Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Ska man tolka det som att J inte alls haft samsittning efter de få första dagarna? Och att det var Ms (och utredningens) smala lycka att Josefine råkade komma in?
Tyvärr ingen aning, eftersom jag inte har av erfarenhet så blev jag faktiskt helt chockad när jag läste om MHs samsittning" i förhöret. Lät som det handlade om förskolan....." två barn fick vara inne idag o måla"
Trodde inte det var möjligt ur varken säkerhets synpunkt för de som samsitter (Huuuuaaaga! Vem vågar sova med någon som vart med o strypt någon och gömt en tidigare kompis i skogen???!!!) för mig låter det som Colombia typ... Nästan att jag inte tycker det är enligt svensk demokrati o våra lagar.... men tydligen funkar det så...
Jag hade blivit hysterisk oavsett mitt egna brott om jag skulle bo i ett rum med en person som är häktad som det M var... men Josefine var väl äldre o "van" kanske. Jag tycker det låter fruktansvärt alla fall.....tänk att sitta o lyssna på MHs berättelser eller Josefines ( som jag inte tror avslöjade något om varför hon var där)....intressant att jag lärt mig om det också.
Hade det varit min dotter så hade jag varit helt hysterisk....