Citat:
Ursprungligen postat av
XFelleX
Jag förstår att det kanske är svårt för herr propaganda att hålla sig saklig, men nu var det ju faktiskt du som kallade mig extremist först. Så kom inte ylande om ad hominem, det funkar inte så. Det var ett ypperligt patetiskt försök av dig att få moralfanan i diskussionen.
Du snackar bara nonsens och försöker avfärda mina argument genom att kasta ur dig ''ad hominem'' istället för att vara saklig.
Svara på frågan istället, vad tycker du om SVT?
Trump representerar vad USA är bättre än Biden, med importerade åsikter från öst. Du förstår helt enkelt inte USA och vad det är för land, vilket är helt uppenbart. Du skiner med din ignorans genom din konfirmeringsbias, du kunde inte göra det mer text-book-tydligt.
Du förstår inte amerikansk kultur, och du försöker läxa upp mig om det land jag bott och levt i senaste 15 åren.
Efter du svarat på min fråga om SVT, vilket du säkert kommer ducka, vad tycker du om socialdemokraterna? Den duckar du säkert också, haha!

Ja, TDS-trumpnissar är extremister, då de tror att ljuga är en åsikt

Och du gav ad hominem, så ska du vara arg på någon, ja, då är det inte mig som gäller.
trumpen är dåligt för USA som land, det blir så med en patologisk lögnare som trumpen med sjuklig narcissism.
Jag förstår att du har en svår bias och du presenterar inte många i USA.
Dina irrelevanta frågor om annat har inget med trumpen och göra och trumpen är inte populär utanför USA, och du lever i USA så förstår du missat detta.
Men för sätta fingret på dig, är du en som tror på FOX och deras lögner som kostade dom 8,1 MILJARDER att undvika en rättegång, och hur de har berättat att allt trumpen sade var ren nonsens och skräp.
Och då säger du att trumpen hade rätt om systematiskt valfusk ändå?
För jag får känslan att FOX inte kommer ljuga för trumpen lika ofta som innan, och det kommer aldrig vara bra för kandidaturen om den blir.