2023-04-17, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nils gjorde inte sitt bästa i någon tävling i kvällens program.
Valde Anders, Nils i nattduellen?
Citera
2023-04-17, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattegatt123
Valde Anders, Nils i nattduellen?

Nils valde sig själv. Han vill ju ha utmaning.
Citera
2023-04-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jonnas bästa gren i gymnastik var ju barr så grenen gripkraft var som gjorde för henne och att hon skulle slå rekordet kändes som givet. Säsongen bör stå mellan henne och Nils och det beror lite på vilka grenar det blir i finalen vem som kommer att ha störst chans att vinna där.

Jag har för mig att Hilde G Pedersen hängde 7 minuter i norska versionen för massa år sedan, vet inte om någon slagit det sen dess.
Citera
2023-04-17, 09:48
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Jag har för mig att Hilde G Pedersen hängde 7 minuter i norska versionen för massa år sedan, vet inte om någon slagit det sen dess.

Enligt wikipedia hängde roddaren Nils Jakob Hoff förra året i 5:21 och satte nytt rekord. Det norska rekordet i jägarvila är en hel timme satt av skidåkaren Øystein Pettersen. Patrik Järbyns 26:07 räcker till en fjärdeplats på topplistan.
Citera
2023-04-18, 06:25
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Varför diskas inte en fuskande Nils?
För att Micke Leijnegard är så jävla kåt på Nils och skulle kunna slicka Nils röv om det blev slut på toapapper i huset.

I första programmet såg man hur han nästan kom i brallan när Nils dök upp. För att inte tala om när han trängde sig in på middagen och satt och försökte titta Nils djupt i ögonen.

Tyckte det var rätt skönt att se Nils åka på stryk i lagtävlingen, då hela det laget var så sjukt säkra på att slå det andra laget lätt. Nils var så sur att han gick därifrån.

Att han sen åkte på stryk i även jägarvila, tog verkligen en rejäl törn på hans ego och det blev inte bättre av att han var jäkligt nära att komma trea i gripkraft.
Citera
2023-04-18, 16:52
Medlem
Jonna Adlerteg är oerhört imponerande på alla sätt! Stark, smidig, smart, segrarskalle. Favorit.
Citera
2023-04-18, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esparsett
Jonna Adlerteg är oerhört imponerande på alla sätt! Stark, smidig, smart, segrarskalle. Favorit.

En ung tjej 20+ som avslutade karriären nyligen tävlar mot äldre gubbar men får ändå handikapp i många grenar.
Citera
2023-04-18, 18:51
Medlem
Citat:
En ung tjej 20+ som avslutade karriären nyligen tävlar mot äldre gubbar men får ändå handikapp i många grenar.
Hur mycket var det handikapp att släpa sin egen vikt 50 kilo, medan gubbarna fick släpa 70 kilo? Hon besegrade den yngre Nils Van der Poel i jägarvilan. Tyst med dig.
Citera
2023-04-19, 01:09
Medlem
Citat:

Och nils som var världens bästa skridskoåkare och tränade som en idiot för bara ett år sedan.

Jonna är ju inte jätteung, hon fyller faktiskt 28 om 2 månader.
Jag blev förvånad över att hon vann jägarvilan, det var dessutom en bra tid.
Hade inte trott en gymnast skulle va så stark i benen och ha sådan uthållighet.

Däremot hade jag förväntat mig hon skulle vinna och slå rekordet när dom hängde över vattnet.

Tycker hon är så jävla gullig och nästan perfekt.
När hon pratar är hon nästan cringe ibland, sådär nervöst konstig.
Påminner lite om killen i polishögskolan filmerna: https://www.youtube.com/watch?v=NliooKg12yE
Liksom krystar sådär när hon pratar.
Senast redigerad av kryptonitmannen 2023-04-19 kl. 01:15.
Citera
2023-04-19, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Nej hon har ju en mycket fördelaktigare vinkel på benen. Det är lite hipp som happ med sådana här tävlingar.

Såg just reprisen och ja, det stämmer.
Jonna sitter absolut inte 90 grader med benen, snarar typ 75.
Citera
2023-04-19, 10:17
Medlem
Jag trodde att deras 20-30 min i jägarvila var bra.
Sen googlade jag.

Svenska rekordet innehas av en 15 åring och är på 3 timmar och 3 minuter.
Man kan tycka det är helt sinnesjukt bra, sen googlar man på vad världsrekordet är...
...11 timmar och 51 minuter.
Citera
2023-04-23, 20:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Tycker hon är så jävla gullig och nästan perfekt.
När hon pratar är hon nästan cringe ibland, sådär nervöst konstig.
Påminner lite om killen i polishögskolan filmerna: https://www.youtube.com/watch?v=NliooKg12yE
Liksom krystar sådär när hon pratar.
Ja hon är framförallt Lik Zed i ansiktet nu blev man ännu kåtare efter dessa sammanhopade bilder?

Andreas Bergwall är ganska lik Ed Oneil från Våra värsta år

Fan vad Niels spelar över känslomässigt

Varför?? får enbart dom 2 sista ut en chans att slippa Mästarkvalet men ändå ta sig tillbaka
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-23 kl. 20:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in