Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-04-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Att ta råd från dig är dock livsfarligt speciellt om man är novis. 😅
Ja, jag instämmer. Ett av de mer idiotiska inläggen! Skillnaden mellan att den personen tar en pistol och skjuter random i tunnelbanan eller att någon läser det inlägget, överdoserar och dör är hårfin!
Citera
2023-04-07, 06:05
Medlem
Jag fattar att ladd försäljningen är störst i Stockholm för det är en stor stad. Men hur ser det ut i mindre städer? Dvs typ Umeå, Karlstad t.ex. Finns det flera kranar eller är det darknet som gäller?
Citera
2023-04-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Är det inte små små glas splitter i dina linor så har du väldigt tur. Med all välmening..

Varför skulle det vara glas i?
Biten är pytte pytte glansig på visa ställen. Hackat av lite och kan inte så något. Hur små är glasbitarna om det finns i?

Och om man snortar små glasfibrer, hur känner man det i kroppen?
Citera
2023-04-10, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Förstår inte varför du ska ta droger om du blir såhär nojjig?

Brukar inte bli så nojjig. Men är det något jag känner mig osäker på eller blir lite orolig så skriver jag och frågar här direkt istället för att älta.

Känns bättre att gå till botten med det man undrar över så man sedan kan fortsätta njuta av ruset.
Citera
2023-04-10, 00:53
Medlem
Höll på skriva ett långt och komplext svar ang detta av egen erfarenhet men när jag skulle posta så bjöd FB mig på ett tvättäkta antiklimax i form av att mitt svar inte var ”passande” i topic. Kan övertyga dig om att det enda det handlade om hade och göra med ditt ursprungliga inlägg.. let me know om du vill veta, är faktiskt rätt kul
Citera
2023-04-10, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gravyyou
Mäta sig hos läkaren är helt menlöst, fan alla har högt blodtryck och puls när de ska mäta sig där. Köp en egen mätare och mät själv med jämna mellanrum om du är nojjig.

Vad hade du i tryck?

130/80 , är ofta rätt stressad, även när jag inte gör något.
Citera
2023-04-10, 01:13
Medlem
Vem nojar ens såhär efter att ha dragit ett par små linor ladd? Varför ska du knarka när du misstar (en del av den förväntade) effekten för hjärtfel eller nåt? Är du ung? Första gången? Hur stora linor lägger du? Vad är det för ladd? Om du på riktigt mår "dåligt" och får onormalt mkt hjärtklappning eller nåt så fundera först på vad det är för ladd du har köpt. Om du råkat få tag på nåt som är bankat med nån annat skit så känner man ju det. Då skulle jag rekommendera dig att sluta dra och gå o lägga dig nu. Jag har aldrig nojat på bra ladd, även om jag dragit i mig ordentliga mängder. Om ruset känns skumt så är det nog nåt skumt med "laddet". Eller så har du på riktigt nåt hjärtfel eller nåt som du känner av, vad vet jag. Men ah skit i helt ärligt, om det inte känns bra? Kul att sitta o noja till den grad att man känner ett behov av att posta på flashback med en trådstart utan någon information, som då självklart bara ger svar som "hur långt är ett snöre?" - och du tror du ska sluta noja? Du får känna efter själv bara. Lycka till.
Citera
2023-04-10, 09:39
Medlem
mongomanishs avatar
Tråd "Hur många linor kan man ta på 1tim?" sammanfogad. /MOD
Citera
2023-04-11, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Att oroa sig över att dö av kokain i Sverige är meningslöst. Det är bara att köra på men tycker du det blir obehagligt så tycker man.

Skjutit stora doser kokain utan att dö eller trott jag har varit i närheten av att just dö. Dock har det blivit obehagligt ett par gånger men inte så att jag ifrågasatt om jag nyss IV:at en dödlig dos kokain.

Renade 3g kokain med kemisk ren aceton som efter reningen blev 2.3g och de tog mig en 6-7 timmar att slå i mig kanske och utan att det jag blev orolig. Visst så dunkade hjärtat på som bara den och jag svettades som bara den men inget mer.

Köper man på gatan så skulle jag oroa mig mer för det dom blandat ut det med. Men man kan få tag på orört kokain om man har kontakter eller köper på nätet, du får kanon snö för 7-800kr/g på t.ex archetyp och man bör absolut vara försiktig, särskilt om du blandar med alkohol men det är väl levern som tar mest stryk. Köper du bra kola så behöver du inte tvätta det i aceton, har testat och man förlorar inget eller max 0.05 på 1g om det är bra från början.

Köper man 20-30% 0.8g på "gatan" så är man inte så smart, särskilt inte i dagens läge där du utan kontakter kan beställa topp kola på nätet. Inte konstigt att kokain har så dåligt rykte i Sverige och att folk väljer tjack istället men som sagt det som säljs på "gatorna" borde inte ens kallas kokain.
Senast redigerad av CubanLinks 2023-04-11 kl. 08:11.
Citera
2023-04-22, 03:18
Tillbaka i denna tråden igen!

Men ärligt, allt med alkohol känns segt och tråkigt. Var liksom ute med vänner förra helgen och gick och "smygköpte" ladd för att jag var uttråkad (och dum) på alkohol. Men liksom, nu måste det fan ge sig snart. Jag har spenderat flera tusenlappar på detta, det må vara bra men jag blir pank!

Fråga, hur mycket ladd är rimligt att få om betalar en tusenlapp?
Citera
2023-04-22, 09:01
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pite0
Tillbaka i denna tråden igen!

Men ärligt, allt med alkohol känns segt och tråkigt. Var liksom ute med vänner förra helgen och gick och "smygköpte" ladd för att jag var uttråkad (och dum) på alkohol. Men liksom, nu måste det fan ge sig snart. Jag har spenderat flera tusenlappar på detta, det må vara bra men jag blir pank!

Fråga, hur mycket ladd är rimligt att få om betalar en tusenlapp?
Det där låter riktigt deppigt. Motfråga - gör det verkligen någon skillnad för dig hur mycket du får per tusenlapp, om du ändå känner att du slänger pengarna i sjön?

Om alkohol känns värdelöst utan kokain så kan du ju överväga att lägga ner båda två
Citera
2023-04-22, 18:26
Medlem
laddkingens avatar
hur upplever ni abstinensen ? har varit fri sen onsdag men idag går det inte mer så blir återfall snart med 50 cl vodka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in