Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Precis, det var DU som nämnde/tog upp att Solomons jobb skulle vara mindre värt än andra jobb. Det är DIN åsikt.
Om folk vantrivs på sitt jobb och mår dåligt pga sitt jobb brukar jag rekommendera folk att byta jobb. Det är ganska normalt att byta jobb om man inte trivs eller mår bra på sitt jobb.
Du bidrar mer till Solomons näthat än mig... så kanske dags att kolla sig i spegeln innan du pekar på andra.
Du är den som håller denna tråd vid liv. Allt du skriver om Solomon i denna tråd är negativt. Du bidrar till en sjuk syn på Solomon och M liv och relation. Du ger uppgifter och information de själva inte gått ut mer offentligt.
Hur kan du sova om natten? när du är så besatt av Solomon att du ensam ser till att hans flashback tråd hålls vid liv och sprider privat information om han som han inte själv delat med sig av?
Du har verkligen svårt för läsförståelsen. Du förstår verkligen ingenting (inte ens när jag förklarar). Har du ens gått ur grundskolan med godkända betyg?
Sista gng nu.Det är INTE normalt att fly sitt jobb. Solomon gör rätt. Han är duktig på sitt jobb, en duktig kreatör & mot alla odds (bla näthat & lögner som DU väljer att konstant leverera) stannar han kvar för att kunna dela med sig av sitt liv (utmaningar) till allmänheten.
On topic, baby: Don't shoot the messenger. Jag förmedlar det information jag blir tilldelad. Balansen (som JAG bidrar med) är viktig för objektiviteten här i tråden. För inte vill vi väl att ngn ska sparkas på när han redan ligger? Eller?
Du ÄR verkligen en hemsk människa. Skäms!
Citat:
Ursprungligen postat av
LaPrincipessa
Det är ju inte detsamma som att det inte kan ha hänt…
Men en fällande dom är däremot detsamma som att det faktiskt har hänt, menar du...?
För kvinnor ljuger inte? För män måste vara elaka? Vrf vill du att Solomon ska ha varit elak mot Melina? Kan du inte bara acceptera att de är lyckliga med varandra. Inte vidare snällt att sprida insinuationer om ngt som inte hänt?
Vrf vill du att Solomons ska ha varit elak mot Melina? Ganska sjuk önskan kan jag tycka.
Solomon behandlar Melina som den prinsessa hon är för honom. Han är hennes sunda förnuft, hennes förlängda arm & den som.kramar om.henne när hennes mörka minnen (från tidigare liv med missbruk & övergrepp) gör sig gällande.
Solomon ÄR mannen i hennes liv, den man som räddat henne från ett liv på samhällets botten. Solomon finns där för henne i hennes mentala läkningsprocess. På samma sätt som Melina finns där för Solomon. A perfect match.