Citat:
Agust har hypoplasi i mittansiktet - vilket ger galosch-haka, tandköttsleende och insjunken profil. Det är en ojämn match utseendemässigt. Hon är lika oattraherad av honom som Märtha var av Axel förra året(Axel såg bättre ut än Agust). Precis som Axel hade han fått vara seriemördare för att väcka attraktion hos sin djävulsdyrkande cp-hora till match. Men han är snäll - och luktar svett
Ida är mest attraherad av samtliga deltagare. Arvid är snyggare än henne och har dessutom en osympatisk aura. Ida får se till att dricka mycket vatten så att hon inte drabbas av vätskebrist när fittan rinner hela dan.
Det hela hänger på om Ida är pervers och undergiven nog till att tycka om att äta Arvids avföring. Om inte så kommer Arvid gå tillbaka till sin lilla slynbög(som grät över att lämna ifrån sig sin daddy) som gör precis allt han ber om.
Arvid är extremt pervers och har det klassiska bögporr-smilet - likt Hans från förra säsongen. Och likt Hans så tror jag inte Arvid är bög, fast jag kan inte garantera det i Arvids fall. Det kan vara så att han faktiskt är bög.
Barnlängtande Stina nöjer sig med beta-providern till spermadonator hon tilldelats. Hon kommer att bli riktigt elak och frigid mot Fredrik när första barnet kommer
Lina och Alexander tror jag inte på. Även om hon var förvånansvärt positiv under bröllopet. Men han är inte i närheten av tillräckligt snygg för att komma undan med sin mesiga och underdåniga aura. Lite desperat påflugen var han också, som en hundvalp.
Ida är mest attraherad av samtliga deltagare. Arvid är snyggare än henne och har dessutom en osympatisk aura. Ida får se till att dricka mycket vatten så att hon inte drabbas av vätskebrist när fittan rinner hela dan.
Det hela hänger på om Ida är pervers och undergiven nog till att tycka om att äta Arvids avföring. Om inte så kommer Arvid gå tillbaka till sin lilla slynbög(som grät över att lämna ifrån sig sin daddy) som gör precis allt han ber om.
Arvid är extremt pervers och har det klassiska bögporr-smilet - likt Hans från förra säsongen. Och likt Hans så tror jag inte Arvid är bög, fast jag kan inte garantera det i Arvids fall. Det kan vara så att han faktiskt är bög.
Barnlängtande Stina nöjer sig med beta-providern till spermadonator hon tilldelats. Hon kommer att bli riktigt elak och frigid mot Fredrik när första barnet kommer

Lina och Alexander tror jag inte på. Även om hon var förvånansvärt positiv under bröllopet. Men han är inte i närheten av tillräckligt snygg för att komma undan med sin mesiga och underdåniga aura. Lite desperat påflugen var han också, som en hundvalp.
Är du avundsjuk eller? Alla deltagare är attraktiva, inte minst Agust. Caroline har ju problem som verkligen inte har med honom att göra, redan i sitt brev till honom när hon precis fått reda på att hon blivit antagen och fått en match skrev hon den konstiga formuleringen ”… nånstans där bestämde jag mig för att inte tacka nej”. Vadå ”inte tacka nej”?! Som om teamet förföljt henne och tjatat om att vara med i programmet, hon själv har ju sökt! Sedan bröt hon ihop flera ggr och grät har jag för mig innan bröllopet, innan hon ens träffat honom. Hon poängterade att hon aldrig velat gifta sig och verkade vilja markera att hon struntade i vilken brudklänning hon skulle ha, hon gapskrattade också med den på sig, fick intrycket av att hon inte sökt helhjärtat till programmet och är, ursäkta, instabil.
Alexander är verkligen tillräckligt snygg, dom ser ju faktiskt likadana ut (”äktenskapstycke” kallas det). *Edit* sedan går inte tjejer på utseendet så mycket när det gäller attraktion och att välja partner, det handlar om personkemin och väldigt mycket om ifall han har ett jobb eller inte och vad han jobbar med, att han är vettig och någon man kan vara stolt över som far till sina barn
Det var nog på högstadiet som ”snygg” var kriteriet man sökte.Arvid är inte snyggare än Ida, dom är båda snygga, roliga och tar för sig av livet. Du verkar kolla väldigt mycket på ”bögporr” och porr med avföring osv men tror inte mycket av dina spaningar kommer hålla tills sista programmet
Senast redigerad av Undringar 2023-04-17 kl. 17:33.
Senast redigerad av Undringar 2023-04-17 kl. 17:33.