Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 21:05
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Det har jag verkligen inte. Jag har hela tiden skrivit att båda verkar vara jobbiga och jag hade inte velat ha med nån av dem att göra. Jag har klargjort flera gånger att jag inte skyddar Zekis beteende. Som sagt det har funnits fler som dig som har haft svårt att hålla saker isär.
Jaha, menar du? Ja då kan jag intet annat än beklaga att jag läst in nåt från dig om att Elin gått honom på nerverna. Sorry, hoppas jag inte förlett någon nu då bara!
2023-04-24, 21:06
Moderator
Dr Kings avatar
Jag har nu lagt till en poll i början av denna tråd där man kan ange om man följer årets säsong via TV4 eller TV4 Play eller både och. Svara på den så att vi får en bra översikt av hur de som skriver i denna tråd följer Robinson.

/Moderator
2023-04-24, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Fråga: Varför tittar du på Robinson? Om det är tråkiga kontorstanter med noll karisma som deltagare?
Första och sista gången jag gör det.
2023-04-24, 21:08
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Svagt av TV4 som inte gör en polisanmälan över händelsen.
Men så är det en jävla skitkanal som inte bryr sig om Dennis utan lägger hela ansvaret på honom.
2023-04-24, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Svagt av TV4 som inte gör en polisanmälan över händelsen.
Men så är det en jävla skitkanal som inte bryr sig om Dennis utan lägger hela ansvaret på honom.

Dennis tänker avvakta till avsnittet har sänts och se hur efterspelet blir. För TV4 har sagt att ”vi hjälper dig gärna” till med att polisanmäla Zeki Demir. /Se artikeln i Aftonhoran
2023-04-24, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jaha, menar du? Ja då kan jag intet annat än beklaga att jag läst in nåt från dig om att Elin gått honom på nerverna. Sorry, hoppas jag inte förlett någon nu då bara!
Självklart har jag nämnt att hon har gått honom på nerverna med sitt beteende. Men jag har i samma inlägg nämnt att Zeki också verkar vara en idiot. Jag är inte ute efter att skydda Zeki.

Du verkar tro att man kan måla upp Elin som normal om man snackar tillräckligt mycket skit om Zeki, det där är bara efterblivet... Tyvärr det finns inget annat att säga om den saken.
2023-04-24, 21:22
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collecter
Dennis tänker avvakta till avsnittet har sänts och se hur efterspelet blir. För TV4 har sagt att ”vi hjälper dig gärna” till med att polisanmäla Zeki Demir. /Se artikeln i Aftonhoran

En polisanmälan behöver inte komma från brottsoffret, det är svagt av TV4 att lägga det ansvaret på Dennis.

TV4 försöker bara smita ifrån sitt ansvar, vi hjälper dig OM du vill polisanmäla. I mina öron hoppas TV4 att det aldrig blir någon polisanmälan.

500000 människor har fått se hur en snubbe misshandlar en person och klarar sig undan med det, trots att TV4 har både vittnen och film på brottet. Kan man misshandla någon i TV så har han misshandlat tidigare.
2023-04-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
En polisanmälan behöver inte komma från brottsoffret, det är svagt av TV4 att lägga det ansvaret på Dennis.

TV4 försöker bara smita ifrån sitt ansvar, vi hjälper dig OM du vill polisanmäla. I mina öron hoppas TV4 att det aldrig blir någon polisanmälan.

500000 människor har fått se hur en snubbe misshandlar en person och klarar sig undan med det, trots att TV4 har både vittnen och film på brottet. Kan man misshandla någon i TV så har han misshandlat tidigare.

Håller med, men Dennis bör väl vara med på
noterna innan. Ville bara ge dig informationen.
2023-04-24, 21:28
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collecter
Håller med, men Dennis bör väl vara med på
noterna innan. Ville bara ge dig informationen.

Jag tycker inte Dennis ska behöva bära det ansvaret, det är TV4 skyldighet att skydda sina deltagare.
2023-04-24, 21:30
Medlem
Måste testa
2023-04-24, 21:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Självklart har jag nämnt att hon har gått honom på nerverna med sitt beteende. Men jag har i samma inlägg nämnt att Zeki också verkar vara en idiot. Jag är inte ute efter att skydda Zeki.

Du verkar tro att man kan måla upp Elin som normal om man snackar tillräckligt mycket skit om Zeki, det där är bara efterblivet... Tyvärr det finns inget annat att säga om den saken.
2023-04-24, 21:40
Medlem
dwgs avatar
Kanske tv4 har lärt sig att inte ta in sandnegrer.
Men skönt att han fick åka hem, men hade varit roligare om han föll på målsnöret.
När han fick se tre till trilla in under veckan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in