2023-04-25, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
<...>
Lindas lön o karriör ifrågasätts men inte Mats Doppings som hade ca 100,000 kr mån o var korrupt lolitadiggare desperat frånskild runkare o slav under schnabeln.

Inte heller verkar du ifrågasätta att den gatupolis kan bli rikspolischef, som är ett domarjobb med flermiljonslön - jämför med ex rpc Sten Heckscher
(min fetning)
haha, ja du har onekligen en poäng. Du vet talesättet "vi har inte jämställdhet förrän en oduglig kvinna blir lika väl behandlad som en oduglig man".

Betr höga välbetalda poster så tror jag det är politiska tillsättningar. Jfr Annika Strandhäll (damfrisörska). Likväl kompetent att uttala sig i i princip alla frågor.
Citera
2023-04-25, 09:36
Medlem
densistasovjets avatar
Intervjun hon gav efter Löfvings självmord ger en kalla kårar. En kallhamrad narcissist beredd att gå över lik för sin egen vinning.
Citera
2023-04-25, 10:19
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Intervjun hon gav efter Löfvings självmord ger en kalla kårar. En kallhamrad narcissist beredd att gå över lik för sin egen vinning.
Ja, stackarn som ville fylla luckor i sitt cv genom ett nytt karriärsarbete på departementet...vilken otur att hon föll ner i den grop hon grävt åt andra..
Citera
2023-04-25, 10:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den lönen har hon erhållit stegvist, genom att hoppa mellan "sittpinnar"... det innebär inte att hon gjort sig förtjänt av den, långt ifrån..
Liknelsen med den kvinnliga karriärens "sittpinnar" är lysande.
Citera
2023-04-25, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
*

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, stackarn som ville fylla luckor i sitt cv genom ett nytt karriärsarbete på departementet...vilken otur att hon föll ner i den grop hon grävt åt andra..
**

* visar vilken superslug taktiker Linda är - Linda till Rikspolischef

** det jobbet var hon efter vad jag har förstått lovad av den myndighet som står för heder sanning o rättvisa - så vad hände exakt vem lurade vem - ja Linda verkar har blivit lurad
Citera
2023-04-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Om du skulle ha rätt - du ifrågasätter inte männen som saknar integritet för sina jobb, saknar redbarhet o yrkesheder trots poliser/polischefer som skall stå för sanning heder o rättvisa?

Du ifrågasätter inte dessa män som i egenskap av poliser är kaxballer utåt o samtidigt desperata bitterballar/hopp om doppare/slavar under sina schnablar o offer för lolitasyndromet
Jag tycker generellt det är väldigt osexigt med karriärkåta individer men där tycker jag varken att hon är bättre eller sämre än manliga dito.
Jag håller med om att det är förvånansvärt hur många höjdare inom polisen som har gått på hennes inviter vilket inte får dem att framstå som speciellt smarta - Rätt ofräscht att bli buksvåger med halva kåren…
Det som står ut i detta fallet är dock tillvägagångssättet där hon är med berått mod väljer att utnyttja enskilda godtroende individer för egen vinning och där hon verkar ha satt det i systematik… jag tror inte för fem öre att hon bryr sig om någon annan än sig själv…
Citera
2023-04-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkan321
Jag tycker generellt det är väldigt osexigt med karriärkåta individer *men där tycker jag varken att hon är bättre eller sämre än manliga dito.
Jag håller med om att det är förvånansvärt hur [B**]många höjdare inom polisen som har gått på hennes inviter [/b]vilket inte får dem att framstå som speciellt smarta - Rätt ofräscht att bli buksvåger med halva kåren…
Det som står ut i detta fallet är dock tillvägagångssättet där hon är med berått mod väljer att utnyttja enskilda godtroende individer för egen vinning*** och där hon verkar ha satt det i systematik… jag tror inte för fem öre att hon bryr sig om någon annan än sig själv…

* alla vill lyfta sig o få bättre betalt de flesta som inte är miljardärer gör detta at any cost

** köper inte detta - det är männen som gnott-sig-till på denna vackra o trevliga dam

*** ser vi detta till kvinnor historiskt så är detta väldigt vanligt när möjligheter uppkommit-
hur måna köpefixdamer har inte spelat trevliga för att zuuugaaa pengar fast de i själva verket
mer eller mindre hatar o äcklas av dessa män som de redan från börja placerat i torzkfacket
Citera
2023-04-27, 21:51
Medlem
426Hemis avatar
De har aldrig tidigare synts tillsammans i offentliga sammanhang.

Men nu visar Micael Bydén och Linda Staaf upp sin kärlek.

– Vi hade både trevligt och kul, säger Micael Bydén till Aftonbladet under insamlingsgalan för Börje Salmings ALS-stiftelse.

Vad händer ?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...upp-sin-karlek
Citera
2023-04-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 426Hemi
De har aldrig tidigare synts tillsammans i offentliga sammanhang.

– Vi hade både trevligt och kul, säger Micael Bydén till Aftonbladet under insamlingsgalan för Börje Salmings ALS-stiftelse.

Vad händer ?

Jag reagerade också på denna artikel.
Framför allt om Mats Löfving bortgång.
Kan detta vara ett triangeldrama?
Citera
2023-04-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98

Fyyyfaaaan... finns det ingen skam i kroppen på denna människa. Sen beklagar man sig över att folk anklagar henne för att vara lycksökerska. Vem står på tur? Är det ett lesbiskt förhållande med Charlotte von Essen?
Senast redigerad av Kayana 2023-04-27 kl. 22:11.
Citera
2023-04-27, 23:06
Medlem
Skvistens avatar
Nu är de ute i ”vimmlet” och visar sin ”kärlek”, Linda är så smar efter sitt utspel i veckan.

”De har aldrig tidigare synts tillsammans i offentliga sammanhang.
– Vi hade både trevligt och kul, säger Micael Bydén till Aftonbladet efter insamlingsgalan för Börje Salmings ALS-stiftelse.”

Citera
2023-04-27, 23:11
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Fyyyfaaaan... finns det ingen skam i kroppen på denna människa. Sen beklagar man sig över att folk anklagar henne för att vara lycksökerska. Vem står på tur? Är det ett lesbiskt förhållande med Charlotte von Essen?

Vad har hänt, mer än att hon visat upp sin gamla gubbe offentligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in