränslet?

Har du det ser jag ingen anledning att hålla den hemlig.

Men varför skulle ni göra innnehållsanalyser på erat flygbränsle?[/QUOTE]

Grejen är att du likt dina idiotvänner förkastar allt som ni inte själva fått fantisera ihop. Så du och jag träffas så är du med på analysen helt enkelt.

Analyserar för ATT MOTORER INTE MÅR BRA AV KONTAMINERING. Har du någon jävla mental kapacitet eller behöver den bankas in hårt och våldsamt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in