2023-04-26, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
SD:are och omgivning till sådana är snarare skickliga på att säga saker och sedan dra offer kort av att de är oskyldiga eller missförstådda.

Ja. En flicka hade sålt för 360 000 i måndags enligt ngn artikel. Det är rekordår för Majblomman. Det är alltså fler som köper.

Barn har varit ute och sålt blommor.
Ge mig ett exempel på när offerkoftan gynnat någon SDare?
Citera
2023-04-26, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Och självklart går svenskar in full-retard med masspsykos och köper mer majblommor för att godhetssignalera efter de förblindats av ännu en hoax. I vanlig ordning. Mycket lyckad guerillamarknadsföring.
Tack för garv. Vad är det för fel på svenskar och grupppsykos?. Måste ha tråkiga liv
Citera
2023-04-26, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
[/b]

Jag tror det kommer att avta. Tappar sugen med denna soppa.
Dessutom gör han inget, pengarna rullar in genom swish till webbshop

I usa hade man höjt grabben till skyarna, även i England
men i detta landet är det avunden som sticker upp sitt fula tryne.
Varför går inte folk in o googlar på Majblomman, istället för att påstå felaktigheter
det går även lyssna på Lmottes intervju med den där SD-kvinnan
hon säger hon är såå trött se rekla på hucklen o n-personer, i både tv o ikea katalog
Citera
2023-04-26, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blouskall
Han vet hur man gör? Om du har såna problem med din hemsida så du tycker att detta spektakel är något att ta efter så tror jag det är fröken Asylsamordnare på Studiefrämjandet Leia du ska prata med om tips. Hon vet hur man gör!
Har förmodligen ett enormt dolt nätverk
Citera
2023-04-26, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
I usa hade man höjt grabben till skyarna, även i England
men i detta landet är det avunden som sticker upp sitt fula tryne.
Varför går inte folk in o googlar på Majblomman, istället för att påstå felaktigheter
det går även lyssna på Lmottes intervju med den där SD-kvinnan
hon säger hon är såå trött se rekla på hucklen o n-personer, i både tv o ikea katalog
Ja Sverige vill ju bli som USA så grattis.
Snart bor det klungor utomhus eftersom de inte är *sin egen lyckas smed*
Bara att förberedda våra små
Citera
2023-04-26, 09:42
Medlem
Snart har negerpojken nått "6 miljoner", och den godtrogna fårskocken lär tro på det också.
Citera
2023-04-26, 09:43
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Alla säljer väl jultidningar någon gång och lär sig att göra försök iallafall? Oftast tog föräldrarna över.

Varför ska de sätta stopp? Fattar ni inte att det är en välgörenhetsorganisation? Jag vill inte ha någon digital blomma utan något jag tycker är fint Gillar inte ens vanliga pin men folk får välja själva.

Jag förstår ärligt talat inte vad det är för fel på er som lägger er i nu.

grabben har inget personnr. ,ingen skolplikt i Sverige.I detta fall utnyttjas barn i politisk propaganda på ett cyniskt vis.Gillas inte av anti-liberaler,som "inte vilar på hanen i dessa fall".
Citera
2023-04-26, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Tack för garv. Vad är det för fel på svenskar och grupppsykos?. Måste ha tråkiga liv

"Svenskar" generellt är nog en något felaktig benämning. Det handlar i första hand om (gissar 99,9%) om yngre fruntimmer som tillbringar sin största vakna tid på facebook och hänger på all idioti som uppmanas till där. Tankeverksamhet existerar inte hos dessa.
Citera
2023-04-26, 09:45
Medlem
John.Walkers avatar
Ingen av er här inne verkar följa nyheter.

Någon tidning skrev om en grabb som sålt för 200.000 och rasisterna satte igång och en SD kvinna gick fullt ut Nazi och då började människor stödköpa.

Ingen hoax, ingen agenda och inget annat än att svenska folket visar avsky mot rasism.
Citera
2023-04-26, 09:46
Medlem
Haajibs avatar
Det går ju visst att tvätta svarta pengar genom honom. Är det han eller organisation som blir skyldiga?
Citera
2023-04-26, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Särskilt inte om de är politiskt aktiva medlemmar, som det föreslås. Partipiskan har vinat i luften så otroligt mycket att det helt enkelt är omöjligt att någon är kvar som skulle kalla ett barn för blatte eller "negrar". Det leder mig till att tänka att antingen är kontot kapat, fake, eller så är inte dessa "SD-kvinnor" vilka de utger sig för att vara.
Det är min magkänsla också.
Dessa "kvinnor" har inte ens lindat in sin rasism, utan uttrycker sig öppet som värsta dödsknarkarrasisterna på Fb.

Murhaf är ett offer, men inte pga. dessa kvinnors uttalande, utan för att ha använts i ett politisk spel. Att politiker använder barn som slagträ i sin politiska debatt är inget nytt, tyvärr. Det här kommer lägligt nog vid en tidpunkt där folket inte längre tycker att det är det värsta som finns är att bli kallad för rasist. Alla dessa epitet som satts på folk för att tysta dem börjar bli urvattnade.
Senast redigerad av Pripps3.5 2023-04-26 kl. 09:55.
Citera
2023-04-26, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Snart har negerpojken nått "6 miljoner", och den godtrogna fårskocken lär tro på det också.
Barnet får behålla 10% av försäljningen, således 600 000 kr, plus 150 000 kr i driks. Iom att han inte är anställd så innebär det att han måste betala arbetsgivaravgift och löneskatt själv, på 750 000 kr. Så i runda slängar runt 360 000 kr.
Är han medveten om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in