Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-18, 00:10
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Vadå feltolkning?

Har redan talat om exakt vad som åsyftades med det. Frågan är därför fel ställd.

Dina generaliseringar är bara avvikande och konstiga. Däremot har du faktiskt rätt ang. Elin & Zeki.
Senast redigerad av Xedome 2023-04-18 kl. 00:13.
2023-04-18, 00:12
Medlem
kubuns avatar
Jag har inte mycket till övers varken för Elin eller Zeki men blir det kamp mellan dem ja då vill jag oändligt mycket hellre se Elin vinna över Zeki än tvärtom. Det skulle garanterat bli ett av de allra festligaste ögonblick i hela Robinsons TV-historia. Ja om inte rent av det allra mest sevärda bäst om det skulle bli i "hålla ihop" Får Elin välja så blir det nog just den grenen eftersom Zeki visat sig fena med elden och slog ju Elin innan i klosstapling. Stor muskelmassa har ju visat sig vara en nackdel i statiskt så
2023-04-18, 00:12
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Inte då. Han är ju urartad hela han. Så svårt är det inte - att sätta honom på plats en gång för alla - och få tyst på honom för gott. Hade gjort både gänget och tittarna gott. Vidrig människa.
2023-04-18, 00:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Inte då. Han är ju urartad hela han. Så svårt är det inte - att sätta honom på plats en gång för alla - och få tyst på honom för gott. Hade gjort både gänget och tittarna gott. Vidrig människa.
2023-04-18, 00:25
Medlem
Xedomes avatar
Citat:

Zeki är missanpassad och allmänt vidrig på alla andras bekostnad. Det har han varit från dag 1. Varför sätter ingen honom på plats?
2023-04-18, 00:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Zeki är missanpassad och allmänt vidrig på alla andras bekostnad. Det har han varit från dag 1. Varför sätter ingen honom på plats?

Tycker han är underhållande. Han är den enda som gör Gränslandet/Robinson värt att se på. Dessutom motsäger det inte vad jag sa om Elin.
2023-04-18, 00:27
Medlem
Lala.s avatar
Jag kollade på gränslandet idag och jag förstod aldrig varför Anna lämnade. Synd att hon gjorde det för det har varit en av mina favoriter. Det var det mest hastiga jag sett. Varför berättade hon aldrig varför? Varför pratade de andra inte om varför hon lämnade?
2023-04-18, 00:30
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Tycker han är underhållande. Han är den enda som gör Gränslandet/Robinson värt att se på.

Det finns över huvud taget inget som helst underhållande med att bevittna en tunnhårig invandrar-farbror, som beter sig som en liten bortskämd fjortis.

Självklart borde någon ha tryckt till honom vid det här laget. Och det ordentligt.

Om han sen springer in och grinar bland bamburören (förmodligen inte - så länge ingen bevittnar det) - är sak samma.

Min fråga var - varför ingen sätter Zeki på plats.
Senast redigerad av Xedome 2023-04-18 kl. 00:34.
2023-04-18, 00:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag kollade på gränslandet idag och jag förstod aldrig varför Anna lämnade. Synd att hon gjorde det för det har varit en av mina favoriter. Det var det mest hastiga jag sett. Varför berättade hon aldrig varför? Varför pratade de andra inte om varför hon lämnade?

För att hon förlorade i duellen och blev därmed tvungen att lämna när Millan kom. Har du inte förstått reglerna för Gränslandet?

Citat:
Det finns över huvud taget inget som helst underhållande att bevittna en tunnhårig farbror som beter sig som en liten bortskämd fjortis.

Självklart borde någon ha tryckt till honom vid det här laget. Och det ordentligt.

Om han sen springer in och grinar bland bamburören (förmodligen inte - så länge ingen bevittnar det) - är sak samma.

Min fråga var - varför ingen sätter Zeki på plats.

Förändrar inte faktum att Elin ljög och är en extremt jobbig människa att ha att göra med.
2023-04-18, 00:37
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
För att hon förlorade i duellen och blev därmed tvungen att lämna när Millan kom.

Zeki borde kastats ut av tv-teamet. Men det förvånar mig hur flata de övriga deltagarna är mot hans 4-årings-tantrums. Fjanterier de luxe!
2023-04-18, 00:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Zeki borde kastats ut av tv-teamet. Men det förvånar mig hur flata de övriga deltagarna är mot hans 4-årings-tantrums. Fjanterier de luxe!

För vad? Han har inte begått något regelbrott. Märker också att du inte klarar av att bemöta mitt inlägg om att Elin ljög för Fabian. Dessutom hade det inget att göra med varför Anna fick lämna, vilket var vad den jag citerade undrade.
2023-04-18, 00:44
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
För vad?

Det gör han precis hela tiden.

Det enda Zeki bidrar med, är dålig stämning, koleriska utbrott, överdriven dramatik som syftar till att köra över andra i total brist på självkänsla.

Karln är fullkomligt patetisk.

En riktig fjant, som tror att han kan döva sitt eget dåliga självförtroende genom att köra över andra och bokstavligen ta allt utrymme och syre.

Tomma tunnor skramlar mest.

Vilken infantil dramaqueen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in