Citat:
Ursprungligen postat av
Nkpgisit
Att oroa sig över att dö av kokain i Sverige är meningslöst. Det är bara att köra på men tycker du det blir obehagligt så tycker man.
Skjutit stora doser kokain utan att dö eller trott jag har varit i närheten av att just dö. Dock har det blivit obehagligt ett par gånger men inte så att jag ifrågasatt om jag nyss IV:at en dödlig dos kokain.
Renade 3g kokain med kemisk ren aceton som efter reningen blev 2.3g och de tog mig en 6-7 timmar att slå i mig kanske och utan att det jag blev orolig. Visst så dunkade hjärtat på som bara den och jag svettades som bara den men inget mer.
Köper man på gatan så skulle jag oroa mig mer för det dom blandat ut det med. Men man kan få tag på orört kokain om man har kontakter eller köper på nätet, du får kanon snö för 7-800kr/g på t.ex archetyp och man bör absolut vara försiktig, särskilt om du blandar med alkohol men det är väl levern som tar mest stryk. Köper du bra kola så behöver du inte tvätta det i aceton, har testat och man förlorar inget eller max 0.05 på 1g om det är bra från början.
Köper man 20-30% 0.8g på "gatan" så är man inte så smart, särskilt inte i dagens läge där du utan kontakter kan beställa topp kola på nätet. Inte konstigt att kokain har så dåligt rykte i Sverige och att folk väljer tjack istället men som sagt det som säljs på "gatorna" borde inte ens kallas kokain.