Citat:
Ursprungligen postat av
XFelleX
Trump förlorade inte på valfusk, han förlorade valet helt legitimt. Fult försök, återigen.
Jag följer inte heller Fox, fel igen.
Jag har sedan länge förstått att saklighet inte är din grej, men försök åtminstone.
Att du inte svarar på någon av frågorna var väntat, men jag vet ju svaret på båda.
Mina frågor är högst relevanta för de drar en tydlig röd tråd om dig som person och vilken sida du står på, som om det inte vore uppenbart nog.
Men för att sätta fingret på dig, är du en som hatar miljardärer, den ökade privatiseringen av vården, du limmar gärna fast dig på vägar för klimatets skull och tycker Greta Thunberg är en förebild. Du tycker CNN är sakliga och bra, du hejar på public service och kallar nuvarande regering för blåbrun. Hur många var rätt? Alla?

Så du tittar på sämre skräp än FOX, inte förvånad alls.
Saklighet är alltid min grej, trumpen är en katastrof för USA som land.
Och trumpen är inte alls populär utomlands som Sverige, där är hen mest gillad till hatad, och sen lite extremister som tror ljuga funkar här.
Du gillar ad hominem och lägga orden i munnen har jag märkt, men inget av detta är till hjälp för trumpen 2024.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xedome
Ditt inlägg är bara märkligt. Du påstod att resten av världens ledare har respekt för Donald Trump.
Det finns absolut ingenting som talar för det - tvärtom är det vida känt - att Donald Trump är en missnöjd narcissist med tankekapacitet som en fyraåring.
Skulle rekommendera dig att kolla upp alla otaliga exempel på hur både presidentstaben - och världsledare - tacklat detta.
Om inte annat, är det väldigt underhållande, och finns exemplifierat i ett antal dokumentärer där både presidensstaben och alla olika världsledare förbluffat och en smula generade berättar om alla dessa episoder med Donald Trump.
Presskonferensen i Helsingfors med Vladimir Putin, är ett signum. Alla som kan ett absolut minimum om politik och inte minst internationella relationer - inser vidden av att Trump till allmänhetens stora förvåning, öppet deklarerade ett större förtroende för den ryska ledaren, än USA :s underrättelsetjänst.
Det säger väldigt mycket om Donald Trumps inkompetens - och att du inte begriper innebörden, antar jag säger något om dig.
Det finns nog ingen som har respekt för trumpen bland världens ledare, men hey, hen bor i USA och vet allt bäst

Det är mest havererade incells och extremister som gillar trumpen här, och ledare, de lägger nog inte en tanke på trumpen pga hen är irrelevant även som president.
Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
BOMBSHELL: Hur clownen och republikanerna förbereder sig för att fuska till sig valet 2024.
https://youtu.be/nAzmR-mShFM
Ingen är det minsta förvånad att de vill avskaffa demokratin i USA, då de tär ett hinder för dom, så som konstitutionen som de älskade så mycket innan
Och man inser allt de säger är bara en enda projicering och sen hoppas att ingen skulle se nått.
Men det gäller som för dom som för trumpen, när hen säger hen inte gjort nått, ja, då vet vi redan att trumpen gjort det.
Och när trumpen börjar skylla på andra som med valfusk, ja, då vet man de är arga deras inte funkade.
Ska bli intressant om de avpolletterar trumpen eller inte bananrepublikanerna, och fuska kanske redan börjar med trumpen att de ska fuska in hen som kandidaten 2024.
Det mest komiska är dock det finns de som än inte fattat att trumpen är bara en sketen bondfångare och det är också vad de får till president.
Och respekterad HAHAHA, nä, inte alls.