Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Okej för att du totalt saknar läsförståelse och är lite psykopatisk så får jag hjälpa dig.
Jag svarade på en av dina frågor i tidigare inlägg sen bad jag dig svara på en fråga men som du undvek: Min fråga löd:
Har du sett videon med Trumps statement eller har du läst nån vänsterjournalist tolkning av videon?
Kan du svara på den frågan nu?
Din argumentation går till så att du säger att allt som är positiv om Trump är nonsens, sen kommer du med motfrågor och skitsnack: lever du i förnekelse, har du missat, sekten, 5km vind, lalala osv osv.
Det går inte ta dig seriöst.
Återigen: Trump vill inte ha ett abortförbud och har aldrig velat ha det, om du har kollat på videon så vet du det.
SÅ en dum fråga då, och hur ska det ändra vart donalds startade och nu försöker pudla och göra 10-20% av sina fans arga?

(Jag kan engelska så behöver inga tolkar

)
Frågan är om abort och att det har visat sig ha en enorm inverkan på valet, och hur är fakta förnekelse?(Om du verkligen tror det, så förstår jag varför det du skriver är så konstigt.)
Och när donalds stod och vråla om jag har minsann stoppat Roe vs. Wade, så hade det aldrig ens behövts för ändra tiden på abort.
Och stå och ropa till fansen det är minsann jag som stoppat Roe vs. Wade, det berättar något.
Men det är lugnt, jag förstår donalds alla pudlingar upp tills den ultimata pudlingen nu sist, så inser man donalds förstått hen dödar sakta med säkert sina möjligheter att bli återvald.
Hade donalds sagt 16 veckor från starten, så hade detta aldrig uppstått med kappvändaren.(Men det är lugnt, förstår du försöker låtsas om det alltid varit 16 veckor

)
Den som skriver ad hominem som du gör, den berättar bara att den vet att den har fel på mer saker än en.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Det är ovanligt svårt att förstå vad dårarna är arga på/förlöjligar här faktiskt. Trump personligen är inte abortmotståndaren och han är troligen abortliberalare än de flesta republikanska väljare. Abortfrågan har allt varit en het potatis för republikanernas chanser att vinna presidentposten och Trump förefaller ha valt en klok medelväg för att neutralisera frågan. Eftersom demokraterna i brist på framgångar vill gå all in för abortfrågan så decimerar ju detta demokraternas chanser att vinna valet vilket förstås gör dårarna sura, men varför de är arga på Trumps agerande är rätt obegripligt. Det handlar antagligen om bitterhet, okunnighet och enfald.
Nä, abortförbud är ingen het fråga i R, den är svårt opopulär även där.
Så varför är de sura på donalds i R då för?
Vi andra är rätt muntra och glada hur donalds minskar sina chanser och genom agitera de flesta med sjuka inskränkningar på kvinnor.
SÅ nä, de flesta är nog sjukligt glada över donalds nu, och speciellt med Arizonas försök som säger mig kommer kosta dom mycket