Citat:
Ursprungligen postat av
Filifjonkan321
Jag tycker generellt det är väldigt osexigt med karriärkåta individer *men där tycker jag varken att hon är bättre eller sämre än manliga dito.
Jag håller med om att det är förvånansvärt hur [B**]många höjdare inom polisen som har gått på hennes inviter [/b]vilket inte får dem att framstå som speciellt smarta - Rätt ofräscht att bli buksvåger med halva kåren…
Det som står ut i detta fallet är dock tillvägagångssättet där hon är med berått mod väljer att utnyttja enskilda godtroende individer för egen vinning*** och där hon verkar ha satt det i systematik… jag tror inte för fem öre att hon bryr sig om någon annan än sig själv…
* alla vill lyfta sig o få bättre betalt de flesta som inte är miljardärer gör detta at any cost
** köper inte detta - det är männen som gnott-sig-till på denna vackra o trevliga dam
*** ser vi detta till kvinnor historiskt så är detta väldigt vanligt när möjligheter uppkommit-
hur måna köpefixdamer har inte spelat trevliga för att zuuugaaa pengar fast de i själva verket
mer eller mindre hatar o äcklas av dessa män som de redan från börja placerat i torzkfacket