Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Du, det räcker nu.

Hur kommer det sig att det står 0 inlägg vid ditt nick - när du kapat tråden för ditt förtal och desinformation om Elin i Robinson - och hasplat ur dig säkert 50 hatinägg enbart om detta?

Antingen kör du någon personlig vendetta mot henne eller också är du inte riktigt klok.
"Hatinlägg" du menar tillskillnad från alla andra
jag snackar skit om alla deltagare, men tillskillnad från dig så lägger jag inte en saker som inte har hänt. Den som verkar ha störst agenda är du.
2023-04-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Få se om du har missat något med Elin.. haha ja du verkar inte ha sett programmet överhuvudtaget.
Hennes passivt aggressiva beteende har varit omöjligt att missa för en normalbegåvad människa.
Fast normalbegåvning kanske är för mycket begärt för en fullblodig flaschbackare.
Om hon inte ger sig på en ny direkt betyder det inte att hon inte är sån utan bara att det inte finns en lämplig offer tillhands. Zeki var den perfekta typen att ge sig på för henne.

Håller med! Har uppmärksamheten på Zeki totalt gjort att ni missat vad Elin eg. är för människa!?? Tror inte hoo är frisk någonstans? Ryser då jag ser henne flina upp sig. Dessutom en riktigt knäpp narcistist!
2023-04-24, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Håller med! Har uppmärksamheten på Zeki totalt gjort att ni missat vad Elin eg. är för människa!?? Tror inte hoo är frisk någonstans? Ryser då jag ser henne flina upp ig. Dess en riktigt knäpp narcistist!
Exakt! Folk verkar tro att jag skyddar Zeki.. Men jag skiter fullständigt i honom. Många verkar ha missat Elins beteende helt.

Och det var helt klart en fälla de gillrade för honom, sen visar det vilken idiot han är eftersom att den fungerade så bra och så lätt (det har jag också skrivit förr).
2023-04-24, 22:12
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
"om det finns bevis så är det lått, men om det inte finns så är det inte så lätt"
Vad skulle tråden göra utan dina insikter?

Om du gnäller lite ner och gör fler gråtemojis så kan du visa mycket bättre att ditt "folk" inte är pussises.

Och inte är ni golare som anmäler heller va? För ditt folk bryter aldrig tysndaskoden

Vad är ditt folk? ensama bidragstagare som spenderar sitt liv bakom en skärm, försöker leka viktig genom att analysera ett TV-program, men misslyckas även där.
Det är skillnad i världen utanför gangsterblattesfären där att polisanmäla brott anses som golning. Det är att sätta fast en kamrat i samma läge som är att vara en knasande råtta - ja det fattade du säkert också eller kanske ändå inte och alla ser detta. Sanningen är blattarnas värsta fiende och vår främsta vän.
2023-04-24, 22:14
Medlem
goofers avatar
Så de tog in en syrian från Södertälje och han hamnade i slagsmål och blev hemskickad?

Allvarligt var det någon som inte "såg det komma"?

De gör precis som hemma, hamnar i bråk och tjafs för ingenting, och alltid är det deras sk "heder" som skall försvaras.

De borde ha heder nog att be om ursäkt för den skiten de dragit in i Sverige och nu är tom Robinson förpestat av den aggressiva ohyran.
2023-04-24, 22:18
Medlem
ziggarillens avatar
Fjolliga människor och specellt den där Dennis. Att lägga sig i en tävling hör inte hemma i Robinson och då har man inte där att göra. Väldigt svårt att gilla någon i år igen och att titta på Gränslandet nu borde bli ett sömnpiller. Elin är nog den mest okarismatiska person som någonsin medverkat i en såpa. Hysteriskt tråkig att se och lika hemsk att lyssna på.

Saknar riktiga krigare som inte står och fjollar sig och låtsas vilket även Fabian gjorde. Erik är ingen favorit men han ger i alla fall järnet men det kanske är mest för att imponera på sin nya flickvän? Trist att man inte gillar någon och ett tag var det Marcus men det har också gått över.

Är det någon som vet om/när det börjar från Australien? Brukar inte den komma efter den svenska? Går bara och väntar då den versionen är bäst.
2023-04-24, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Tjejgruppen är årets starkast lysande stjärnor. Unga, smarta och överpresterande och de har verkat i bakgrunden och inte gjort så mycket väsen av sig. De vet exakt vad som krävs för att komma långt, må bra och ha kul i årets Robinson. De respekterar alla och säger inte ett ont ord om någon. De som blir utröstade vet redan om det och de blir varken sura eller ledsna. Oscar står näst på tur och han kommer ta det som en man.

Utanför sin kärna på 5 man har de två ggr Dennis, Chris och säkert också Oscar som kommer att ställa upp om det behövs.

Det går inte att hitta vanligare, hederligare eller finare tjejer i Sverige.

Ingen på ön har sagt ett ont ord om dem.

Ändå sitter massvis av killar på Flashback och avskyr dessa tjejer, kallar dem feminister, pk osv.

Det säger så otroligt mycket er, ni vet vilka ni är. Ni är så jävla töntiga.

Vi får se hur de går när de vänder sig mot varandra. Naiv analys.
2023-04-24, 22:25
Medlem
greta75s avatar
Elin är verkligen inte någon favorit men det är inte hennes fel att Zeki mobbade henne.

Zeki blev kränkt över att bli bortvald direkt, klarade inte av tristessen och hungern och lät det gå ut över positiva men jobbiga Elin. Han var helt kass på att samarbeta och bygga lägret och lackade hela tiden och var konstant sur.

Zeki var fruktansvärd rakt igenom hela serien och otroligt lättkränkt som är det töntigaste som finns när man skall försöka spela alfa.
2023-04-24, 22:29
Medlem
-tomten-s avatar
Det finns mycket man kan tycka om Zeki men han gjorde i alla fall Gränslandet värt att titta på.
Hur intressant blir det nu med två tanter och Dennis som lägger sig en tävling för att en tjejpakt inte ska brytas för det är ju så underbara tjejer. Ska vi få se vem som kliar vem på ryggen eller ska det diskuteras om att det måste ju bli en tjej som vinner i år? Sedan ska de kanske tälja en kniv och få en brakmiddag som belöning? Är det inte meningen att det ska vara tufft i Gränslandet? Lite mat och bestraffningar som att de t.ex vara bojade ihop ibland?
Tycker så jäkla illa om deltagare som inte gör sitt bästa.

I Robinson saknar jag mer utmanande tävlingar tävlingar som rör om lite. Just nu är det ju bara paktande som gäller. Hur många gånger ska vi få höra att tjejpakten med Chris ska hålla ihop och att Åby-Dennis inte är trogen Erik/Amanda?

Jag älskar Robinson/Gränslandet/Farmen/Torpet/Big Brother osv, men den här säsongen av Robinson och Gränslandet är totalt färglös.

Men detta är ju bara mina tankar och vad jag tycker 🙂
2023-04-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
– Jag stod helt stilla och han gick emot mig och tryckte ner mig under vattnet. När jag sliter mig loss så ser jag att Milla och Elin springer mot stranden.

Deltagaren forsätter beskriva händelseförloppet som tittarna inte får se.
– Han tryckte huvudet mot mitt ansikte, som en mini-skallning, sen till slut skallar han till mig ordentligt så att jag hamnar på backen. Han sätter sig över mig och mular mig med sand.

Efter en stund närmar sig en kameraman, vilket enligt Dennis gör att Zeki hindrar sig själv från att ge Dennis ett knytnävsslag.
– När han ser kameran bakifrån så ser han att ”nu jävlar nu måste jag gå tillbaka till on-camera Zeki”. Han erbjuder mig en hand så att det ska se ut som att vi skojbråkar, men det är absolut inte så.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GMnB64/robinson-2023-zeki-demir-i-slagsmal-med-dennis-boelius

Zeki må vara en idiot ibland. Men att han helt på måfå ska gå och trycka ner Dennis är lögn.
2023-04-24, 22:35
Medlem
greta75s avatar
Senast redigerad av greta75 2023-04-24 kl. 22:39.
2023-04-24, 22:38
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
"Hatinlägg" du menar tillskillnad från alla andra

Menar exakt det jag skrev.
Citat:
jag snackar skit om alla deltagare

Nä. Du skriver inlägg på inlägg om hur mycket du hatar Elin. Måste vara uppe i riktigt många hatinlägg om henne nu. Värdelöst.
Citat:
Den som verkar ha störst agenda är du.
Hur kommer det sig - att det står 0 inlägg vid ditt nick - fastän du förtalat Elin i inlägg på inlägg konstant?
OnT :

På sätt och vis håller jag med deltagarna om att ödesveckan suger: Plötsligt förlorar laget, och folk åker hem utan anledning. Synd för händelseförloppet tycker jag, då en kille som Oskar tex. hade förtjänat att gå vidare. Kan bli knivigt.

Å andra sidan förtjänar Elin lika mycket att komma in i Robinson igen efter sitt maraton på Gränslandet, så att hon inte ryker är ju kul.

Snacka om att ta sig igenom ett helvete. Vad jag förstår handlar det om veckor där, enbart Fabian var väl där två veckor? Hur länge har egentligen Elin (som jag tror kom först dit) varit på Gränslandet?
Senast redigerad av Xedome 2023-04-24 kl. 23:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in