Citat:
Ursprungligen postat av
Xedome
Det är inte bara det - utan att han tillåter sig själv att ta allt utrymme från andra människor med sina fjantiga småbarnsfasoner. Infantilt dramaqueeneri och fullkomligt patetiskt.

Ja jag ska vara ärlig & säga att jag inte sett alla gränslandet-avsnitt, tyckte snabbt det blev skämskudde & helt dominerat av Zeki & Elins tjafsande. Och visst, jag håller med om mycket va din analys av honom, men av det jag sett av honom är han rätt stereotypisk balkan-snubbe i den åldern, han kommer inte ändra sig.
Det är andra värderingar, likadant som Markus, han är gift & bor på Påskön, det är klart den kulturen av man & kvinnoroller smittat av sig. Jag förstår med varför Markus tex inte passade in för 5 öre i gamla lag Syd, de klarar helt enkelt av någon som inte smälter in & delar deras grundvärderingar.
Men tycker den där BB-pakten var ett gäng jäkla hycklare också. Markus gör bort sig & säger att kvinnor gillar när män tar hand om dem, eller vad det nu var han sa, dålig fingertoppskänsla helt klart. Men sen kollar du på hur lägret såg ut, inte ett enda klipp på någon i den där BB-pakten som lyfter ett finger med något som har med lägret att göra. Efter att Amanda bytte sida var det 3 män som fixar allt med lägret & försöker fiska & fixa all extra mat. Visst verkade det väl som de var ganska glada över att männen helt enkelt tog hand om dem? Och på gränslandet verkade det ju med som att Elin varit en riktig latis & Zeki dragit det tunga lasset.