2023-04-17, 14:27
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Tragisk och sorglig förening Hammarby vars fans inte en själva vet när deras egna klubb grundades. Att pundarna sen orkar desperat inbilla sig att de är äldst i stan det får dem själva stå för bäst de vill, tifot hade inte blivit snyggare med rätt årtal ändå.

Hoppas nu för laddkingens skull att han chillar med antidepressiva när kokainet inte botar sorgen.
Kom tillbaka när ni har tresiffrigt antal SM-Guld. Tack på förhand.

---

Ser man till prestationerna i inledning av säsongerna så är det till damerna man får rikta hopp och tro om att ett guld ska bärgas i fotboll i år.

Ser framemot dif away på hästskitstadion 1 maj. Kom inte bakfulla.
Citera
2023-04-17, 15:35
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Håller du möjligtvis på gais? För du är alltid en liten pissluffare.

Jag har jobb, röstar SD och inte supit sönder levern så med andra ord är jag inte kvalificerad för att vara gaisare.
Citera
2023-04-17, 15:47
Medlem
116-Sofias avatar
Vad händer i Halmstad? Imponerande publiksiffror och det verkar vara mer röj på läktaren. Är tiden kommen för att börja utmana lag som Peking, Elfsborg, Kalmar och GAIS?
Senast redigerad av 116-Sofia 2023-04-17 kl. 15:56.
Citera
2023-04-17, 16:11
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Jag har jobb, röstar SD och inte supit sönder levern så med andra ord är jag inte kvalificerad för att vara gaisare.

Ah, dina föräldrar är alltsä syskon och numer bor du i Sjöbo.Förklarar dryga bitterheten.
Citera
2023-04-17, 16:12
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia
Vad händer i Halmstad? Imponerande publiksiffror och det verkar vara mer röj på läktaren. Är tiden kommen för att börja utmana lag som Peking, Elfsborg, Kalmar och GAIS?

Att sätta Peking i samma grupp som Kalmar och Elfsborg tycker jag är för hårt. Peking är överlägsen sexa i Sverige...de fem stora vet du redan.
Citera
2023-04-17, 16:22
Medlem
116-Sofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Att sätta Peking i samma grupp som Kalmar och Elfsborg tycker jag är för hårt. Peking är överlägsen sexa i Sverige...de fem stora vet du redan.

Jag skulle också ranka Peking över dom andra lagen men att säga att Peking är överlägsen sexa över Helsingborg känns tveksamt.
Citera
2023-04-17, 16:28
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia
Jag skulle också ranka Peking över dom andra lagen men att säga att Peking är överlägsen sexa över Helsingborg känns tveksamt.
"Tveksamt" är kanske inte det uttryck som jag hade valt. Att jämföra oss med Peking supportermässigt är skrattretande.
Citera
2023-04-17, 17:13
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
"Tveksamt" är kanske inte det uttryck som jag hade valt. Att jämföra oss med Peking supportermässigt är skrattretande.

svårt veta ni liksom spelar i en lägre serie så har ni varit irrelevanta innan så kan du gissa hur de ser ut nu
Citera
2023-04-17, 17:18
Medlem
kulturstrategs avatar
Fem stora? Det finns ett lag i Sverige som står i särklass supportermässigt, och det är Djurgården. Visst, Hammarby och AIK(tack vare Friends derbyna) har högre snitt, men deras generiska, tysktrummande stämning är inget märkvärdigt - dock har båda klubbarna fina hymner, till skillnad från djurgårdens klämkäcka 70-talsdänga.

1. Djurgården

...

...

2. Hammarby.

3. Malmö FF.

4. AIK.

...

5. IFK Gbg.
Citera
2023-04-17, 18:10
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Fem stora? Det finns ett lag i Sverige som står i särklass supportermässigt, och det är Djurgården. Visst, Hammarby och AIK(tack vare Friends derbyna) har högre snitt, men deras generiska, tysktrummande stämning är inget märkvärdigt - dock har båda klubbarna fina hymner, till skillnad från djurgårdens klämkäcka 70-talsdänga.

1. Djurgården

...

...

2. Hammarby.

3. Malmö FF.

4. AIK.

...

5. IFK Gbg.
Kul med objektiva inlägg ibland.
Håller med dig till 100%. Förutom att du sätter bajen för högt.
Citera
2023-04-17, 18:14
Medlem
sebastian_s avatar
Varför fylls inte friends vid ett derby egentligen? Aik hade väl 23 000 och hammarby 25 000 i snitt förra säsongen. Borde inte Hammarby kunna ha det i ett derby också och Aik själva borde locka minst 30 000 i en sådan här match om man jämför med alla pissmatcher mot smålagen en måndagkväll i oktober.
Citera
2023-04-17, 20:43
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Varför fylls inte friends vid ett derby egentligen? Aik hade väl 23 000 och hammarby 25 000 i snitt förra säsongen. Borde inte Hammarby kunna ha det i ett derby också och Aik själva borde locka minst 30 000 i en sådan här match om man jämför med alla pissmatcher mot smålagen en måndagkväll i oktober.
Man får tänka på att Friends ligger i solna. Inte alla som kan åka ut till landet på en helg eller en vardag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in