Citat:
Hur tänker du om att Tove enligt uppgift går fram oprovocerat till Johanna och säger ”Hur känns det att vara världens sämsta människa?”? De hade ju enligt Toves syster inte haft kontaktuppgifter länge.
Eller att Tove sätter en kniv i Johannas rygg och berättar inför alla kompisar att hon varit otrogen, något Johanna berättat för Tove i förtroende?
Var Tove också en psykopat?
Eller att Tove sätter en kniv i Johannas rygg och berättar inför alla kompisar att hon varit otrogen, något Johanna berättat för Tove i förtroende?
Var Tove också en psykopat?
Du menar att Tove var en psykpt för att hon sa detta?
Inte så bra beteende kan man väl säga, och har Tove slagit Johanna på krogen, är väl detta inget acceptabelt beteende.
Men om jag fattar det hela rätt, tror jag att Johanna är den som söker aktivt konflikter med andra hela tiden, och den som sprider falska rykten. Detta kan framkalla islka hos den som blir utsatt kanske?
Johanna drar i trådar och har beteenden som skapar konflikter överallt, mest hela tiden.
Har vi hört att Tove betedde sig på det här viset mot andra? Nej, de flesta verkar vara överens om att Tove var snäll, men inte mådde alltid så bra.
Jag tror att Johannas beteende skapade stort obehag hos Tove, och vi har inget vittne om exkakt vad som hände.
Tove skriver ju till A*lbin att Johanna slagit henne. Och Johann säger tvärtom. Men Tove tror jag (mins jag rätt?) säger även till *lbin att hon sagt något till Johanna.
Detta beteende ser jag inte som ett bra beteende, men menar du tt Tove är psykopat för det???
Du tycker att jag frar på för hårda väclar var gäller Johannas beteende vad gäller min övergtydlese att hon har starka narissistiska drag.
Då tycker jag att hos Tove ser vi extremt få saker som tyder på psykopati.