Citat:
Nått säger mig att du projicerar väldigt mycket. Tjocka glasögon och kyrkan och alla möjliga specifika anklagelser som är helt tagna ur luften och har inget med mig att göra.. Om du aldrig har hört talas om ordet brädad är du antagligen inte så allmänbildad. Ett tips är att du googlar det ifall du vet hur man gör? På nu med dina tjocka glasögon och fingrar så får vi se om du träffar rätt.
12 år från 30-talet är alltså ingen ren matematik utan mer en metafor. 11 år är normalt i Sverige, om man nu bor i en storstad eller lever utanför den kristna konservativa kyrkan där du kanske bor. Din syster kanske inte ens får träffa någon utanför spannet 3 månader?
Min poäng är att du nog bör försöka modernisera dig lite och inse att folk ligger med varandra utanför sin ålderskategori för att dom är kåta. Din förlegade syn som du lärt dig från bibeln gäller inte 2023.
12 år från 30-talet är alltså ingen ren matematik utan mer en metafor. 11 år är normalt i Sverige, om man nu bor i en storstad eller lever utanför den kristna konservativa kyrkan där du kanske bor. Din syster kanske inte ens får träffa någon utanför spannet 3 månader?
Min poäng är att du nog bör försöka modernisera dig lite och inse att folk ligger med varandra utanför sin ålderskategori för att dom är kåta. Din förlegade syn som du lärt dig från bibeln gäller inte 2023.
Jag vet egentligen inte så mycket om kyrkofolk men nått säger mig att det är där de största åldersskillnaderna finns.
Jag kan se framför mig en kyrkapeddo som limmar på nått barn. Och det är det du kämpar för nu, att du ska gå vidare med ditt liv och känna att det är helt ok för dig att limma på barn som är mycket yngre än dig. För stor åldersskillnad spelar ingen roll eller hur? Det är bara galna kyrkofolk som tycker det är konstigt heller hur?.. Du. jag skulle vara försiktig med var jag googlar och tittar på i fortsättningen för du har säkert säpo på dig nu efter dina inlägg om bräddning och åldersskillnader ditt äckel.. Lycka till