Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-25, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage

Lägg ner, finns inget harmlöst i den där människan Elin. Hon är så fruktansvärt beräknande så klockorna stannar. Att du inte kan se det gör att jag tänker, vad blåögd du är! Stackars dig vad du måtte åka på nitar!
2023-04-25, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Det skiter han i, han har ju fått skeda med Sveriges snyggaste tjej

Amanda är ju i friendzone med gubben Erik. Hon har ju sagt att det inte är kärlek eller romantik, bara vänskap. Hon ser inte honom som en man, utan en kompis. Han misstolkar henne totalt och är så kär i henne. Klassiker, det lärde man sig tidigt, är man mesig med snyggaste tjejen och försöker för mycket så blir man friendzonad. Man up och var manlig, inte en pojke som aldrig fått kyssa en kvinna. Erik är så långt från Alpha man kan komma.
2023-04-25, 04:47
Bannlyst
Löjligt att produktionen väljer ut tävlingar som vissa deltagare har noll chans att vinna, och varför anmäler man sig till Robinson när man har noll chans i fysiska grenar?
2023-04-25, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Fast den analysen stämmer inte, han fungerade bra med Fabian, när han kom till "Zekis" strand.
Din analys stämmer inte, Fabian gjorde en uppenbar läggmatch i eldkampen och var aldrig ett hot mot Zeki. Han hade gett upp redan innan och var på väg hem. Det var därför Zeki kramade och älskade honom.
2023-04-25, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun

Undra vem blir först att hamna i Tv4 soffan, Dennis Boelius eller Zeki Demir?

Dennis Boelius bekräftar romansen med Sanna Strand från Gävle.
https://www.hant.se/noje/robinson-dennis-bekraftar-romansen/9523711
2023-04-25, 06:46
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Gränslandet som visas på TV4 på söndagar på linjära tv'n är en nerklippt version av veckas avsnitt på TV4play/Cmore, då allt ska få plats på en timme med reklam.

Vill man se allt från Gränslandet, då måste man titta på TV4play eller Cmore!!!
Jo, jag vet det. Det är därför jag har synpunkter om att Gränslandet inte visas linjärt varje dag.
2023-04-25, 07:04
Medlem
Jag tycker faktiskt synd om Zeki. Han tog så illa vid sig när de valde honom. Sedan hade han gått lång tid i Gränslandet och tänkt på hämnd och byggt på känslan.

Han hade aldrig kunnat komma tillbaka till Robinson. Han hade inte kunnat fungera i ett lag med all denna hämnd i sig.

Det hade smällt i vilket fall som helst och det var bra att det skedde i Gränslandet.

Liksom den andra invandraren som fick åka direkt blev de väldigt kränkta. En känsla de ej klarar av. Deras förlorar sin heder.
2023-04-25, 07:24
Medlem
Lyckat ???
"Zeki Demir från Södertälje är en av deltagarna i Robinson 2023. Han vill med sin medverkan hitta sina gränser och skapa en bättre syn på Sveriges invandrare. Zeki Demir, 46, är en egenföretagare med bland annat en frisörsalong och artist under namnet Zeki Demir Ardoyo."
2023-04-25, 07:53
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
felpost

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Amanda är ju i friendzone med gubben Erik. Hon har ju sagt att det inte är kärlek eller romantik, bara vänskap. Hon ser inte honom som en man, utan en kompis. Han misstolkar henne totalt och är så kär i henne. Klassiker, det lärde man sig tidigt, är man mesig med snyggaste tjejen och försöker för mycket så blir man friendzonad. Man up och var manlig, inte en pojke som aldrig fått kyssa en kvinna. Erik är så långt från Alpha man kan komma.
Jag tror inte Erik är kär i Amanda eller vice versa. Hon är bara den enda av damerna han bondar med. När hon ryker är hon snart glömd.
2023-04-25, 08:15
Medlem
Robinson igår måndag.
Jag känner en viss skadeglädje när tjejmaffian skjuter av sig fötterna gång på gång.
Fan, så det hade behövts en stadig golvläggare igår dagens tävling.

Det var rent löjligt att se benranglet Alva 45kilo bli uppsnurrad 360 grader på stocken.
Fast hon är ju viktigare för laget än Dennis???
Ikväll åker väl Oskar så att de får sämsta tävlingslaget i Robinsons historia?
2023-04-25, 08:30
Medlem
Gv1875s avatar
2023-04-25, 08:55
Medlem
Jonipoons avatar
Är det inte extremt komiskt att Chris och stora delar av lag Syd sitter och anklagar Amanda för att vara falsk och snacka skit bakom ryggen på folk, när det är just det de själva gör hela tiden?

Jag har inte sett varken Amanda, Erik eller Markus snacka skit bakom ryggen på folk i ett enda avsnitt, däremot är det något som flera av de andra deltagarna gör hela tiden.

Det värsta är ju att personer som Chris och Dennis verkligen sitter och småskrattar stolt för sig själva över hur bra de är på att vara falska. Herregud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in