2023-04-18, 22:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Tack, kul med svar. Nu går jag igenom det punkt för punkt. Vi börjar med att det inte är alla som får vara med. Det beror på breven i Nya Testamentet, syftet är att stimulera ditt intresse för kristus (bara förtydligar det igen, även om du tydligen fattar, att det är begreppet och färgen).

Meningen är att du ska tro att du inte får vara med och ta på dig felet. Antingen därför att du inte är trovärdig (fel på din tro, t ex muslim, jude, ortodox eller andra som hållits utanför eller avviker) eller därför att folk inte gillar dig. Sen ska du jobba och motbevisa detta. Det kallas jobba, men de flesta lär sig alltså aldrig vad det ens betyder p g a att de reagerar negativt som du beskriver och kör fast i att bara bli utnyttjade till andras lärande.

USA är 300 % kristet. Världen är 80 - 90 %. Man tänker sällan på det, men det är en av arbetsuppgifterna man spritt i alla tider - att kristna världens folk. Det har ingen betydelse då kristus begreppet är till för annat än att "vara kristen". Samt att vem som helst kan lära sig och att alla har gjort det i alla tider, även innan Kristus mannen. Du har nog rätt i att det inte är en sekt eller grupp. Det alla ska veta är att det är en hemlig myndighet med sina egna anläggningar på hemliga platser. Det är antagligen inte mer än någon enstaka svensk som jobbar där.

De vill inte att du ska uppleva någonting, utan bara tvinga dig att jobba. Vad jag vet verkar de ha lurat en väldig massa folk att "göra rött" så att det verkar som att de jobbar. Det kan man kalla för att uppleva kristus. Så folk de rekryterar gör tydligen så hela tiden. Det kan vara en av förklaringarna till att man tar skada av deras tekniska utrustning.

Låt mig utveckla det. Rött bör man bara göra hemma i sängen av en mängd skäl. För att jobba med rött ute när man går på gatan t ex så måste man kunna tre mot fyra och minus. Det är en helt annan upplevelse - att vara helt obevekligt övergiven. Så det är nog inte många som lyckas, varken det är för att de inte kan eller vill.

Den främsta anledningen att undvika rött är att det är en i princip syfteslös färg som man blir lurad att ägna sig åt tills man accepterar att det är nåden och att nåden är kristus. Därför blir det folk gör mest att de överhettar sig själva och det kan medföra fel på hjärnan i samband med deras ljudstrålning.

Rött hjälper inte mot något man lider av, utan det gör brunt. Så egentligen lär man sig rött för att göra brunt. Men det är samma sak där - noll, minus, plus och det är bara minus som är brunt. Brunt kan man släta över allt man ser hela tiden, så det är ingen fara. Tvärt om.

Därmed vill de att du ska uppleva konsekvenserna av att göra fel med kristus, så att du lär dig. Men som du märker är du kanske inte villig att ta till dig i enkla vardagliga situationer och ordalag. Därför använder de teknisk utrustning. Jag tror den främsta faktorn som lurar folk att gå in för det är inlärningskurvan; de tror verkligen att de kommer att få veta saker till slut.

Nästa punkt blir då det de absolut inte vill. Och det är att veta konkreta fakta. Genom att det inte finns något samband mellan dem som leder skiten i USA och några svenskar, så är den biten bara rent och skär brottslighet. Exakt som du påpekar.

Har det något av följande att göra? Något specifikt om jobb och att jobba är Guds order?
The Bible contains several passages that connect work with the teachings of Jesus Christ, emphasizing the importance of work in the context of Christian living. Here are some key ideas and passages that illustrate the connection between work and Christ:
  • Work as a way to glorify God: Colossians 3:23-24 states, "Whatever you do, work at it with all your heart, as working for the Lord, not for human masters, since you know that you will receive an inheritance from the Lord as a reward. It is the Lord Christ you are serving." This passage reminds Christians that their work should be done with diligence and a sense of purpose, as they are ultimately serving the Lord.
  • Work as an opportunity to exemplify Christian values: In Matthew 5:16, Jesus said, "In the same way, let your light shine before others, that they may see your good deeds and glorify your Father in heaven." By working with integrity, honesty, and compassion, Christians can demonstrate Christ's teachings in their everyday lives.
  • Work as a means to provide for oneself and others: 2 Thessalonians 3:10-12 states, "For even when we were with you, we gave you this rule: 'The one who is unwilling to work shall not eat.' We hear that some among you are idle and disruptive. They are not busy; they are busybodies. Such people we command and urge in the Lord Jesus Christ to settle down and earn the food they eat." The Bible teaches that work is a necessary part of life, as it allows individuals to meet their basic needs and support their families.
  • Work as a way to serve others: In Mark 10:45, Jesus said, "For even the Son of Man did not come to be served, but to serve, and to give his life as a ransom for many." Jesus modeled a life of service, and Christians are encouraged to follow his example by using their work to serve and help others.
  • Work as a platform to share the gospel: Christians are called to spread the message of Jesus Christ and share their faith with others. In the context of work, Christians have the opportunity to build relationships, engage in conversations, and demonstrate Christ's love through their actions and words. Matthew 28:19-20 records Jesus' command to "go and make disciples of all nations, baptizing them in the name of the Father and of the Son and of the Holy Spirit, and teaching them to obey everything I have commanded you."

In summary, the Bible teaches that work is an essential aspect of Christian life, providing a way to serve God, exemplify Christ's teachings, support oneself and one's family, serve others, and share the gospel. By approaching work with diligence, integrity, and a heart for service, Christians can fulfill their calling and glorify God in their daily lives.
Citera
2023-04-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Har det något av följande att göra? Något specifikt om jobb och att jobba är Guds order?
The Bible contains several passages that connect work with the teachings of Jesus Christ, emphasizing the importance of work in the context of Christian living. Here are some key ideas and passages that illustrate the connection between work and Christ:
  • Work as a way to glorify God: Colossians 3:23-24 states, "Whatever you do, work at it with all your heart, as working for the Lord, not for human masters, since you know that you will receive an inheritance from the Lord as a reward. It is the Lord Christ you are serving." This passage reminds Christians that their work should be done with diligence and a sense of purpose, as they are ultimately serving the Lord.
  • Work as an opportunity to exemplify Christian values: In Matthew 5:16, Jesus said, "In the same way, let your light shine before others, that they may see your good deeds and glorify your Father in heaven." By working with integrity, honesty, and compassion, Christians can demonstrate Christ's teachings in their everyday lives.
  • Work as a means to provide for oneself and others: 2 Thessalonians 3:10-12 states, "For even when we were with you, we gave you this rule: 'The one who is unwilling to work shall not eat.' We hear that some among you are idle and disruptive. They are not busy; they are busybodies. Such people we command and urge in the Lord Jesus Christ to settle down and earn the food they eat." The Bible teaches that work is a necessary part of life, as it allows individuals to meet their basic needs and support their families.
  • Work as a way to serve others: In Mark 10:45, Jesus said, "For even the Son of Man did not come to be served, but to serve, and to give his life as a ransom for many." Jesus modeled a life of service, and Christians are encouraged to follow his example by using their work to serve and help others.
  • Work as a platform to share the gospel: Christians are called to spread the message of Jesus Christ and share their faith with others. In the context of work, Christians have the opportunity to build relationships, engage in conversations, and demonstrate Christ's love through their actions and words. Matthew 28:19-20 records Jesus' command to "go and make disciples of all nations, baptizing them in the name of the Father and of the Son and of the Holy Spirit, and teaching them to obey everything I have commanded you."

In summary, the Bible teaches that work is an essential aspect of Christian life, providing a way to serve God, exemplify Christ's teachings, support oneself and one's family, serve others, and share the gospel. By approaching work with diligence, integrity, and a heart for service, Christians can fulfill their calling and glorify God in their daily lives.

Bra fråga! Jag har aldrig tänkt på det. Antar att det är så viktigt det är, att min hjärna bara gick och väntade på att jag också skulle få veta det. Så att jag har aldrig ifrågasatt det ordvalet.

Men jobba betyder dels att tro (vilket är svårt p g a att Gud alltså är med på den här skiten) och att smörja sig. Så jobba betyder egentligen bara att göra och att göra betyder egentligen bara att bli klar. Jag har gjort så jävla mycket ful och sjuk skit så att jag har ju egentligen glömt det.

De har anteckningar och vet allt om det man glömmer.
Citera
2023-04-18, 22:30
Medlem
Citat:

Bra fråga! Jag har aldrig tänkt på det. Antar att det är så viktigt det är, att min hjärna bara gick och väntade på att jag också skulle få veta det. Så att jag har aldrig ifrågasatt det ordvalet.

Men jobba betyder dels att tro (vilket är svårt p g a att Gud alltså är med på den här skiten) och att smörja sig. Så jobba betyder egentligen bara att göra och att göra betyder egentligen bara att bli klar. Jag har gjort så jävla mycket ful och sjuk skit så att jag har ju egentligen glömt det.

De däremot dokumenterar allt och vet allt om det vi glömmer.
Citera
2023-04-18, 22:43
Bannlyst
Satanistnazisterna vill ha krig det är därför de gangstalkar folk. Eller ja egentligen vill de bara kontrollera och oskadliggöra element som de inte kan kontrollera och därmed gangstalkar de folk. Nazistsatanisterna avskyr judar och USA samt även svenskar och en massa andra människor och använder "white glove" treatment på folk, att inte skada dom direkt och begå brott mot dom men att psykiskt bryta ner dom obemärkt utan att samhället kan skydda personer från det. Stasi style förföljelse och staten och militären, regeringen osv är delaktiga i nazistsatanisternas förföljelse mot svenska medborgare.

Flera judar har redan mördats i relativt ung ålder (50-års åldern) i olyckor och "mystiska sjukdomar " senaste tiden och svenska staten gör som sagt inget åt det utan är själva delaktiga i förföljelsen mot svenskar och judar. Så nu är det bara att vänta på att Ryssland blir klara i Ukraina så de och NATO kan gå in och avnazifiera Sverige.
Citera
2023-04-18, 22:55
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

De har anteckningar och vet allt om det man glömmer.

Det här ger ju incitament för förföljare att "jobba" åt den kriminella organisationen (kyrkan) gratis då de "utför Guds order" om att sprida "Guds budskap" och förverkliga Bibeln/Kristus.

Jag har själv märkt att de sparar ALLT de samlar in - mina egna vänner som jag blev osams med för snart 10 år sedan ANTECKNADE varje sak jag sade under ett möte som att visa det med avsikt så nu i eftertanke förstår jag att de ville förmedla budskapet om vad de gör. De har serverhallar fulla med lagringsenheter för att spara all data som samlas in kontinuerligt sett till underrättelsesystemet. Det som är unikt är hur snabbt de använder data i att planera och utföra psykologiska operationer mot oss.

Jag vet att de är professionella psykologiska operatörer som kan vara kristna eller anställda av den kriminella organisationen att utföra det här oavsett vad utförarna tror på. De som deltagit i min förföljelse är dock alla oavsett religion. Som sagt kan de rekrytera vem som helst - det är långt ifrån endast troende som utför deras "jobbuppgifter".

Sedan kan de ha blivit tillsagda att de utför "Guds arbete" genom att effektivt försvåra våra liv så att vi ska "jobba" ihjäl oss och hittas "Kristus" genom att jobba så som det står i Bibeln i mitt förra inlägg.

De kan ju dra åt HELVETE om de tror att tortyr, trakasseri, diskriminering etc. som orsakat verklig skada vare sig ekonomisk, psykisk, fysisk etc. är MORALISKT RÄTT. Det är fel och de alla JOBBAR är sjuka religiösa fanatiker eller värre (psykopater) som använder religion för att utföra kontroll över individer!
Citera
2023-04-18, 22:59
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Det här ger ju incitament för förföljare att "jobba" åt den kriminella organisationen (kyrkan) gratis då de "utför Guds order" om att sprida "Guds budskap" och förverkliga Bibeln/Kristus.

Jag har själv märkt att de sparar ALLT de samlar in - mina egna vänner som jag blev osams med för snart 10 år sedan ANTECKNADE varje sak jag sade under ett möte som att visa det med avsikt så nu i eftertanke förstår jag att de ville förmedla budskapet om vad de gör. De har serverhallar fulla med lagringsenheter för att spara all data som samlas in kontinuerligt sett till underrättelsesystemet. Det som är unikt är hur snabbt de använder data i att planera och utföra psykologiska operationer mot oss.

Jag vet att de är professionella psykologiska operatörer som kan vara kristna eller anställda av den kriminella organisationen att utföra det här oavsett vad utförarna tror på. De som deltagit i min förföljelse är dock alla oavsett religion. Som sagt kan de rekrytera vem som helst - det är långt ifrån endast troende som utför deras "jobbuppgifter".

Sedan kan de ha blivit tillsagda att de utför "Guds arbete" genom att effektivt försvåra våra liv så att vi ska "jobba" ihjäl oss och hittas "Kristus" genom att jobba så som det står i Bibeln i mitt förra inlägg.

De kan ju dra åt HELVETE om de tror att tortyr, trakasseri, diskriminering etc. som orsakat verklig skada vare sig ekonomisk, psykisk, fysisk etc. är MORALISKT RÄTT. Det är fel och de alla JOBBAR är sjuka religiösa fanatiker eller värre (psykopater) som använder religion för att utföra kontroll över individer!
Psykospaterna då?

Själv är man utsatt för organiserad gangstalking, fast på riktigt. I huvudsak då de är avundsjuka men också för att de försöker kontrollera mig, jag har vid några tillfällen upptäckt dem. Och deras spel är för mig något jag skakar av som damm ur mattan. Deras energi tar mer på dem än på mig.
Senast redigerad av psykoshippien 2023-04-18 kl. 23:02.
Citera
2023-04-18, 23:04
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaRom
Satanistnazisterna vill ha krig det är därför de gangstalkar folk. Eller ja egentligen vill de bara kontrollera och oskadliggöra element som de inte kan kontrollera och därmed gangstalkar de folk. Nazistsatanisterna avskyr judar och USA samt även svenskar och en massa andra människor och använder "white glove" treatment på folk, att inte skada dom direkt och begå brott mot dom men att psykiskt bryta ner dom obemärkt utan att samhället kan skydda personer från det. Stasi style förföljelse och staten och militären, regeringen osv är delaktiga i nazistsatanisternas förföljelse mot svenska medborgare.

Flera judar har redan mördats i relativt ung ålder (50-års åldern) i olyckor och "mystiska sjukdomar " senaste tiden och svenska staten gör som sagt inget åt det utan är själva delaktiga i förföljelsen mot svenskar och judar. Så nu är det bara att vänta på att Ryssland blir klara i Ukraina så de och NATO kan gå in och avnazifiera Sverige.

Åsyftar du Frimurare? Enligt konspirationsinformation online utförs "White Glove" av Frimurare som då har på sig vita handskar i sina ritualer (kan ses online). NATO är NAZI precis som serber sagt sedan 1999. Det är styrt av icke-folkvalda psykopater som är utbildade att döda människor (militären) - de hatar Ryssland och slavar. Ukraina är bara offer och verktyg för dem att döda slavar. Ukrainare är hjärntvättade och Ukraina styrs av en elit som tjänar mycket pengar på kriget. 80% av Ukrainas befolkning vill inte ha krig och bryr sig inte om väst men kan inget göra då samhället är korrupt och styrs av väldigt få med järnhand. De lovar Ukraina medlemskap i EU och NATO vilket aldrig kommer att ske - det är bara för att provocera Ryssland att inta hela Ukraina och på så sätt döda mer slavar. I synnerhet använder Ukrainas militär mer soldater från ryskspråkiga områden i sina anfall för att på så sätt döda de mer ryssvänliga ukrainare. Västvärlden är helt hjärntvättade av egen media till skillnad från Asien och Afrika samt Sydamerika. Ingen utanför den västerländska medier bryr sig om Ukraina och Ryssland.
Citera
2023-04-18, 23:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Psykospaterna då?

Själv är man utsatt för organiserad gangstalking, fast på riktigt. I huvudsak då de är avundsjuka men också för att de försöker kontrollera mig, jag har vid några tillfällen upptäckt dem. Och deras spel är för mig något jag skakar av som damm ur mattan. Deras energi tar mer på dem än på mig.

Flera av mina vänner har kallat de som utför det här för psykopater. Det beror på om de verkligen är det eller om de vill att vi ska tro på det.

Någon form av kontroll är det här. Indirekt. Annars måste de ta till våld att få oss göra saker mot vår vilja.
Citera
2023-04-18, 23:14
Bannlyst
Citat:
Åsyftar du Frimurare? Enligt konspirationsinformation online utförs "White Glove" av Frimurare som då har på sig vita handskar i sina ritualer (kan ses online). NATO är NAZI precis som serber sagt sedan 1999. Det är styrt av icke-folkvalda psykopater som är utbildade att döda människor (militären) - de hatar Ryssland och slavar. Ukraina är bara offer och verktyg för dem att döda slavar. Ukrainare är hjärntvättade och Ukraina styrs av en elit som tjänar mycket pengar på kriget. 80% av Ukrainas befolkning vill inte ha krig och bryr sig inte om väst men kan inget göra då samhället är korrupt och styrs av väldigt få med järnhand. De lovar Ukraina medlemskap i EU och NATO vilket aldrig kommer att ske - det är bara för att provocera Ryssland att inta hela Ukraina och på så sätt döda mer slavar. I synnerhet använder Ukrainas militär mer soldater från ryskspråkiga områden i sina anfall för att på så sätt döda de mer ryssvänliga ukrainare. Västvärlden är helt hjärntvättade av egen media till skillnad från Asien och Afrika samt Sydamerika. Ingen utanför den västerländska medier bryr sig om Ukraina och Ryssland.

Nazistsatanisterna är typ som frimurarna fast de står med katolikerna. Och de försöker få folk att tro att de är frimurare. Frimurare är för övrigt dumma i huvudet och kan inte göra ett shit mer än att runka av varandra under sina bögritualer och våldta barn så dom är inte så intressanta. Nazistsatanisterna däremot har lyckats infiltrera ganska bra och vilselett frimurarna så att de själva blivit satanistnazister och judarna får göra mycket jobb själv för att försvara sig emot dom. Detsamma får TI:s göra för goyimsen och frimurarna kommer inte hjälpa oss, det får vi lösa själva som det verkar.
Citera
2023-04-19, 03:02
Medlem
Citat:
Bra sagt i sista delen. Det jag undrar är däremot om det är ett nätverk. Jag tror att det är folk som blir så skadade bara av några dagar/veckor invigning så att de börjar göra det de gör av sig själva.

Nackdelen för oss är att det är jobbigt och att de är smuts som samhället måste leva med ett kroniskt misslyckande mot.

Men nackdelen för dem är att förbli barn livet ut, bara ha varandra att vända sig till i samhället och att bli hänsynslöst testade med en massa apparater. Alla känner till och hatar dessa människor, överallt i världen, och man tar varje chans att sätta dit dem. Därför får de också sänkt livskvalitet mot oss som bara har dem att lida av.

I mitt eget fall är det nog snarare att jag fått varenda dag kartlagd i sekunder och minuter. Genom att jag gjort allt de velat och lär mig allt ska jag också få den bästa döden. Problemet är att, jag vill inte dö. I synnerhet inte deras jävla död.

Det allra värsta är att jag tror jag börjat skita med pitten och jag vet i alla fall inte om jag kan sluta. Jag är ute efter de där jävlarna och det går ut över mig själv på alla sätt som kronisk ilska gör. Dessutom har jag också sett en del av deras kriminella inventarier och därmed lider jag i grunden hela tiden av panik och extrem stress.

De är en skam för allt som har att göra med kristus. Det är så jag kommit fram till att de inte har någon grupp. När man lär sig om kristus så ser man att en stor del av det går ut på att hålla sig hemlig och dölja alla spår efter det man gör.

Problemet är att det finns en jättestor marknad i Sverige. Genom att vi inte har något annat sätt att lära oss om kristus än fågelvägen mellan Stockholm och USA. Det vi snackar om är alltså förtret över att de enda som gynnas av allt det här är folk som går på McDonalds.

Det största informatörnätverket i både ungern och Sverige kallar sig inbördas faktiskt för nätverket. Nu är det ju inte särskilt nytt i ungern utan de dök allra först upp efter ungrsla revolutionen 1956 då hemliga polisen ÁVH avvecklades. Nätverket var i början en hybrid mellan kontrarevolutionärer och DDR informatörsnätverk. Medlemmarna fick inte vara medlemmar i kommunistpartiet och många som rekryterades var sådana man hade kompromiterande material mot som pedofiler, bögar, prostituerade och annat slusk.

Konceptet bör alltså vara klassiskt med sammarbetsavtal i närvaro av en rekryterare och nån form av underrättelseofficer. varefter nån form av underhållshandläggare eller innehavande officer tilldelas som ansvarig kontakt/ mentor.

De som är inne kan ju inte sättas upp som vi så det är nog den främsta anledningen varför så få skulle vilja lämna även om de får fördelarna jag sett är få. Lättare få jobb och förturer i bostadsköer. eller hyra billigt. Insyn i övervakningsflöden lokalt. De verkar dock snegla även på varandra och kollen har dock inte med säkerhetsuppdrag att göra utan sätta på varandras flickvänner, lägga skambud på bostäder där man trakasserat ägarna och sådana saker, mycket spontantjuvar. och psykopater som mobbar anonymt.

Så klart så flyter de civila säkerhetstjänsterna och den organiserade brottsligheten samman i många länder. Tror de ofta ligger nära även trafficking och sådant.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-19 kl. 03:20.
Citera
2023-04-19, 05:52
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Flera av mina vänner har kallat de som utför det här för psykopater. Det beror på om de verkligen är det eller om de vill att vi ska tro på det.

Någon form av kontroll är det här. Indirekt. Annars måste de ta till våld att få oss göra saker mot vår vilja.
Tre gånger har mina operatörer våldat sig mot mig. Ena gången fick snubben på truten, jag synade honom och han försökte rädda situationen, andra gången kastade de sten och var i grupp (då följde jag inte protokoll, vilket agiterade), tredje gången åkte dem på truten.
Senast redigerad av psykoshippien 2023-04-19 kl. 05:55.
Citera
2023-04-19, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Tre gånger har mina operatörer våldat sig mot mig. Ena gången fick snubben på truten, jag synade honom och han försökte rädda situationen, andra gången kastade de sten och var i grupp (då följde jag inte protokoll, vilket agiterade), tredje gången åkte dem på truten.

Ja, exakt, det är precis så man ska göra. Låta de kasta första stenen, slå första slaget och sen ba gå loss på de totalt hahahaha en snubbe som stod i vägen torskade jag för. Hans story i tingsrätten var till min fördel kan jag säga. Han blev mosad alltså.
De jävla asen lärde sig något den gånge: jiddra inte med mig... Tvi tvi tvi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in