2023-04-19, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Hur kan du sitta och råda någon att ta deras skit? Knulla dem till helvetet och se till så att de dör där i stället.

Inte alla vill ha fitta och ägna sitt liv åt personlig utveckling. Jag tror sånt du håller på med är till för att reta upp såna som mig så att vi blir konkret våldsbenägna.

Meningen är inte att det ska finnas någon relation. När de en gång väl har rört vid dig så vet du redan allt. Sen får du ägna resten av livet åt att undra varför du inte vill det.

Jag är väl för fasen också utsatt. Men jag mår inte dåligt utav det utan har lärt mig att leva med det genom att vara konstruktivt positiv utav situationen. Jag var också förbannad innan. Men vart leder det? Man mår ännu sämre bara i längden. Vill att du ska vara så glad det bara går, även om jag vet det är jobbigt. Desto mer du jobbar ner dig omkring det du utsätts för desto värre blir det för dig. Lär dig kontrollera situationen - det går mycket mer än man tror. Arg har tillräckligt många varit på mig redan - för väldigt oförklarliga saker. Har vunnit mycket och förlorat annat. Ha det!
Citera
2023-04-19, 14:55
Medlem
Jag har på den negativa sidan blivit oprovocerat misshandlad många gånger. Och anklagad för sådant jag verkligen står emot. Påhitt som att jag skulle varit skyldiga folk pengar var vanligt för många år sedan. Grannarna gaddade ihop sig mot mig sa att jag störde och var farlig. Att de var rädda för mig. Så jag blev vräkt!

Men sedan visade det sig att en annan granne som sålde narkotika skylde ifrån sin egen skit på mig. Vilket i sin tur ledde att han hamnade i grova problem. Han blev tom dödad! Men oavsett hans personliga problem var han involverad i sånt vi pratar här. Han hoppade på mig bakifrån och sparka mig i ryggen tex! Visste inte ens vad han hette. Grannarna i stort vände sig bara emot mig en dag från en annan. Hade bott där i 8 år och för inte mycket väsen av mig alls. En av de backade mig konstant både före och efter : han sa "de konspirera emot dig och turades om att ringa hyresvärden".

Tänk på att undvika "vilka det är" som håller på och letar efter er utan vad ni istället kan göra åt situationen som besvärar er. Det kommer ni betydligt längre på.
Senast redigerad av TheContender 2023-04-19 kl. 15:17.
Citera
2023-04-19, 17:58
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Ja, exakt, det är precis så man ska göra. Låta de kasta första stenen, slå första slaget och sen ba gå loss på de totalt hahahaha en snubbe som stod i vägen torskade jag för. Hans story i tingsrätten var till min fördel kan jag säga. Han blev mosad alltså.
De jävla asen lärde sig något den gånge: jiddra inte med mig... Tvi tvi tvi.
Låt dem hållas, det är inte din uppgift att uppfostra operatörerna som redan innan de kom in i ditt liv förstördes av systemets käftar.
Citera
2023-04-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Låt dem hållas, det är inte din uppgift att uppfostra operatörerna som redan innan de kom in i ditt liv förstördes av systemets käftar.

Säga till på skarpen eller snacka ner de i skorna funkar lika bra.
Citera
2023-04-19, 20:05
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Säga till på skarpen eller snacka ner de i skorna funkar lika bra.
Operatörer låter sig inte bli upptäckta, din dumma jävla idiot till konspiratör.
Citera
2023-04-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Operatörer låter sig inte bli upptäckta, din dumma jävla idiot till konspiratör.

Men de hörs
Citera
2023-04-20, 14:05
Medlem
Citat:
Men de hörs

Ja det låter som dom. Jag har försökt kategorisera dem.

Mina fyra kategorier:

Medlemmarna spontant. Dessa kan man se ibland när de snackar. Dock vet de pm en bara ifall ens enheter är hackade och man är positionerad i deras system.

Gatucircus. Nån form av ooperstiva intressen. Folk som har egna intressen. Kan va nån som ger igen, något psyko eller ekonomiska intressen. Även dessa kan man ibland se då de kan hålla på i timmar. De drar dock så fort man tagit på sig kläderna, går ut och försöker springa efter dem.

Patrull. Patrullerande påverkare/ provokatörer. De går mellan olika adresser. Man kan höra dem ibland med en två timmars mellanrum.verkar även försöka påverka egna medlemmar och viissa skydsobjekt. Låter som operatörerna men man kan ibland råka på dom visuellt.

Operatörerna. Framför sina meddelanden genom nån form av yttre källa. Man ser dem aldrig.

Bonus: högtales post... tredje person kan skicka meddelanden genom deras medlemmar i närheten. Meddelandet läses då upp. Vem som helst i deras nätverk får skicka sådana.
Citera
2023-04-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Ja det låter som dom. Jag har försökt kategorisera dem.

Mina fyra kategorier:

Medlemmarna spontant. Dessa kan man se ibland när de snackar. Dock vet de pm en bara ifall ens enheter är hackade och man är positionerad i deras system.

Gatucircus. Nån form av ooperstiva intressen. Folk som har egna intressen. Kan va nån som ger igen, något psyko eller ekonomiska intressen. Även dessa kan man ibland se då de kan hålla på i timmar. De drar dock så fort man tagit på sig kläderna, går ut och försöker springa efter dem.

Patrull. Patrullerande påverkare/ provokatörer. De går mellan olika adresser. Man kan höra dem ibland med en två timmars mellanrum.verkar även försöka påverka egna medlemmar och viissa skydsobjekt. Låter som operatörerna men man kan ibland råka på dom visuellt.

Operatörerna. Framför sina meddelanden genom nån form av yttre källa. Man ser dem aldrig.

Bonus: högtales post... tredje person kan skicka meddelanden genom deras medlemmar i närheten. Meddelandet läses då upp. Vem som helst i deras nätverk får skicka sådana.

Är det dina egna kategorier eller har någon varskot dig? Typ är det din egen "utredning" så att säga
Citera
2023-04-20, 14:33
Medlem
Citat:
Är det dina egna kategorier eller har någon varskot dig? Typ är det din egen "utredning" så att säga

20 års.erfarenhet. Du anar inte hur många gånger jag sprungit efter deras operativa och patruller. Fegast är de som marknadsför sig med mest våldskapital. Gábor till exempel hoppade alltid in eni lastbilen med gaspedalen i botten flör att nöstkommande dag fortsätta med att jag gömmer mig och saker han ska göra med mig. Jag har säkert sprungit ut hundratals gånger för att flå honom. Annars brukade han stå i timmar med sitt snack om våldta med vazelin, ak 47-or, svarta säckar över huvudet eller skära av min hals.
Citera
2023-04-20, 20:17
Avslutad
Citat:
20 års.erfarenhet. Du anar inte hur många gånger jag sprungit efter deras operativa och patruller. Fegast är de som marknadsför sig med mest våldskapital. Gábor till exempel hoppade alltid in eni lastbilen med gaspedalen i botten flör att nöstkommande dag fortsätta med att jag gömmer mig och saker han ska göra med mig. Jag har säkert sprungit ut hundratals gånger för att flå honom. Annars brukade han stå i timmar med sitt snack om våldta med vazelin, ak 47-or, svarta säckar över huvudet eller skära av min hals.

Om det faktiskt skedde som du beskrev, varför filmade du inte det då och sen gjorde en polisanmälan?
Citera
2023-04-21, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Om det faktiskt skedde som du beskrev, varför filmade du inte det då och sen gjorde en polisanmälan?

Är du på riktigt?

Senast jag annälde nån för pedofili mot en 13-åring, knarkhandel och några personer för mordhot för 15 år sen blev jag efter annälan var klar ivägsläpad till psyket varefter jag fick det som etikett i snuthorornas och underrättelsens register.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-21 kl. 05:10.
Citera
2023-04-21, 09:39
Avslutad
Citat:
Är du på riktigt?

Senast jag annälde nån för pedofili mot en 13-åring, knarkhandel och några personer för mordhot för 15 år sen blev jag efter annälan var klar ivägsläpad till psyket varefter jag fick det som etikett i snuthorornas och underrättelsens register.

Varför skulle du skickas till psyket om du hade videobevis som visade hur du blev förföljd och hotad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in