2022-06-08, 08:49
Bannlyst
Kolla in Naomi Wolf när hon intervjuas av Del Bigtree (några dagar sedan).
Ca 3000 frivilliga har gått igenom Pfizers släppta dokument och det är ganska otäcka saker.
Citera
2022-06-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Sluta stå och kasta sten i det fina glashuset nu.

Det här citatet skulle man likaväl kunna applicera på dig och många andra anti-antivaccers.

Detta stämmer inte, och det vet du också. Hade du presenterat adekvata bevis för din sak hade jag ändrat mig, du däremot kommer aldrig ändra din ståndpunkt - det vet vi eftersom att du fortfarande inte ändrat dig trots att en extrem mängd adekvata bevis presenterats för dig.

Citat:
Personen du citerade har ju rätt i sak.

Nej, personen hade inte rätt i sak. Det finns inga drivor med döda och en rapport till VAERS betyder inte att det finns en koppling till vaccinen. Förstår du?
Citera
2022-08-13, 23:24
Medlem
Sqeptisks avatar
Nu börjar det sent omsider släppas statistik angående biverningar från injektionerna. Ser allt annat än kul ut. Min feting.
Citat:
When the British government decided to change the ways in which it calculates and releases data about Wuhan coronavirus (Covid-19) “vaccine” injuries and deaths, the obvious coverup that resulted prompted the public filing of dozens of Freedom of Information (FOI) requests. This led to the revelation that one out of every 246 people who gets jabbed for Chinese Germs, at least in England, ends up dying within the first two months post-injection.

https://www.naturalnews.com/2022-08-12-government-1-in-246-covid-vaccinated-dies.html
Artikeln fortsätter:
Citat:
“This means that in all, 180,659 people died within 60 days of Covid-19 vaccination between January 2021 and May 2022 in England.”
Stämmer detta verkar det som Dolores Cahill faktiskt fick rätt i sin analys. Tyvärr måste man tillägga
Citera
2022-08-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Nu börjar det sent omsider släppas statistik angående biverningar från injektionerna. Ser allt annat än kul ut. Min feting. Artikeln fortsätter:
Stämmer detta verkar det som Dolores Cahill faktiskt fick rätt i sin analys. Tyvärr måste man tillägga

Konspirationstramssite. Vantolkar som vanligt och trollar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Natural_News
Citera
2022-08-13, 23:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Nu börjar det sent omsider släppas statistik angående biverningar från injektionerna. Ser allt annat än kul ut. Min feting. Artikeln fortsätter:
Men så ta reda på det! Presentera fakta istället för att åter rapa upp dårskaper.
Citera
2022-08-13, 23:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Kör ni fortfarande med det här? Haha, ja, ni är ju helt lobotomerade. En rapport till VAERS innebär inte att det finns en etablerad koppling till vaccinen - men det vet du ju förstås. Du är ju bara här för att sprida propaganda, något intresse av sanningen har du inte.
Nu ska de bara få 28 000 döda i USA till att matchas med de obefintliga 180 000 "döda" i UK.
Citera
2022-08-14, 08:41
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balderis
Konspirationstramssite. Vantolkar som vanligt och trollar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Natural_News

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men så ta reda på det! Presentera fakta istället för att åter rapa upp dårskaper.

Här är källan. Det är inte Natural News siffror och data utan det kommer från härifrån.

https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/deathsbyvaccinationstatusengland
Citera
2022-08-14, 09:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Här är källan. Det är inte Natural News siffror och data utan det kommer från härifrån.

https://www.ons.gov.uk/peoplepopulationandcommunity/birthsdeathsandmarriages/deaths/datasets/deathsbyvaccinationstatusengland
Öppnar inga xls filer på mobilen, kan ändå inte läsa dem. Står det att det dött +180 000 i UK?

Hur förklarar du motsvarande siffra (källa okänd) som säger 28 000 i USA?
Citera
2022-08-14, 16:21
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Öppnar inga xls filer på mobilen, kan ändå inte läsa dem. Står det att det dött +180 000 i UK?

Ja väljer man att blunda slipper man ju faktiskt att se....å det kan ju möjligen kännas bekvämt för vissa.

Här kommer förresten lite mer bränsle på biverkningsbrasan:

https://expose-news.com/2022/08/14/gov-reports-prove-hundreds-thousands-dying-covid-vaccine/

Artikelns avsnitt om "Exhibit E" tar också upp den numera statistiskt fastslagna (över!)dödligheten som skett inom 60 dagar från injektionen.

Länkad artikel går dock igenom fler "bevis". Med referenser och länkar till officiell statistik från myndigheter i Storbritanien och USA. För den som väljer att inte blunda alltså
Senast redigerad av Sqeptisk 2022-08-14 kl. 16:25.
Citera
2022-08-15, 05:21
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

Jag behöver inte förklara någonting alls. Du och en annan skribent klagade på källan istället för att diskutera innehållet så jag länkade till en sida från en brittisk myndighet, där källan ni klagade på hämtat sin information.

Det är en officiell sida för en brittisk myndighet så det är bara till att läsa själv och sedan bilda dig en egen uppfattning.
Citera
2022-08-15, 08:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jag behöver inte förklara någonting alls. Du och en annan skribent klagade på källan istället för att diskutera innehållet så jag länkade till en sida från en brittisk myndighet, där källan ni klagade på hämtat sin information.

Det är en officiell sida för en brittisk myndighet så det är bara till att läsa själv och sedan bilda dig en egen uppfattning.
Men STÅR DET DÖDSTAL VACCINERADE ICKE COVID RELATERADE = 180 000?

Vaccinerade kan ju också få covid vetttu!
Citera
2022-08-15, 12:22
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Men STÅR DET DÖDSTAL VACCINERADE ICKE COVID RELATERADE = 180 000?

Vaccinerade kan ju också få covid vetttu!

Gå in och titta vettja eller kolla på de länkar du tidigare fått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in