2023-04-22, 12:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Äsch, oroa dig inte för mormodern.
Hon har plats för kärlek även för Raw-Freddan.
Hon tar den i tvåan som flashbackarna brukar säga.
Varför ska Fredrik matchas med någon?, är han ens sing...ensamstående!?, har han svårt att få brudar?
Citera
2023-04-22, 12:40
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför ska Fredrik matchas med någon?, är han ens sing...ensamstående!?, har han svårt att få brudar?

Japp. Han bor med mamma och pappa.
Och ingen har sett Freddan någonsin tillsammans med det motsatta könet eller samma kön.
Rätt offentlig är han ändå.
Något hade synts, på någon offentlig bild, någon gång.
Citera
2023-04-22, 19:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
1.0
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Finns det några tjejer som inte vill ha en mustig hårdrockare? Arvids mormor skulle behöva träffa en om inte annat
2.0
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Carro sa att hon sökte en ”intelligent” man som kan diskutera. Hon fick en intelligent man men såg ut som att hon skulle kräkas på bröllopet. Hon sa nog mest det där för att framstå som djup och smart själv, hade hon varit ärlig och sagt ”jag söker en cynisk och sarkastisk man som är medlem i Syndikalisterna, bor i Göteborg, aldrig ler, ser ut såhär och såhär och har identifiera åsikter som jag, samt identisk attityd” så hade hon kanske haft större chans.

Finns det några tjejer som inte vill ha en cynisk och sarkastisk man som är medlem i Syndikalisterna, bor i Göteborg, aldrig ler, ser ut såhär och såhär och har identifiera åsikter som jag, samt identisk attityd. Arvids mormor skulle behöva träffa en om inte annat

Varför skulle Caro tända på en snubbe som aldrig ler?

Vad tror du att Carro vill ha för attityd på sin kopia?
För jag brukar inte fundera över vad jag har för attityd eller vad en partner ska ha för attityd, gör du?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-22 kl. 20:12.
Citera
2023-04-22, 19:58
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Dock har produktionen klippt bort.
All tete-a-tete, där t ex Arvid bröllopsdansade med mormodern till "I will survive", hade intima kramar med mormodern i köket, körde snabbisar vid kafebordet utanför osv är helt enkelt bortklippta.
Mormodern får till knull mellan varven med Arvid. Övrig tid hårdbevakar hon Arvid och Ida i buskarna, att Ida sköter sig.
Hon satt väl gömd i buskage på strandkanten då Ida och Arvid hoppade nakna i vattnet.

Övrigt hemmavid har hon satt upp övervakningsutrustning överallt där Arvid kommer befinna sig med Ida.

Kan ju vara så att Arvid avstår samlag med Ida då hans referens mormor inte lubricerarat sedan Fälldin var statsminister.
Citera
2023-04-22, 20:12
Medlem
Johan-Palms avatar
Citat:
Axel surfar ovanpå den självhushållande brungröna vågen som Det Frias Sverige hoppades bli för Älgarås

Augusts hus i Uddebo
https://kulturbilder.files.wordpress.com/2022/06/1_elgaras_toreboda_4.jpg
vs
Svenskarnas hus i Älgarås
https://www.instagram.com/p/Cbzg4rNq0fA/

Jag hade så gärna velat se DFS och småhusbyn slå sina påsar ihop. Det hade inte kunnat bli annat än intressant. Hoppas de får bättre ekonomi så de kan anställa August.
Citera
2023-04-22, 20:22
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
Jag hade så gärna velat se DFS och småhusbyn slå sina påsar ihop. Det hade inte kunnat bli annat än intressant. Hoppas de får bättre ekonomi så de kan anställa August.
Världens längsta & mest utdragna påse rent geografiskt & Söderman kan stå och svinga träsvärdet på Amfiteatern

Andra beröringspunkter med svenskarnas hus är ju att August också har öppettider för fria svenskar att bara kliva på hans port och låna vad fan dom än behöver, inklusive fria kvinner
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-22 kl. 20:38.
Citera
2023-04-22, 23:58
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Dock har produktionen klippt bort.
All tete-a-tete, där t ex Arvid bröllopsdansade med mormodern till "I will survive", hade intima kramar med mormodern i köket, körde snabbisar vid kafebordet utanför osv är helt enkelt bortklippta.
Mormodern får till knull mellan varven med Arvid. Övrig tid hårdbevakar hon Arvid och Ida i buskarna, att Ida sköter sig.
Hon satt väl gömd i buskage på strandkanten då Ida och Arvid hoppade nakna i vattnet.

Övrigt hemmavid har hon satt upp övervakningsutrustning överallt där Arvid kommer befinna sig med Ida.

Jag förväxlar hela tiden Arvid med Gustaf Hammarsten:

https://www.imdb.com/name/nm0358390/
Citera
2023-04-23, 00:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
läste fel
Citera
2023-04-23, 08:36
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Världens längsta & mest utdragna påse rent geografiskt & Söderman kan stå och svinga träsvärdet på Amfiteatern

Andra beröringspunkter med svenskarnas hus är ju att August också har öppettider för fria svenskar att bara kliva på hans port och låna vad fan dom än behöver, inklusive fria kvinner

Funkar det så? Så när Carolin sover över i Augusts stuga kan man gå dit, ta med henne hem o binda henne i näsan vid sänggaveln. Tror nog hon gillar det bättre än mes-August.
Citera
2023-04-23, 10:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Jag förväxlar hela tiden Arvid med Gustaf Hammarsten:

https://www.imdb.com/name/nm0358390/

De är faktiskt lika. Jag har också tänkt på att han är superlik Gustaf Hammarsten.
Men Gustaf Hammarsten är så sympatisk, så jag ville inte nämna att de är så lika.
Citera
2023-04-23, 10:49
Medlem
Någon som tog den in tvåan på bröllopsnatten?

Den här gången är killarna påfallande snygga, så att det nästan är creepy. Vad är det för mörka hemligheter som gjort att de här inte hittat någon, utan att behöva hora i television?
Citera
2023-04-23, 11:26
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Någon som tog den in tvåan på bröllopsnatten?

Den här gången är killarna påfallande snygga, så att det nästan är creepy. Vad är det för mörka hemligheter som gjort att de här inte hittat någon, utan att behöva hora i television?

Mormodern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in