Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-25, 08:58
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Men om han inte lagt sig så hade kanske ingen eller båda åkt ut

Det är sant
2023-04-25, 09:04
Medlem
FetFulElaks avatar
Svartingar slåss i svartingland, svartingar fortsätter slåss i Sverige och svartingar kommer så klart slåss i Robinson...
2023-04-25, 10:06
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collecter
Undra vem blir först att hamna i Tv4 soffan, Dennis Boelius eller Zeki Demir?

Dennis Boelius bekräftar romansen med Sanna Strand från Gävle.
https://www.hant.se/noje/robinson-dennis-bekraftar-romansen/9523711
TV4 borde bjuda in bägge till direktsänd "TV-rättegång" Skämt å sido blir nog varken den ena eller den andra men om så mot förmodan skulle ske så är det Dennis som kommer att komma och inte Zeki. Så, då Dennis har sanningen och Zeki lögnen. Även den självutnämnde blattekungen måste väl vid det här laget inse att han enbart skulle se till å cementera sig fast i botten av den avgrund han nu placerat sig i hos svenska TV-tittare som följer Robinson. Ja hos fler än så om han skulle försöka sig på att fortsätta ljuga sig ur detta i en TV-soffa.

Ja som jag misstänkte då att han redan på ön hade lyckats få till det med Sanna. Å nu skall jag reta upp mina belackare än värre genom att berömma Oskar för hans rekordelighet han för varje avsnitt alltmer visar upp. Han är verkligen genuin i sin interaktion med sina medtävlare och tillika konkurrenter. Ja ni kanske minns från vem ni hörde det först ifrån

R & G tis 25/4
Senast redigerad av kubun 2023-04-25 kl. 10:09.
2023-04-25, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Jag tror inte Erik är kär i Amanda eller vice versa. Hon är bara den enda av damerna han bondar med. När hon ryker är hon snart glömd.
Han var kär, helt klart. 100% Inga tvivel. Om han är det fortfarande vet jag inte.
2023-04-25, 10:31
Medlem
The.Swedes avatar
2023-04-25, 10:45
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2023-04-25 kl. 10:49.
2023-04-25, 11:10
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Löjligt att produktionen väljer ut tävlingar som vissa deltagare har noll chans att vinna, och varför anmäler man sig till Robinson när man har noll chans i fysiska grenar?
En stund i TVrutan, följare på sociala medier narcissism etc.
2023-04-25, 11:19
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
1. Det är väl bra att du ser hans ögon.. MEN dom flesta kvinnor i det här landet väljer nog muskler och manlighet. Jag förstår att det gör ont att höra men så är det. Liten penis vs stor penis typ. Kvinnor väljer och så är det.

2. Ser Erik ut som en gubbe? Är du 12 år? Amanda är 29 år och vill nog hellre ligga med en man än sin taniga lillebror som inte kan ta mer än 20 kg i bänkpress. Tycker inte alls han ser äldre ut än han är, ser sjukt vältränad ut, manlig och mogen i sitt sätt att vara. Hans nackdel är väl att han är lite för naiv och godtrogen. 11 års skillnad är ingenting. I vilken värld lever du i egentligen? Är du född i en konservativ kyrka eller är du från 30-talet? Jag skulle tippa på att snittet i Sverige bland par ligger på 5-6 års åldersskillnad där mannen är äldre. 10-11 år är verkligen ingenting. Är det så att du blivit brädad av en lite äldre, ballare man med större muskler?

Är du som skriver själv kvinna? Annars är det nog svårt att uttala sig om kvinnors smak.
Jag är kvinna, så jag kan svara gällande detta iaf. Nej, de flesta kvinnor väljer inte muskler, men visst är manlighet något som tilltalar. En man som är alltför mesig och inte har egen vilja tilltalar inte. Däremot tilltalas de flesta av mina väninnor av långa smala killar. Lill-Dennis skulle kunna gå hem hos dem, om han vore lite äldre. Själv föredrar jag mer kropp, typ som stor-Dennis.

Åldersskillnad. Nej 10-11 år är väl inget, så länge båda är vuxna. Om ena är 16 och den andra 27 så skulle jag kunna reagera lite. Men väl över 25 tycker jag inte ålder spelar så stor roll. Själv har jag mest haft killar som varit 4-5 år yngre än mig, med runt omkring mig så är de flesta par jag känner väldigt mycket i samma ålder, max 2 år åldersskillnad, men inte alltid bara killen som är äldre.
2023-04-25, 11:25
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Det är ju subjektivt det där med snygghet. Men gifte Erik (och även du) verkar tycka att Amanda är Sveriges snyggaste. Med pinsamt syftar jag inte på att Erik tror sig ha fått napp på en yngre tjej. Jag menar självklart att det blir pinsamt för Erik nu när han ska förklara för sin hustru, att han har raggat på en tjej inför en miljonpublik på tv, samtidigt som Erik ska försöka få sin hustru att inte ta ut skilsmässa och försätta Erik i skuld när han nu således måste sälja bostaden med en trolig förlust.

Tja, sen finns det ju äkta par som lever ihop pga sina barn, men ändå är överens om att få vara med andra osv.
2023-04-25, 11:29
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaas
Lyckat ???
"Zeki Demir från Södertälje är en av deltagarna i Robinson 2023. Han vill med sin medverkan hitta sina gränser och skapa en bättre syn på Sveriges invandrare. Zeki Demir, 46, är en egenföretagare med bland annat en frisörsalong och artist under namnet Zeki Demir Ardoyo."

HAHAHAHAHA
Är han artist oxå?
Fy fan
2023-04-25, 11:35
Medlem
Xedomes avatar
Fan vad jag önskar att det blir Sanna istället för Oskar som hamnar i Gränslandet.

Elin har alltså tagit sig igenom helvetet med Zeki och femtielva utmaningar utan att åka ut :
Hon har varit där i två månader (!!)

Om jag fattat det hela rätt (8 veckor).
Vilken jäkla bedrift.
Självklart ska Elin in i matchen igen!

Sedan vore det kul att kolla in flörten mellan Dennis och Sanna också.

Arga Snickarn vs. Glade golvläggaren.
2023-04-25, 11:37
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Fan vad jag önskar att det blir Sanna istället för Oskar som hamnar i Gränslandet.

Elin har alltså tagit sig igenom helvetet med Zeki och femtielva utmaningar utan att åka ut :
Hon har varit där i två månader (!!)

Om jag fattat det hela rätt (8 veckor).
Vilken jäkla bedrift.
Självklart ska Elin in i matchen igen!

Sedan vore det kul att kolla in flörten mellan Dennis ich Sanna också.

Funderade lite på hur lång tid Robinson 2023 är. Läste mig till att Robinson 2022 pågick i 42 dagar, så jag är lite fundersam på och Elin verkligen varit i gränslandet i 2 månader.

Någon som vet hur många dagar Robinson 2023 pågick?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in