Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Elin är verkligen inte någon favorit men det är inte hennes fel att Zeki mobbade henne.

Zeki blev kränkt över att bli bortvald direkt, klarade inte av tristessen och hungern och lät det gå ut över positiva men jobbiga Elin. Han var helt kass på att samarbeta och bygga lägret och lackade hela tiden och var konstant sur.

Zeki var fruktansvärd rakt igenom hela serien och otroligt lättkränkt som är det töntigaste som finns när man skall försöka spela alfa.
Ja du har rätt om Zeki. Jag hoppas vi inte har en till idiot här som ska bevisa att solen inte finns pga att det finns en måne?
Elin har hackat på Zeki från dag ett, hon började när de skulle bygga sovplatsen. Hon stod där och lät honom börja och när han har börjat så kom hon med kritik på det han gjorde. "ska du verkligen börja där nere" "ska du verkligen göra så" osv.. Sådär har hon hållt på mot honom varje gång de ska göra nått. Och eftersom Zeki är en 5 åring så har har reagerat på det på fel sätt. Sen har hon börjat med sin propaganda om att Zeki inte kan hantera sömn och matbristen och att hon minsann är så positiv, trevlig och glad och så ett fake leende på det hela för att övertyga kameran. Sen har hon försökt rekrytera person efter person. Riktig obehaglig människa.

Så du tror inte att "bråket" var planerad heller?
2023-04-24, 22:41
Medlem
PaaloAaltos avatar
Zeki i all ära, har gillat honom. Men nu visade han upp ett sant hustrumisshandlarbeteende i både fysik och argumentation. ”Hon provocerade mig”, hur ofta hör man inte förövare säga så?
2023-04-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Exakt! Folk verkar tro att jag skyddar Zeki.. Men jag skiter fullständigt i honom. Många verkar ha missat Elins beteende helt.

Och det var helt klart en fälla de gillrade för honom, sen visar det vilken idiot han är eftersom att den fungerade så bra och så lätt (det har jag också skrivit förr).
Du har så rätt så, anser jag! Upptäcker folk ingenting.??!
2023-04-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Menar exakt det jag skrev.

Nä. Du skriver inlägg på inlägg om hur mycket du hatar Elin. Måste vara uppe i riktigt många hatinlägg om henne nu. Värdelöst.

Hur kommer det sig - att det står 0 inlägg vid ditt nick - fastän du förtalat Elin i flera dagar nu konstant?

OnT :

På sätt och vis håller jag med deltagarna om att ödesveckan suger: Plötsligt förlorar laget, och folk åker hem utan anledning. Synd för händelseförloppet tycker jag, då en kille som Oskar tex. hade förtjänat att gå vidare.

Å andra sidan förtjänar Elin lika mycket att komma in i Robinson igen efter sitt maraton på Gränslandet, så att hon inte ryker är ju kul.

Snacka om att ta sig igenom ett helvete. Vad jag förstår handlar det om veckor där, enbart Fabian var väl där två veckor? Hur länge har egentligen Elin (som jag tror kom först dit) varit på Gränslandet?
Ja du har rätt jag har mest snackat skit om Elin och Dennis idag.. Allt är redan sagt om Zeki och det finns ingen som inte håller med om honom.

Varför det står 0 inlägg vet jag inte.. Det undrar jag själv.
2023-04-24, 22:48
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag har nu lagt till en poll i början av denna tråd där man kan ange om man följer årets säsong via TV4 eller TV4 Play eller både och. Svara på den så att vi får en bra översikt av hur de som skriver i denna tråd följer Robinson.

/Moderator

En poll som vi som ser allt på Cmore inte behöver svara på, eller, vad är poängen med dina frågor?
2023-04-24, 22:49
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ja du har rätt jag har mest snackat skit om Elin och Dennis idag.. Allt är redan sagt om Zeki och det finns ingen som inte håller med om honom.

Varför det står 0 inlägg vet jag inte.. Det undrar jag själv.

Nä det är ju samma jävla visa om hur mycket du hatar Elin varenda jävla dag.
Alla epitet du ska pracka på henne - det ena värre än det andra.

Tror du själv att folk tar intryck av alla dina hatinlägg om Elin?

OnT :

Jag gillar Elin, långt mer nu efter ditt enfaldiga hat-tjat än innan - och ser verkligen fram emot att hon kommer in i spelet igen nu. Välförtjänt!

Senast redigerad av Xedome 2023-04-24 kl. 23:30.
2023-04-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
En poll som vi som ser allt på Cmore inte behöver svara på, eller, vad är poängen med dina frågor?
Jag hoppas att poängen är att ta bort larviga spoiler regler som förstör hela tråden!
2023-04-24, 22:51
Medlem
Citat:
Nä det är ju samma jävla visa om hur mycket du hatar Elin varenda jävla dag. Alla epitet du ska pracka på henne - det ena värre än det andra.

Tror du själv att folk tar intryck av alla dina hatinlägg om Elin?
Vaddå varje dag? jag har bara skrivit här idag.. Jag brukar inte sitta på flashback. Vad fan!
2023-04-24, 22:51
Medlem
Citat:
Ja du har rätt om Zeki. Jag hoppas vi inte har en till idiot här som ska bevisa att solen inte finns pga att det finns en måne?
Elin har hackat på Zeki från dag ett, hon började när de skulle bygga sovplatsen. Hon stod där och lät honom börja och när han har börjat så kom hon med kritik på det han gjorde. "ska du verkligen börja där nere" "ska du verkligen göra så" osv.. Sådär har hon hållt på mot honom varje gång de ska göra nått. Och eftersom Zeki är en 5 åring så har har reagerat på det på fel sätt. Sen har hon börjat med sin propaganda om att Zeki inte kan hantera sömn och matbristen och att hon minsann är så positiv, trevlig och glad och så ett fake leende på det hela för att övertyga kameran. Sen har hon försökt rekrytera person efter person. Riktig obehaglig människa.

Så du tror inte att "bråket" var planerad heller?

Elin är ju hemsk! Vakna ;! elak, narcistisk, hånfullt mm Titta bara till hennes egoistiska hånfullt leenden. Dessutom är en riktig djävla skvaller nytta och ögontjänare!
2023-04-24, 22:53
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Vaddå varje dag? jag har bara skrivit här idag.. Jag brukar inte sitta på flashback. Vad fan!

Svara på frågan istället.

OnT :

edit. Glömde spoilers, rättat till.

Sorry.
Senast redigerad av Xedome 2023-04-24 kl. 23:11.
2023-04-24, 22:55
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
En polisanmälan behöver inte komma från brottsoffret, det är svagt av TV4 att lägga det ansvaret på Dennis.

TV4 försöker bara smita ifrån sitt ansvar, vi hjälper dig OM du vill polisanmäla. I mina öron hoppas TV4 att det aldrig blir någon polisanmälan.

500000 människor har fått se hur en snubbe misshandlar en person och klarar sig undan med det, trots att TV4 har både vittnen och film på brottet. Kan man misshandla någon i TV så har han misshandlat tidigare.

Har vi verkligen det? Är det inte i själva verket efterspelet vi ser, när kamerateamet kommer springande till platsen för bråket. Om du läser Aftonbladet där både Dennis och Zeki beskriver händelsen, är det uppenbart att åtminstone en av dem ljuger. Frågan för en rättslig prövning är isåfall vem av dem som ljuger. Var verkligen kvinnorna närvarande vid upprinnelsen till bråket?
2023-04-24, 22:57
Medlem
Citat:
Svara på frågan istället.
Du verkar tro att jag är nån annan. eller nått. Jag gick in här idag pga dagens avsnitt. Jag brukar inte sitta här och jag har inte hängt med i tråden tidigare.
Du får rikta dina misstankar på nån annan. eller försöka förstå att det finns fler personen som ser samma sak hos henne.
Du kan ju alltid prova att anmäla också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in