2023-04-23, 23:47
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Ja så tänker jag också
men jag förstår inte GW. s
uttalande om en ny rättsläkare som han verkar vara säker på att göra en helt annan bedömning?
Låter oseriöst
Hur kan gubben säga så?
. GW kanske är villig att betala för en annan bedömmning?

Men det är ju helt sjukt... och skulle GW betala för det utlåtandet... så är ju öppet mål för åklagaren med att hänvisa till GWs alla uttalanden i media för att få det till jäv.
Citera
2023-04-23, 23:47
Avslutad
Citat:
Ja så tänker jag också
uttalande om en ny rättsläkare som han verkar vara säker på att göra en helt annan bedömning?
Låter oseriöst
Hur kan gubben säga så?
Det är han säkert, allt för att inte tappa ansiktet. Jag förstår dock inte hur en annan rättsläkare ska kunna komma med en second opinion bara utifrån ett obduktionsprotokoll. Hon lär ju aldrig hitta en rättsläkare som säger att det räcker med 10 sek strypning för att döda.
Citera
2023-04-23, 23:49
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ja enl GW så ska det tillsättas en ny rättsläkare
Låter inte rättsäkert att ha den gubben i media som kan påverka utgången av domar

Jag börjar bli förbannad på den där feta jävla alkisen... förstår de i tråden som tröttnat på den här idioten för längesen...

Det blir inte seriöst någonstans om en annan rättsläkare mot betalning ska göra ett utlåtande till försvarets favör... det borde varenda idiot fatta att det är oseriöst.
Citera
2023-04-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Men det är ju helt sjukt... och skulle GW betala för det utlåtandet... så är ju öppet mål för åklagaren med att hänvisa till GWs alla uttalanden i media för att få det till jäv.
Det var ironi fr mig att GW betalar för en ny rättsläkares uttlåtande
Gubben låter ju så tvärsäker så man blir ju lite fundersam

Det får vi verkligen hoppas att sånt inte funkar i sveriges domstolar
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det är han säkert, allt för att inte tappa ansiktet. Jag förstår dock inte hur en annan rättsläkare ska kunna komma med en second opinion bara utifrån ett obduktionsprotokoll. Hon lär ju aldrig hitta en rättsläkare som säger att det räcker med 10 sek strypning för att döda.

Den där pajasen G.W har väl redan tappat ansiktet... Och folk börjar mer och mer avfärda honom som ett vandrande skämt med ölmage.
Citera
Medlem
Citat:
Ja så tänker jag också
Låter oseriöst
Hur kan gubben säga så?

Ja kanske betala för att rädda sitt ego! Han svamlar och låter inte trovärdig alls.
Citera
2023-04-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Hmmm…. Undrar om det där är sant eller om hon gör den klassiska psykopaten och anklagar någon annan för att göra exakt samma sak som dom själv gjort. Det kanske är M själv som suttit och viskat allt det där i J:s öra. Speciellt rörande Tove. Låter inte trovärdigt att hon skulle bry sig så himla mycket om J när hon hänger ut henne såhär som värsta skvallerkärringen. Tycker det låter som att hon tar tillfället i akt och svartmålar J i hopp om att se ut som ett oskyldigt offer och J som värsta monstret. Ifall det här hade varit sant tror jag inte på att hon hade fortsatt vilja vara bästis med J. Kan man bry sig så mycket om en väninna kan man värdesätta sitt eget syskon högre än att fortsätta umgås med någon som försöker övertala en att ens egna familjemedlemmar borde mördas…

Jadu…
Ju mer kommentarer jag läser här, ju fler förhör jag hör och läser, desto mindre förstår jag.
Jag får inte ihop hur M är funtad i huvudet.

J är enklare. Hon prickar alla boxar på narcissist och psykopat. Hon överraskar inte så mycket.
Citera
2023-04-23, 23:53
Medlem
Citat:
Den där pajasen G.W har väl redan tappat ansiktet... Och folk börjar mer och mer avfärda honom som ett vandrande skämt med ölmage.

Ja han gör bara bort sig själv!!
Citera
2023-04-23, 23:54
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Det var ironi fr mig att GW betalar för en ny rättsläkares uttlåtande
Gubben låter ju så tvärsäker så man blir ju lite fundersam

Det får vi verkligen hoppas att sånt inte funkar i sveriges domstolar

Då säger i stort Sveriges domstolar att vi skiter i lag och rätt... Och jag kan lova att mobrättvisa kmr att göra återtåg inom en snar tid då man inte längre kan lita på ett rättssystem.
Citera
2023-04-23, 23:55
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Ni som försvarar en mördare som Maja hur tänker ni där? Ni försöker ju hitta flera ursäkter till att hon är helt oskyldig, fattar inte hur ni tänker?

Är det synd om barnen i Afrika som blivit adopterade till Sverige? Är det synd om en importerad neger-unge som är hjärntvättad till att veva regnbågsflaggan?

Vad är er agenda bakom det hela?
Dessutom så kommer hovrätten skärpa straffet om något, då SD har ett stort inflytande gällande skärpta straff i landet.

Ta er tid och besvara mina frågor istället för att tänka med era patetiska känslor och er dolda patetiska agenda.
Hur mycket kommer HR. att skärpa straffet, alltså ifrån Livstids Fängelse??
Citera
Medlem
Citat:
Stackar Toves anhöriga att behöva höra GW. s nochalanta uttalande
Han borde förbjudas att yttra sig om fallet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galesjult
Det är nog den sjukaste brakskit jag hört, killen måste varit riktigt nervös som råkar släppa ut en sån

Vad betyder bf? Toves bf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in