2022-08-15, 12:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Gå in och titta vettja eller kolla på de länkar du tidigare fått.
Är du intelligensbefriad? Jag har inte excel, väldigt många människor har inte excel.

Men eftersom du inte kan bekräfta så säger vi så. Det är alltså INTE 180 000 som dött pga vaccinen.
Citera
2022-08-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Är du intelligensbefriad? Jag har inte excel, väldigt många människor har inte excel.

Men eftersom du inte kan bekräfta så säger vi så. Det är alltså INTE 180 000 som dött pga vaccinen.

Nej självklart är det inte 180k som har dött av vaccinet. Det är vaccinerade personer som har dött av allt från hjärnblödning till cancer. För att travestera antivaxx så har de dött med och inte av vaccinet.
Citera
2022-08-16, 12:22
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

Du verkar sakna läsförståelse helt och hållet. Jag har aldrig ens påstått mig bekräfta något.

Hur svårt ska det vara? Ni klagade på källan ni fick av en annan skribent så jag gav er istället originalkällan som är från en brittisk myndighet.

Läs den eller läs den inte, mig kvittar det.
Citera
2022-08-16, 12:33
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Men STÅR DET DÖDSTAL VACCINERADE ICKE COVID RELATERADE = 180 000?

Vaccinerade kan ju också få covid vetttu!

Jesus Kristus i himmelen, vad skall man säga om dessa människors oförmåga att förstå

Whats next: Vaccinerad och död i bilolycka = då läser dom bara vaccin + död
Citera
2023-04-21, 19:57
Medlem
45-75Marlins avatar
Hur går det med Dolores spådom?

Och vad tycker ni foliehattar som trott på denna stolla?

Har ni bara flyttat fram målstolparna likt alla andra undergångs sekter?

Fattar ni hur tänkande människor ser på er idioter?
Citera
2023-04-22, 10:24
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
https://www.youtube.com/watch?v=aXXDB8DJyZU

Det gäller alltså mRNA-vaccinen.

ADR gör att de som vaccinerats kommer att få svårt att hantera andra coronavirus, muterade former av SARS-CoV-2 eller till och med vanliga förkylningar. Det blir game over för dem om några månader.

I statistiken kommer de väl att räknas som döda med covid-19 eller vad man nu kommer att kalla de muterade varianterna.
Eftersom det nu gått över två år sedan denna spådom så kan vi nog avskriva den.
Citera
2023-04-22, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Eftersom det nu gått över två år sedan denna spådom så kan vi nog avskriva den.

Du har uppenbarligen inte hängt med. ALLA som har tagit vaccinen eller känner någon som har gjort det kommer att dö ”inom de närmaste decennierna”. Så det så!
Citera
2023-04-22, 18:35
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsck
Du har uppenbarligen inte hängt med. ALLA som har tagit vaccinen eller känner någon som har gjort det kommer att dö ”inom de närmaste decennierna”. Så det så!
Fast enligt trådstarten skulle alla dö inom några månader så den prognosen har ändå spruckit eftersom det gått flera år. Inom dom närmaste decennierna kommer nog spricka det också.
Citera
2023-04-22, 19:20
Medlem
Och folk kommer rapportera in som biverkning till Amerikanska biverkningssystem VAERS att Agda ju dog 20 år efter hon tog sin senaste vaccination, det måste ju vara av vaccinet.
Citera
2023-04-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmonk
Och folk kommer rapportera in som biverkning till Amerikanska biverkningssystem VAERS att Agda ju dog 20 år efter hon tog sin senaste vaccination, det måste ju vara av vaccinet.

Vid en ålder av 110 år.
Visst
Citera
2023-04-23, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Fast enligt trådstarten skulle alla dö inom några månader så den prognosen har ändå spruckit eftersom det gått flera år. Inom dom närmaste decennierna kommer nog spricka det också.

Så är det. De målstolparna har flyttats många gånger. Och att dessutom leda i bevis att en vaccination ett årtionde tidigare skulle utgöra en dödsorsak blir svårt.

Det har ju forskats om mRNA-vaccin i runt trettio år och de testades rigoröst innan de blev tillgängliga så att de är säkra behöver ingen tvivla på. Sedan ska man komma ihåg att det är en ytterst liten, men väldigt högljudd, klick foliehattar som påstår att det skulle vara farligt.

Alla skulle dö. Vaccinpass skulle införas. PCR fungerar inte. Och så vidare. Foliehattarna har inte haft ett rätt men det finns en liten skara som fortsätter. Mot alla odds.
Citera
2023-04-25, 07:26
Medlem
Snubchurps avatar
Folk skulle dö i drivor hette trådstarterna. Regering och media mörkar sanningen.
Först skulle det ta veckor enligt experterna, sedan justerade man det till några månader när man började ana att det inte stämde. Senast jag kollade skulle det ta 50 år enligt någon expert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in