2023-04-23, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
Kupa era händer lite (för 'maximalt eko') och klappa två gånger ganska rappt invid ett öra i taget. Hör ni också en högfrekvent ton som bryts av för att sedan återupptas? .. Hur bottade är vi egentligen?

Hellre kameror överallt än ingen fri vilja.
Den är väl ändå solklar?

Ingen hogfrekvent ton, däremot ett ständigt surrande som vägrar ge sig..
Citera
2023-04-23, 13:37
Medlem
Störigt. När/hur uppkom det, och har det gett med sig/försvunnit helt någon gång?

Jag begriper inte varför de som ska 'bry sig om oss' - sitter ute på konkreta fysiska handlingskraftiga åtgärder och metoder för att hjälpa oss. Som hjälp med förflytt till då, ev. Kina.. Hur galet det än låter.

Har Sverige målat upp sig som godhetens lykta i den mörka jordevärlden, så får det fanemig stå sitt bittra kast.

De håller oss isolerade. Samtidigt som vi hyses bland folk som ägnar sig åt trådens ämne.. för att appliceras på oss som helhet - pga ett ord? 'Jobb/problem', samt annan rapakalja? Helt sinnessjukt. Det är vi som är friska i sammanhanget.

Vi borde liera oss för att få ett slut på det här.
Man brukar säga att det är enklare att hjälpa andra än en själv. Det må vara så. Även om vi då blir inhiberade.

'Så länge det inte drabbar mig själv'
'Rather him than me'
tycks vara ledorden bland förövarna.
Kan ej se något annat..

Om de rättfärdigar att förstöra våra liv + omnejds, och börjar dilla om Kristus så tror jag att de ska ta med sig denna ganska populära uppmaning, även i modernare tider:

“Do unto others as you would have them do unto you,” is also known as the "Golden Rule”. The actual quote from the Bible is from Luke 6:31, “And as ye would that men should do to you, do ye also to them likewise.” Simply put, this phrase means to treat others the way we want them to treat us.

Jag själv är ingen bibelnörd, men de kommer förmodligen få smaka på sitt eget hyckleri för eller senare.

Ett hett tips är att ibland reflektera kring vad en yngre version av dig själv (gå så långt bak du kan minnas och erinra dig (why not?)) hade kunnat tänka och tycka, speciellt känna, om dig..

Det bör hålla en på rätt väg, mot ljuset. De här sadistiska, kokainknarkande (not event once) snakefucksen hade ej kommit långt vid samma reflektion. System error #humanitynotfound404, typ.

Jag har även märkt att när det hettar upp sig bland de i min omgivning som ej vill varken höra på problematik eller ev. lösningar för att bli av med voice2skull, muskel/nervchocker, direkt styrning m.m. så är det jävligt viktigt att alla involverade får tala till punkt. Annars tar dem ej in information. Glöm ej att dem också är bottade i huvudet, men förmodligen ej kunde stå emot hoten lika länge. Sorgligt.
Citera
2023-04-23, 19:25
Medlem
Jag uppfattar även en hel del störande röster...
Och JA, jag har troligtvis schizofreni, och jag har sökt hjälp för det, men trots mediciner så hör jag 3-4 röster ett par gånger i timmen (var betydligt fler innan jag sökte hjälp), känner även igen dom. Kan säga en exakt dag när det började med!
Dom verkar "värva" folk, hör rätt ofta hur elak jag är mot min hund, borde inte ha barn, dom ska ringa polisen o bla bla bla. Känns som dom på nåt sätt vill ha en reaktion, Sinnessjukt irriterande!
Citera
2023-04-23, 21:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
Störigt. När/hur uppkom det, och har det gett med sig/försvunnit helt någon gång?

Jag begriper inte varför de som ska 'bry sig om oss' - sitter ute på konkreta fysiska handlingskraftiga åtgärder och metoder för att hjälpa oss. Som hjälp med förflytt till då, ev. Kina.. Hur galet det än låter.

Har Sverige målat upp sig som godhetens lykta i den mörka jordevärlden, så får det fanemig stå sitt bittra kast.

De håller oss isolerade. Samtidigt som vi hyses bland folk som ägnar sig åt trådens ämne.. för att appliceras på oss som helhet - pga ett ord? 'Jobb/problem', samt annan rapakalja? Helt sinnessjukt. Det är vi som är friska i sammanhanget.

Vi borde liera oss för att få ett slut på det här.
Man brukar säga att det är enklare att hjälpa andra än en själv. Det må vara så. Även om vi då blir inhiberade.

'Så länge det inte drabbar mig själv'
'Rather him than me'
tycks vara ledorden bland förövarna.
Kan ej se något annat..

Om de rättfärdigar att förstöra våra liv + omnejds, och börjar dilla om Kristus så tror jag att de ska ta med sig denna ganska populära uppmaning, även i modernare tider:

“Do unto others as you would have them do unto you,” is also known as the "Golden Rule”. The actual quote from the Bible is from Luke 6:31, “And as ye would that men should do to you, do ye also to them likewise.” Simply put, this phrase means to treat others the way we want them to treat us.

Jag själv är ingen bibelnörd, men de kommer förmodligen få smaka på sitt eget hyckleri för eller senare.

Ett hett tips är att ibland reflektera kring vad en yngre version av dig själv (gå så långt bak du kan minnas och erinra dig (why not?)) hade kunnat tänka och tycka, speciellt känna, om dig..

Det bör hålla en på rätt väg, mot ljuset. De här sadistiska, kokainknarkande (not event once) snakefucksen hade ej kommit långt vid samma reflektion. System error #humanitynotfound404, typ.

Jag har även märkt att när det hettar upp sig bland de i min omgivning som ej vill varken höra på problematik eller ev. lösningar för att bli av med voice2skull, muskel/nervchocker, direkt styrning m.m. så är det jävligt viktigt att alla involverade får tala till punkt. Annars tar dem ej in information. Glöm ej att dem också är bottade i huvudet, men förmodligen ej kunde stå emot hoten lika länge. Sorgligt.

Citat:
Ursprungligen postat av TheArGill
Och JA, jag har troligtvis schizofreni, och jag har sökt hjälp för det, men trots mediciner så hör jag 3-4 röster ett par gånger i timmen (var betydligt fler innan jag sökte hjälp), känner även igen dom. Kan säga en exakt dag när det började med!
Dom verkar "värva" folk, hör rätt ofta hur elak jag är mot min hund, borde inte ha barn, dom ska ringa polisen o bla bla bla. Känns som dom på nåt sätt vill ha en reaktion, Sinnessjukt irriterande!

Två nya användare och nya deltagare i tråden. Ena pratar om sci-fi-teknologi och den andra erkänner att ha schizofreni... Hmm...

Ja - de rekryterar folk i operationen. Mer troligen att en vän som du umgås med värvar andra i närområde eller i ens grupp på festen. Sociala nätverket fungerar på egen hand om personer tror på agendan. Det har jag personligen upplevt.

I vissa fall verkar det att en vän gör det för att få till ett ligg och i annat fall verkar det som att de manipulerar andra att agera aggressivt mot en - en sak är säkert: det görs bakom ens rygg och vi vet inte deras egentliga agenda. Men mina vänner har alla påpekat att sådana hemliga nätverk är fel och att de som koordinerar det är "psykopater" som "känner" mig väl.
Citera
2023-04-23, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Två nya användare och nya deltagare i tråden. Ena pratar om sci-fi-teknologi och den andra erkänner att ha schizofreni... Hmm...

Ja - de rekryterar folk i operationen. Mer troligen att en vän som du umgås med värvar andra i närområde eller i ens grupp på festen. Sociala nätverket fungerar på egen hand om personer tror på agendan. Det har jag personligen upplevt.

I vissa fall verkar det att en vän gör det för att få till ett ligg och i annat fall verkar det som att de manipulerar andra att agera aggressivt mot en - en sak är säkert: det görs bakom ens rygg och vi vet inte deras egentliga agenda. Men mina vänner har alla påpekat att sådana hemliga nätverk är fel och att de som koordinerar det är "psykopater" som "känner" mig väl.

Precis, dom använder sig av folk som står en nära.. Tex av den enda kvarvarande "sk kompisen", ens mamma, ens barn o grannar.
Det finns så mycket jag kan skriva, men just nu orkar jag inte! Nu blir det att försöka sova lite.
Jag återkommer imorgon! Om kontot är kvar då.. sist jag skrev det så kunde jag inte logga in mer efter det. O ja, jag kommer ihåg lösenordet!

Schizofreni må vara en sjukdom (kan skriva om min imorgon! ), men det är INGET om man jämför med folket bakom sånt här!
Citera
2023-04-23, 23:22
Avslutad
Citat:

Angående rösterna du hör, kan det inte vara dina egna tankar? Dvs du tycker innerst inne att du är elak mot din hund och att du inte förtjänar ha barn? Försöker bara förstå vart röster kommer från.
Citera
2023-04-24, 10:17
Medlem
Jag tvivlar på att schizofreni ens existerar som ett naturligt fenomen med egna/främmande tankar som gäckar en. Det myntades alltför nära tiden (~40/50-tal) då forskare allt mer laborerade med implantat i hjärnan och diverse radioutrustning.. sedan dess har ju en hel del hänt.

Jag har läst om två, för mig, väldigt betydande 'studier/upptäckter':

1) På en schizofren kvinna som intervjuades av en journalist upptäckte journalisten att hennes hals (adamsäpple m.m.) tycktes röra sig - även när hon inte verbalt sade något. Han fick för sig att fästa någon slags mic vid hennes struphuvud. Lo and behold, nu kunde de externt höra de röster hon tidigare hört i huvudet.

I vilken omfattning vet jag ej, men det korrelerar med de fenomen jag själv är med om. Ju mer de tar över min kropp/mitt sinne, och ju mer voice2skull-skiten är prevalent, desto mer rör sig min hals. Är det samma observation hos er som är berörda?

För något år sedan dök det upp en slags mojäng som blev viral (som fästes på huvudet/pannan) där en kille demonstrerade dess nytta med 'tankeläsning' genom att endast behöva tänka på de varor han skulle handla i affären, och detta översattes till en konkret köplista. I samband med detta läste jag åter en gång om kopplingen mellan hals (att formulera tankeord här utan att yttra dem genom munnen) men sedan dess har jag ej läst något mer om just den.
Uppfinngarna dyker upp snabbt och försvinner nästan ännu snabbare för att göra oss halvt medvetna om vad som är möjligt..

Har dem lyckats styra våra tankebanor mha muskelkontroll av halsen (också?). Vad händer om man reverserar processen? Primas vår kropp av 'feedback' i halsen, som vi är vana vid då egna tankar formuleras, så att det blir ännu svårare att skilja på vad som är vad?

2) Läste om ett experiment (70-tal?) där man hade opererat in en (så vitt jag förstod) typ av 'speaker' direkt i någon del av hjärnan på en människa som visade sig ha direkt inverkan på kroppen hos experimentoffret. Det räckte med att säga en uppmaning i mikrofonen kopplad till speakern, så apade kroppen hos människan vars hjärna fått skiten inplanterad. Ju enklare och tydligare uppmaningar, desto större chans att de ej inhemskt filtreras bort innan de ska utföras. Tänk 'hoppa' vs 'åk till månen'.
En vidareutveckling av detta är hur de styr oss idag.

Det hade varit bra om någon kunde komma på kontramedel, i alla dess former, för att bli kvitt detta helvete. Tjock metallhjälm/bunker/störsändare..?

Googla gärna det jag skrev om, om ni är skeptiska.
Jag är bara glad att jag får dela med mig om det jag lyckats lägga på minnet som kan vara behjälpligt för att förstå hur diaboliska dessa tekniker och dess utövare är, för att alla ska hamna på samma sida som vill göra något åt det hela.
Citera
2023-04-24, 12:23
Medlem
Citat:
Känns som dom på nåt sätt vill ha en reaktion, Sinnessjukt irriterande!

Det är reatkionen de antecknar.
Citera
2023-04-24, 12:33
Medlem
Citat:
de som koordinerar det är "psykopater" som "känner" mig väl.

Stämmer. I mitt fall har de släpat in två sk "gamla vänner" som är allt annat än just det.
Visst, vi har en historia av vänskap, men mycket vatten har flutit under broarna.
Deras trakasserier och hot påstås enbart bygga på rent hat mot mig som person. Må så vara. Men att hata så pass mycket som de verkar göra, måste vara extremt energikrävande. Hat och negativitet är kliniskt jobbigare att bära runt på och det visar till och med studier på.
För mig känns det faktiskt jävligt nice att leva utan det hat och destruktivitet de bär inom sig.
Jag är en vinnare och det kanske är det de hatar så innerligt.

Operatörerna står helt jävla handfallna av detta, då de trodde att mina gamla homies skulle lyckas skrämma skiten ur mig. Det blev precis tvärtom. Fortsättning följer hahaha

ta hand om er där ute!

mvh
Citera
2023-04-24, 13:45
Medlem
Jag har med hårt jädra engagemang och mycket uppoffringar samt arbete fått situationen att bli till en form utav "pådrivande självutveckling". Det är ett aktivt givande och tagande som får mig att sträva framåt och även motarbeta mina sämre bakåtsträvande kvaliter.

Innan var det inte så då var det mer emot mig och blev helt ohållbart. Så jag blev så illa tvungen att förändra mina levnadsvanor och mina prioriteringar. Helt enkelt ta hand om mig själv och mina prioriteringar på ett mer givande sätt.

Då blev det väsentligt stabilare läge och hela jag började må bättre som person. Alla mår bättre av att leva i harmoni. Jag gjorde länge misstaget att försöka hantera stressen och ångesten jag bar på med att dricka alkohol eller ta ångestdämpande piller. Då blev det hela värre och hela systemet och situationen kaos! Så jag tog tag i det och hanterade stressen med att GÖRA saker annorlunda istället för att DÄMPA saker mer. Så nu är jag istället då ren.

Det går inte att gå vidare i livet speciellt bra sålänge man motarbetar sig själv. Då lurar man bara sig själv och det blir inget vidare.

Måste verkligen anstränga mig mycket för att vara positiv när samhället och folk generellt är så jädra negativa och bakåtsträvande. Blir alltid bättre av se det bra i livet och göra något åt det!
Senast redigerad av TheContender 2023-04-24 kl. 13:47.
Citera
2023-04-24, 15:21
Medlem
Citat:

Varför besvarar du då vartenda troll eller idiot om du inte vill ha tillbaks dem till tråden och pynta med dem?

Som bonus är ju synligheten i gang stalking nätverkens flöde lokalt typ att du har konversationer med en rad psykfall.
Citera
2023-04-24, 20:20
Medlem
@TheContender

Bra att du kan styra det till något positivt.
Men de jävla idioterna som försöker fucka mitt liv på daglig basis verkar ej ha någon moralisk gräns.
Om jag skulle 'lösa dem' hade det gått face2face och förmodligen ganska snabbt, plus att jag aldrig skulle tagit emot pengar för att hjälpa.. Det är iaf mitt förhållningssätt. Så vem är rövhålet i det hela?
Jag tror att dem är kuvade sadister. Som koksar.
Då får man ett skevt tänk om att man skulle vara über, sadistisk humor är snäppet närmare accepterat, samt att det är lättare att lägga till 'ond mimik'. T.ex. djävulsgrinet som dras från gipa till gipa. Johnny Depp kunde inte stoppa sig själv när någon under rättegången vs Amber Heard frågade honom om han någonsin hade nyttjat koks/droger. Blev faktiskt nästan lite mörkrädd. Sinnessjuk 'tell'. Det triggar ju deras lilla nykläckta sadist ånyo. Men de hade säkert haft kul. Skiten har dock konsekvenser.

När du är 'off' från drogen har din kropp lärt sig något nytt. Nästa gång den signalerar till ansiktet att 'maximera leende/glädjeutlåtande' kan det gå jävligt fel. Och vad gör du första gången du märker att du ligger inne med ett nytt smajl från helvetet i 'fel situation'? Antingen skäms du och försöker korrigera tillbaka din naturliga mimik. Viktigt att även signalera detta för dig själv och kanske även utåt. Vem pallar egentligen skämmas över viktig självhjälp liksom.. men jag tror det vanligaste är att man är så obekväm som individ att istället lurar man sig själv / stänger av sin analytiska förmåga i första skeendena (speciellt då man brukar dra i smilgasen gentemot någon annan individ) - istället för att lite halvt skämmas över att man nu ser ut som fan själv. Och göra något konstruktivt åt det. #lettherebelight

Drugs are bad mmkay?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in