Citat:
Ursprungligen postat av
ToboTobbe
Det är bullshit att hon inte skulle veta vilken effekt hon har på killarna, det där tror du inte ens själv (som tjej) antigen så har du gjort det där själv eller sett tjejkompisar göra det.
Hon vet precis vad hon håller på med och vilken effekt hon har. Gubben Erik har inte känt sig så levande på många år och det ser hon definitivt.
Jag nämnde två scenarion, sa inte att det ena gällde före det andra för jag kan inte tala för henne.
Som tjej har man oftast koll på vilken effekt man har ja MEN jag har även sett tjejer av mer "pojkflick-typen" som kan vara aningslösa och inte själva fattar att de faktiskt ser bra ut, har den effekt de har osv.
Jag tror inte att Amanda är intresserad av någon av de här killarna utan just ser dem som kompisar och därför är hennes beteende inte allvarligt menat. Killarna å andra sidan tror sig få signaler av intresse för att hon ger dem uppmärksamhet, ler, är trevlig, fysisk osv. Även om detta inte är hennes avsikt.
Jag tror inte att hon gör det för att manipulera dem, jag tror bara att hon är sådan som person.
Däremot så skadar de ju inte att ha den förmågan på män i en tävling som Robinson.