Citat:
Ursprungligen postat av
SvaMp_
Kollade upp Arvid's mormors hus. liknande har sålts för närmare 16miljoner, även om den knappast är ngt att hänga i julgranen. När 87åriga mormorn dör lär älsklingspojken få det rätt nice ekonomiskt, tror den där stockholmsmäklaren säkert tagit med det i sin kalkyl.
Jag har också tänkt så.
Men man måste väl ändå vara lite attraherad och begeistrad för att fixa "att han är värd pengarna"?
Hon säger ju att han är jättesnygg med sina fräknar, hon älskar karlar i uniformer, är så stolt att han blivit kapten.
Men hon kanske intalar sig att detta räcker för kärlek?
Jag attraheras inte av något av det ovannämnda. Jag tycker detta till och med är motbjudande.
Så det är ju bra att hon iallafall attraheras av dessa ytliga ting.
Alltid något.
Sen får vi ju se om det räcker hela vägen.
De kanske tycker om varandra även då de lärt känna varandra bättre?
Detta par ser det nog mest ljust ut för övrigt.
Jag som trodde det skulle bli lite spirande kärlek mellan Lina och Alexander. Och så gick det i en handvändning över i att bli gnälligt mellan dem.
Kanske barnfrågan blev startskottet utför?
Stina och Fredrik gick ju nästan om dem nu, i att iallafall trivas lite, med varandra.
Carro och Agust ser det mörkt ut för. Oavsett primitivt boende, eller var skon klämmer?
Lite svårt att avgöra vem av dem som mest är intresserad av att det blir en relation. Men det verkar ju som att Agust väntar in Carro för lite intimitet?
Jag tycker det är lite fånigt när det blir för mycket hackande på deltagarna om t ex den ena i paren är avståndstagande. Då blir denne the bad guy. Men är man inte intresserad, så är man inte.