Citat:
Ursprungligen postat av
Foden
1. Det är väl bra att du ser hans ögon.. MEN dom flesta kvinnor i det här landet väljer nog muskler och manlighet. Jag förstår att det gör ont att höra men så är det. Liten penis vs stor penis typ. Kvinnor väljer och så är det.
2. Ser Erik ut som en gubbe? Är du 12 år? Amanda är 29 år och vill nog hellre ligga med en man än sin taniga lillebror som inte kan ta mer än 20 kg i bänkpress. Tycker inte alls han ser äldre ut än han är, ser sjukt vältränad ut, manlig och mogen i sitt sätt att vara. Hans nackdel är väl att han är lite för naiv och godtrogen. 11 års skillnad är ingenting. I vilken värld lever du i egentligen? Är du född i en konservativ kyrka eller är du från 30-talet? Jag skulle tippa på att snittet i Sverige bland par ligger på 5-6 års åldersskillnad där mannen är äldre. 10-11 år är verkligen ingenting. Är det så att du blivit brädad av en lite äldre, ballare man med större muskler?

Är du som skriver själv kvinna? Annars är det nog svårt att uttala sig om kvinnors smak.
Jag är kvinna, så jag kan svara gällande detta iaf. Nej, de flesta kvinnor väljer inte muskler, men visst är manlighet något som tilltalar. En man som är alltför mesig och inte har egen vilja tilltalar inte. Däremot tilltalas de flesta av mina väninnor av långa smala killar. Lill-Dennis skulle kunna gå hem hos dem, om han vore lite äldre. Själv föredrar jag mer kropp, typ som stor-Dennis.
Åldersskillnad. Nej 10-11 år är väl inget, så länge båda är vuxna. Om ena är 16 och den andra 27 så skulle jag kunna reagera lite. Men väl över 25 tycker jag inte ålder spelar så stor roll. Själv har jag mest haft killar som varit 4-5 år yngre än mig, med runt omkring mig så är de flesta par jag känner väldigt mycket i samma ålder, max 2 år åldersskillnad, men inte alltid bara killen som är äldre.