2023-04-20, 14:53
Medlem
NZDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
blev programledaren arg på kronofogde-tanten på riktigt eller var det stagat?

Förlåt, vilken episod är det du syftar på? Tar gärna en lite titt, kanske en jag inte sett ännu eller glömt bort.
Mycket möjligt dock skulle jag tro att det är stagat för TV!
Citera
2023-04-20, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Utbildad psykolog? Yeah eller hur?

Är man utbildad psykolog brukar man vanligtvis kalla sig ”Leg. Psykolog”. Men här blev det visst bara ”utbildad”. 🙃
Citera
2023-04-20, 17:58
Citat:
Ursprungligen postat av Uniupps
Är man utbildad psykolog brukar man vanligtvis kalla sig ”Leg. Psykolog”. Men här blev det visst bara ”utbildad”. 🙃
Man får så många frågor i huvudet..vilken skola? Vilken inriktning? Jag menar jag är INTE psykolog även om jag har läst en hel del psykologi, men jag kan trots mina 25 års yrkesverksamma år inom beteendevetenskapliga fältet inte bedöma en människas personlighet via ett bildsamtal så den kursen har jag nog missat.
Var gjordes PTP och med vilken handledare? Och kurserna i etik är nog helt missade med tanke på hur denna "psykolog" uttalar sig om klienter i sociala medier. Det är inte bara oetiskt (även om hen nu skulle ha tillåtelse) utan kan vara rent brottsligt.
Citera
2023-04-20, 18:33
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NZD
Förlåt, vilken episod är det du syftar på? Tar gärna en lite titt, kanske en jag inte sett ännu eller glömt bort.
Mycket möjligt dock skulle jag tro att det är stagat för TV!

det gick igår
Citera
2023-04-20, 21:38
Medlem
NZDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
det gick igår

Fick kolla upp online vad som visades igår, tittar inte själv på TV och brukar bara streama allt

Episoden i frågan är S27E4

Kan inte riktigt säga att jag tycker Magdalena blev direkt arg. Förstår att hon kanske blev lite förvånad att delgivningen slängdes in i mötet?
Men kan se att det stämmer att man brukar ge det i möten som kvinnan från Kronofogden sa? Själv vet jag inte, har aldrig haft någonting med Kronofogden att göra, but makes sense to me?
Citera
2023-04-21, 13:34
Medlem
Snälla snälla snälla
starta en egen tråd med dom förbannade skridskorna, det är sååå tröttsamt att en annars hyfsad tråd bara har ett ämne. Julia och skridskorna
Citera
2023-04-22, 06:45
Medlem
Ograsts avatar
Blir det fler säsonger av lyxfällan?
Citera
2023-04-22, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Blir det fler säsonger av lyxfällan?

Ja, dom håller på att spela in just nu. I det senaste inlägget på instagram från Magdalena, skriver hon att denna vecka har hon jobbat med en ung tjej som hade 24 olika lån och krediter. Sen radar hon upp olika räntevilkor. På bilden står hon framför en budgettavla.
Citera
2023-04-22, 14:53
Medlem
Ja de fortsätter att lägga pengar på konståkningstävlingar enligt deras Instagram. Idag är det tydligen semester och tävling.
Så tolkar vi det som att alla fordringar är betalda.
Citera
2023-04-22, 17:04
Medlem
Nihennas avatar
Finns ju bara från avsnitt 23 numera på Pluto TV, vilket gör att mycket historia har försvunnit
Vilka avsnitt som finns kvar är bäst, anser ni? Vilka avsnitt får er att tappa hakan?
Citera
2023-04-23, 16:38
Medlem
Nu förstår vi genom tik-tok-kontot och familjekontot på Instagram att nära vännen moderatorn (en av tre) och huvudpersonen har träffats irl till slut. På moderatorns Instagram ser man att hon inte kan avslöja vad hon utbildar sig. Konstigt värre.
Citera
2023-04-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3000
Ja de fortsätter att lägga pengar på konståkningstävlingar enligt deras Instagram. Idag är det tydligen semester och tävling.
Så tolkar vi det som att alla fordringar är betalda.

Tveksamt, familjen har ju levt sådär hela tiden sen lyxfällan. Men för barnens skull kan man ju hoppas det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in