Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Inte bevisat ett skit? Nu skäms jag å dina vägnar.
Kanske borde du se andra lag spela ibland så att du inte behöver bilda dig en uppfattning efter någon fattig statistik?
Vad menar du är imponerande med AC:s landslagskarriär? Är det dom 5 matcherna han står noterad för? Undrar hur många landskamper Simon hade haft om han inte prioriterat bort landslaget? Förmodligen fler än 5.....
Var skrev jag landslagskarriär? Jag skrev internationellt med Malmö är du ens läskunnig? Men om du nu ska dra upp landslag så ja även där har AC mer än lilla Simon, och bättre än alla spelare i Malmö i modern tid, ser du ens hur dumt det låter.
Prioriterat bort landslaget hahahahaha, såvitt jag vet har han aldrig ens varit påtänkt förrän typ dom 2 senaste landskamperna, vad har han prioriterat bort det för? Ett lag i mitten i Holland för det kan inte vara för CL eller EL spel.
Snälla bara släpp taget om spaden och sluta gräva din grop djupare. Med dina ord skulle lilla Simon alltså vara bättre än till exempel, Markus Rosenberg, Robin Olsen, Emil Forsberg, Pontus Jansson, Tinnerholm, Zlatan, Mattias Svanberg, Filip Helander, Anel, med många flera. Bara gå o lägg dig igen, Häcken är inte världsmästare och deras spelare är inte världsstjärnor. En gång är ingen gång, det är en lyckospark, kom ner till jorden.