2023-04-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
”Och hon en annan oväntad vänskap var när J klev in” skriver den sjuka Mytomanen. J är stallmagneten och det är den enda klient hon haft. J har som vi redan listat ut hjälpt My så hon har kunnat fota någon i gymmet. Hon skriver att hon opererats och överlevt. VEM dör av att ta bort fettknölar?

Stallmagneten heter Bridget så hon är inte J.

Det är nog Jimi Bennet (Bobbys ex) hon menar. Han tränade några gånger med henne i Vasaparken.
Stödfamiljen är Backtemans. Fru Backteman (Hanna) är hon som var enda deltagaren på senaste Åre-fiaskot (förutom VD:n) som också ställde upp.
Hanna agerar också ”klient” i gymmet och ”kund” i butiken ibland.

För övrigt är det så barnsligt att inte skriva ut namnen
Citera
2023-04-18, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Stallmagneten heter Bridget så hon är inte J.

Det är nog Jimi Bennet (Bobbys ex) hon menar. Han tränade några gånger med henne i Vasaparken.
Stödfamiljen är Backtemans. Fru Backteman (Hanna) är hon som var enda deltagaren på senaste Åre-fiaskot (förutom VD:n) som också ställde upp.
Hanna agerar också ”klient” i gymmet och ”kund” i butiken ibland.

För övrigt är det så barnsligt att inte skriva ut namnen
👍 Tack, ordning reda är det bästa. Så vi inte blir som Mytomanen. Konstigt att inte Jimmi varit i blombutiken så hon fått fotat sin vän. Det är väl han och kriminal-pastorn som står på tur.
Citera
2023-04-18, 13:36
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Av dom 42, hur många kommer från hennes alternativa konton? 41? Jonas, Alban, Ludvig, inreda_fo och hundarna brukar vara flitiga. 😁

Det gäller att smörja och förbereda rejält nu inför flytten. Eller kan hon anlita Tiptapp till det? Själv kommer hon inte att orka på grund av migrän, ont i ryggen eller problem med tumören i halsen.

#trött #sliten
Hm... Sånt är nog ni veteraner bättre på att upptäcka än jag. Fast jag tror inte att jag ser något uppenbart från henne själv. Men en och annan kompis går säkert att hitta.

Det är nästan lite sorgligt ändå. Jag skulle få fler uppmuntrande tillrop själv om jag gnällde på det där viset på mitt privata konto. Och då har jag inte 53.000 personer som är intresserade av mitt liv.

Har det alltid sett ut på det här viset för henne? Eller är det normala siffror i influencer-världen?
Citera
2023-04-18, 13:40
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Hm... Sånt är nog ni veteraner bättre på att upptäcka än jag. Fast jag tror inte att jag ser något uppenbart från henne själv. Men en och annan kompis går säkert att hitta.

Det är nästan lite sorgligt ändå. Jag skulle få fler uppmuntrande tillrop själv om jag gnällde på det där viset på mitt privata konto. Och då har jag inte 53.000 personer som är intresserade av mitt liv.

Har det alltid sett ut på det här viset för henne? Eller är det normala siffror i influencer-världen?
Tips till My: Både du och jag måste läsa igenom våra inlägg bättre innan vi trycker på knappen. Titta vad fult det blir med upprepningar! Nästan lika illa som stavfel, syftningsfel och allmänt knas. Texter blir så mycket bättre om man jobbar lite med dem.
Citera
2023-04-18, 13:59
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Med tanke på hur frekvent hon uppdaterade under sin hjärnblödningsfettknölhalvsidesförlamadesjukhusses sion, så är det underligt att hon var så flink att hon kunde gå med rollator, kunde skriva, ens fick ha mobilen på avdelningemän osv
Den omtalade halvsidesförlamningen med rollator, låter mer som om hon blev avis på syrran? som blev risig och fick åka permobil, eller vad det var. Avundsjuka MYtomanen som måste låta stjärnglansen lysa som starkast på sig själv.

Fasen vad uppsvullen hon är. Dubbelhakor och würstfingrar😳
Sjukdomarna kommer inte till Myomanen. Sjukdomar har hon som vi använder kryddor. Vi vill piffa upp maten lite med kryddar. Hon använder sjukdomar för att piffa till sin tillvaro då den varit för lite uppmärksammad. 🌵
Citera
2023-04-18, 14:05
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
”Och hon en annan oväntad vänskap var när J klev in” skriver den sjuka Mytomanen. J är stallmagneten och det är den enda klient hon haft. J har som vi redan listat ut hjälpt My så hon har kunnat fota någon i gymmet. Hon skriver att hon opererats och överlevt. VEM dör av att ta bort fettknölar?
Angående J så har hon taggat Svea i famnen på sin favorit #prinsen1983, som är P*r L*ndvall, gift med J*rgen L*ndvall
Citera
2023-04-18, 14:32
Medlem
Citat:
Men en och annan kompis går säkert att hitta.

Ja, kanske en och annan. Resten har hon bränt sina broar med.

My räknas väl inte som en flunsa längre? Knappt några samarbeten, sista tiden varit lifesum, rosenserien och nån protein-pulver-historia?

Tror My Martens största följarskara är här.
Och då är mer än hälften blockade 🙄
Citera
2023-04-18, 14:39
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Ja, kanske en och annan. Resten har hon bränt sina broar med.

My räknas väl inte som en flunsa längre? Knappt några samarbeten, sista tiden varit lifesum, rosenserien och nån protein-pulver-historia?

Tror My Martens största följarskara är här.
Och då är mer än hälften blockade 🙄
Haha, ja, det är nog så iskallt att de flesta som följer henne bara fascineras av dumheterna.

Jag har undrat över det där med samarbetena. Om det behövs så himla lite för att få en omsättning på miljonen om året? Men det har varit mera förr med andra ord?

Det är verkligen som en pågående bilkrasch. Man vill inte titta, men kan inte låta bli. Undrar hur det ska gå...
Citera
2023-04-18, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Angående J så har hon taggat Svea i famnen på sin favorit #prinsen1983, som är P*r L*ndvall, gift med J*rgen L*ndvall
Det är hennes före detta grannar. Väldigt snälla enl henne. Man vet aldrig om Jörgen kan vara den hon menar. Per är i branschen med blommor så kanske maken också. Hon schabblar bort alla vänner för hon är så korkad, så vi får se hur länge dessa herrar orkar. Men vi håller uppsikt, snart löser vi vem denna J är med säkerhet 🤣😂
Citera
2023-04-18, 14:42
Medlem
Citat:
Haha, ja, det är nog så iskallt att de flesta som följer henne bara fascineras av dumheterna.

Jag har undrat över det där med samarbetena. Om det behövs så himla lite för att få en omsättning på miljonen om året? Men det har varit mera förr med andra ord?

Det är verkligen som en pågående bilkrasch. Man vill inte titta, men kan inte låta bli. Undrar hur det ska gå...

Samarbeten går ju hand i hand med inkomst, och ingen har förstått hur dom få samarbeten hon haft dom sista.. Två, tre (?) åren har kunnat generera den livsstilen hon kostat på sig.

Eviga frågan.. Vart kommer alla pengar ifrån.
Citera
2023-04-18, 14:50
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Samarbeten går ju hand i hand med inkomst, och ingen har förstått hur dom få samarbeten hon haft dom sista.. Två, tre (?) åren har kunnat generera den livsstilen hon kostat på sig.

Eviga frågan.. Vart kommer alla pengar ifrån.
Nej, jag har ju ingen aning om hur mycket flunsorna får betalt för sina samarbeten och vilka parametrar som företagen räknar på. Men att det skulle generera och vara värt flera hundra tusen för t.ex. den där Rosenserien att My nämner den på Instagram någon gång varannan månad, det övergår mitt förstånd.

Är väldigt nyfiken på branschen. Men inte tillräckligt nyfiken för att forska mer än så här.
Citera
2023-04-18, 15:07
Medlem
Citat:
Nej, jag har ju ingen aning om hur mycket flunsorna får betalt för sina samarbeten och vilka parametrar som företagen räknar på. Men att det skulle generera och vara värt flera hundra tusen för t.ex. den där Rosenserien att My nämner den på Instagram någon gång varannan månad, det övergår mitt förstånd.

Är väldigt nyfiken på branschen. Men inte tillräckligt nyfiken för att forska mer än så här.
För några år sedan skrev My själv att hon fick 30.000 för ett sammarbete. Inte specificerat mer än så, hur många inlägg? var blogg, Instagram osv.

Klart att hon använder studion för att få plats med alla blommvagnar. Ingen chans att alla får plats i hennes lilla butik. Tidigare när hon shoppade krukor o prydnader för glatta livet så trodde jag att studion skulle få bli lagret. Tur att det används till något hur som men inte så hygienisk som ni skriver.
Senast redigerad av Grynet45 2023-04-18 kl. 15:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in