2023-04-23, 18:27
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
När Linda ruttnat på att köra Bydén i röven med sin strap-on…

…så får det väl bli talmannen, (han har internet-kärring) eller stadsministern (som har en präst, stor som en friggebod, ser ut som en vete-deg)

Hahaha tack för dagens garv!

Jag förstår faktiskt inte hur folk kan sympatisera med henne när man uppenbarligen ser att hon är en lyckessökare(?) som hon själv bölade i media om att hon inte är. Haha.
Jag hoppas innerligen att det går åt helvete för den kvinnan.
Citera
2023-04-23, 20:18
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Hahaha tack för dagens garv!

Jag förstår faktiskt inte hur folk kan sympatisera med henne när man uppenbarligen ser att hon är en lyckessökare(?) som hon själv bölade i media om att hon inte är. Haha.
Jag hoppas innerligen att det går åt helvete för den kvinnan.
Är bara hon som beskriver sig som lycksökerska, genom själva benämningen. Alla andra beskriver bara beteendet.

Sanning kommer alltid fram genom det undermedvetna
Citera
2023-04-24, 06:17
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Är bara hon som beskriver sig som lycksökerska, genom själva benämningen. Alla andra beskriver bara beteendet.

Sanning kommer alltid fram genom det undermedvetna

Just de, hon sa det ju själv haha. Jävla stolpskott till människa är vad hon är.

Hoppas hon får punktering eller något..
Citera
2023-04-24, 07:53
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
…när man uppenbarligen ser att hon är en lyckessökare(?) som hon själv bölade i media om att hon inte är.

På vilket vis är det uppenbart? Jämfört med din egen framgångsrika karriär inom bemanningsbranschen kanske
Citera
2023-04-24, 11:27
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
På vilket vis är det uppenbart? Jämfört med din egen framgångsrika karriär inom bemanningsbranschen kanske

Dels att hon själv slår ifrån sig anklagelserna om just det, hennes tidigare förhållande och nuvarande. Man ser på henne att hennes favoritkarusell är dickride.
Själv har jag ingen karriär inom något i den mån, jag är en vanlig knegare. Men jag lever gott och väl utan att behöva nässla mig in hos någon eller slicka dess anus
Det gäller bara att vara driftig och ödmjuk. Det kommer man förvånadsvärt långt på.
Citera
2023-04-24, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Jag njuuuteeer precis som när tjejplågarpolisen från Sjömarken sköt sig i huvudet därför att han
inte vågade ta ansvar för sina tjejplågerier

Men det är en väsentlig skillnad - tjejplågarpolisens kriminalitet var på fritiden-
Mats Dopping var korrupt o misskötte sitt chefsjobb som han hade miljonlön för.

O vågade inte ta strid mot utredningar o linda - jävla ynkrygg - o typisk ankdammspolis

Linda däremot håller huvudet högt o blev helt friad i de utredningar som gjorts - hur kommer det sig dåå?

Men om jag skulle ha feel - hur i helvete har man kunnat ge Dopping ett chefsjobb med miljonlön - han skulle ju t o m - korrupt som han var - vara farlig t o m som gatupolis
Du verkar ju totalknäpp. Helt uppenbart för var och en att Linda är en totalt egofixerad brud som skulle gå över lik för egen vinnings skull. Tycker det är märkligt att så många karlar verkar missa det och luras in i hennes klor…
Citera
2023-04-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkan321
Du verkar ju totalknäpp. Helt uppenbart för var och en att Linda är en totalt egofixerad brud som skulle gå över lik för egen vinnings skull. Tycker det är märkligt att så många karlar verkar missa det och luras in i hennes klor…

Du ifrågasätter inte att polismyndigheten avlönar henne med +70,000 kr varje månad?
Citera
2023-04-24, 18:02
Medlem
Citat:
Du ifrågasätter inte att polismyndigheten avlönar henne med +70,000 kr varje månad?
Nej, det finns säkert en drös kålsupare till män med motsvarande lön som inte gör ett dugg bättre jobb. Jag ifrågasätter hennes syniska utnyttjande av andra människor på vägen att nå sina mål och dina nedvärderande kommentarer om dessa människor som har råkat komma i hennes väg.
Citera
2023-04-24, 18:52
Medlem
Abelssuns avatar
Vad har hon för tjänst hos polisen nu?
Citera
2023-04-24, 19:40
Avslutad
Citat:
Den lönen har hon erhållit stegvist, genom att hoppa mellan "sittpinnar"... det innebär inte att hon gjort sig förtjänt av den, långt ifrån..
Citera
2023-04-25, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkan321
Nej, det finns säkert en drös kålsupare till män med motsvarande lön som inte gör ett dugg bättre jobb. Jag ifrågasätter hennes syniska utnyttjande av andra människor på vägen att nå sina mål och dina nedvärderande kommentarer om dessa människor som har råkat komma i hennes väg.

Om du skulle ha rätt - du ifrågasätter inte männen som saknar integritet för sina jobb, saknar redbarhet o yrkesheder trots poliser/polischefer som skall stå för sanning heder o rättvisa?

Du ifrågasätter inte dessa män som i egenskap av poliser är kaxballer utåt o samtidigt desperata bitterballar/hopp om doppare/slavar under sina schnablar o offer för lolitasyndromet
Citera
2023-04-25, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den lönen har hon erhållit stegvist, genom att hoppa mellan "sittpinnar"... det innebär inte att hon gjort sig förtjänt av den, långt ifrån..

Men varför skickade polisen henne som NOAs representant till Holland + skickade fram henne i TV

Men då är det ju bara att sänka den/ta lönen ifrån henne - eller håller du med om att hon är fast anställd av polismyndigheten med garanterad lön på +70,000 kr mån

Linda är väl inte den enda person som genom befordran inom eller utanför en organisation fått bättre betalt eller högre värderade arbetsuppgifter

Lindas lön o karriör ifrågasätts men inte Mats Doppings som hade ca 100,000 kr mån o var korrupt lolitadiggare desperat frånskild runkare o slav under schnabeln.

Inte heller verkar du ifrågasätta att den gatupolis kan bli rikspolischef, som är ett domarjobb med flermiljonslön - jämför med ex rpc Sten Heckscher
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in