2023-04-24, 19:16
Medlem
Andra veckan, andra mötet (påstår hon) ang spelmissbruk, där hon nu återigen spelar bort tusentals kronor, flyttar fram sitt "Tillfrisknande" 1v till och ska vara HELT spelfri nästa vecka, HON ÄR SOPSLUT alltså...

Hon har dessutom beställt möbler till sin lägenhet som hon snart Förlorar? då hon ligger efter med 2-3 hyror IGEN...

Snälla rara kan inte folk sluta kalla henne för förebild, skicka pengar och gå på hennes lögner snart?
2023-04-24, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Hon har kommenterat det flera gånger och gjord tiktoks om att hennes följare ska gå in här och rapportera och kommentera. Förutom emelie själv så kom en person som försökte i några få inlägg.

Coolt. Beroende på förmåga till självdistans så är det kanske riktigt kul för henne att bli så här uppmärksammad.
2023-04-24, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Andra veckan, andra mötet (påstår hon) ang spelmissbruk, där hon nu återigen spelar bort tusentals kronor, flyttar fram sitt "Tillfrisknande" 1v till och ska vara HELT spelfri nästa vecka, HON ÄR SOPSLUT alltså...

Hon har dessutom beställt möbler till sin lägenhet som hon snart Förlorar? då hon ligger efter med 2-3 hyror IGEN...

Snälla rara kan inte folk sluta kalla henne för förebild, skicka pengar och gå på hennes lögner snart?

Att hon ligger efter med hyror är skitsnack. Hon använder den snyfthistorian för att tigga till sig cash till spel och lösögonfransar.
Hon avslöjade sig själv med en freudian slip senast igår.
2023-04-25, 05:42
Medlem
jesussugers avatar
Hon har drag av psykopat
Hon har 2 hjärnceller och dessa 2 är ovänner
2023-04-25, 13:41
Medlem
T2Franks avatar
För en vecka sen? La hon upp att hon hade skickat en rätt blygsam fråga till FSK
https://www.tiktok.com/@emeliebumbi....82212851141914

Här sitter hon ju och ljuger en del med tanke på hur mycket tid hon lägger ned på sin OF. Hon skriver att det tar några minuter att ladda upp men allt arbete bakom förstår hon sig inte på.

Givetvis kom inget svar på Tiktok, det kan ju bara tolkas som att dom vill ha mer information av henne.
Eller så har hon inte skickat något alls, vi ser ju bara att hon har skrivit en fråga.

Vilken idiot maskar sitt förnamn?
2023-04-25, 14:11
Medlem
T2Franks avatar
För den som vill göra ytterligare anmälningar där frågan faktiskt skickas till FSK så är hennes mail zessan_ezzan@hotmail.com (den står på hennes youtube) något nummer har jag faktiskt inte.

Men det verkar orimligt att man skulle få ha kvar sin sjukpenning om man drar in dom summorna som hon påstår att hon gör.

Jag tror absolut inte att hon tjänar 40-50000kr per månad på Onlyfans. Shrek borde få in mer pengar.
Men med onlyfans, hennes plattformar, alla live streams är ju att se som arbete. Streamar hon live 6h så har hon ju jobbat 6h på sin plattform, tiktok eller youtube.

Redigerar hon en video i 2h för att ladda upp senare, ja då är det 2h jobb där.
2023-04-25, 15:49
Medlem
Citat:
För den som vill göra ytterligare anmälningar där frågan faktiskt skickas till FSK så är hennes mail zessan_ezzan@hotmail.com (den står på hennes youtube) något nummer har jag faktiskt inte.

Men det verkar orimligt att man skulle få ha kvar sin sjukpenning om man drar in dom summorna som hon påstår att hon gör.

Jag tror absolut inte att hon tjänar 40-50000kr per månad på Onlyfans. Shrek borde få in mer pengar.
Men med onlyfans, hennes plattformar, alla live streams är ju att se som arbete. Streamar hon live 6h så har hon ju jobbat 6h på sin plattform, tiktok eller youtube.

¨
Herregud hur orkar ni grotta ner i någon annans liv så, helt sjukt haha
2023-04-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
¨
Herregud hur orkar ni grotta ner i någon annans liv så, helt sjukt haha

Det är samhällshjältar som anmäler och försöker se till så att EmelieB får vård
då hon är mycket sjuk.
Hon behöver Tvångspsykvård, Tvångsförmyndare ASAP.
Och man måste sprida info så hon inte kan lura mer folk än hon gör och gjort.
Vi pratar flera hundratusen i bidrag och Swish.
Nu även Pensionärer ute på stan där hon bor som blir blåsta.
Hon är kriminell, Sjuk. Spelberoende. Anser att människor med Downs eller Aspergers inte förtjänar leva.
Och mycket annat sjukt.
Hon har även hotat folk, Även omyndiga personer under 18år som bara bett
om att få tillbaka pengarna hon lånat, men vägrat ge tillbaka.
Löften om enorma räntor endast för att folk desperat ska låna ut direkt.
Och aldrig se sina pengar igen. Rena bedräggerierna. OLAGLIGT !

Istället för betala tillbaka lånen och tacka dom snälla som hjälpt till bara av välvilja
har dessa blivit Hotade av Emelie.
Hot blandannat som att hon ska se till så dom får lida och få ett Helvete.

Det är så mycket sjukt hon gjort och gör.

Till alla friska människor:
Anmäl Emelie B Nu direkt, Om och Om igen.
Skicka brev, email överallt, Varje vecka om så. Ju fler som gör det
Ju fortare kan en lösning ske.

Printa gärna a4 lapp och varna om henne i staden där hon bor.
Ica infotavlan, andra infotavlor.
Busshållsplattser.
Att hon lurar pensionärer på pengar genom tiggeri.

Jag hade personligen printat 30tal A4 lappar och satt dom lite här och var om jag bott där själv.
För att rädda pensionärstackare ifrån att bli lurade på sista kronorna av dåren Bumbi.
En svensk tjej kan lätt lura gamla människor ireal.
Vi kan inte acceptera det. Eller hur ?
2023-04-25, 17:05
Medlem
Citat:

Vems email är den där Hotmail ? Knappast Myndighetens.
Är det Bumbis Email? Vad har man för nytta av den?
Hennes uppgifter är lätta att få tag på.
Anmälan om henne ska göras till Myndigheter. På deras hemsidor
har formulär, Det kan vara bra att ringa utöver det och skicka skriftligt brev med.
Alla tre sätt direkt så de förstår att vi menar allvar.
Och att fler personer får in anmälan om henne på myndigheter.
Man skickar inget till någon Hotmail.

I anmälan ska hennes namn och adress in. Inga Hotmails.
Förstår inte alls varför du länkar en Email för ?

Video
Emelie Bumbi| Vad Säger Försäkringskassan?|Vad Säger Skatteverket ?

idagens video skall vi kolla vad försäkringskassan tycker om att man tjänar pengar när man plockar ut sjukersättning. Eller förtidspension som det hette förut?

Emelie Bumbi skrev på sin instagram-story att man får tjäna 44 000 vid sidan om försäkringskassan enligt lagen?

Vad säger skatteverket om att man inte deklarerar sin inkomst från tex Tiktok-gåvor eller annonser?
Som sagt det finns många olika frågetecken som i vart fall jag inte får ihop!

https://youtu.be/sVyZjxObMc8

Vänligen hjälp till nu med att Ge tips till alla nu som vill anmäla Bumbi.
Hur man gör det på ett bra sätt.?????????

-Vilka myndigheter ska man anmäla henne till?`
-Länkar till de?
-Telefon och Adress till dessa Myndigheter?

Tips på vad för Material man bör infoga i anmälan ? Tips
Senast redigerad av greeece 2023-04-25 kl. 17:13.
2023-04-25, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greeece
Vems email är den där Hotmail ? Knappast Myndighetens.
Är det Bumbis Email? Vad har man för nytta av den?
Hennes uppgifter är lätta att få tag på.
Anmälan om henne ska göras till Myndigheter. På deras hemsidor
har formulär, Det kan vara bra att ringa utöver det och skicka skriftligt brev med.
Alla tre sätt direkt så de förstår att vi menar allvar.
Och att fler personer får in anmälan om henne på myndigheter.
Man skickar inget till någon Hotmail.

I anmälan ska hennes namn och adress in. Inga Hotmails.
Förstår inte alls varför du länkar en Email för ?

Video
Emelie Bumbi| Vad Säger Försäkringskassan?|Vad Säger Skatteverket ?

idagens video skall vi kolla vad försäkringskassan tycker om att man tjänar pengar när man plockar ut sjukersättning. Eller förtidspension som det hette förut?

Emelie Bumbi skrev på sin instagram-story att man får tjäna 44 000 vid sidan om försäkringskassan enligt lagen?

Vad säger skatteverket om att man inte deklarerar sin inkomst från tex Tiktok-gåvor eller annonser?
Som sagt det finns många olika frågetecken som i vart fall jag inte får ihop!

https://youtu.be/sVyZjxObMc8

Vänligen hjälp till nu med att Ge tips till alla nu som vill anmäla Bumbi.
Hur man gör det på ett bra sätt.?????????

-Vilka myndigheter ska man anmäla henne till?`
-Länkar till de?
-Telefon och Adress till dessa Myndigheter?

Tips på vad för Material man bör infoga i anmälan ? Tips

Försäkringskassan för bidragsbrott: https://www.forsakringskassan.se/kon...r-bidragsbrott

Sen har vi skatteverket: https://www.forsakringskassan.se/kon...r-bidragsbrott

Jag gissar att man kan använda sig av den till skatteverket iaf, jag vet att fkassans länk är rätt. Sen om du behöver information om henne. De kommer be om namn, adress och telefonnummmer. Allt går att hitta på mrkoll. Kanske inte hennes 4 sista siffror men det kan jag ordna på annat sätt i så fall.
2023-04-25, 19:36
Medlem
esetts avatar
När man tittar på hitta.se och söker hennes nummer.

Troligen bedrägeri!

Toppkommentarer:

"Tigger om Swish"
12 gillamarkeringar

"Tigger pengar/swish."
9 gillamarkeringar

"Hon tigger pengar genom att be folk swisha dem för att de ska få dubbla pengar tillbaka. Men hon betalar aldrig tillbaks. BEDRAGARE AKTA!!!"
8 gillamarkeringar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in