2023-04-16, 00:42
Bannlyst
En av offren var 17 år gammal, låter de vara osagt om han visste om det eller inte!
Citera
2023-04-16, 00:55
Medlem
Ganonitos avatar
En våldtäktsman och en pedofil i en och samma säsong. Bra jobbat Tv4.
Citera
2023-04-16, 01:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Numera har Adnils0n Cost4 da Cruz Nilss0n (32 år) sedan augusti 2022 flyttat från Vetlanda till tre "bruschor" i ett höghus i förorten Farsta söder om Stockholm.

Har hört av en trovärdig källa att denna narcissist påminner om många andra som söker bekräftelse bl.a. genom deltagande i dokusåpor.
Han ska ha ett vidrigt humör, vilket han själv har medgett i en intervju länkad i tråden.

Med en inställning liknande "Jag tar vad jag vill ha", så visar han upp sina bristande kunskaper om både lagstiftning och att objektifiera alla kvinnor. Det han misstänks för förvånar iaf mig inte det minsta.

Eftersom han tyvärr är medborgare både i Sverige och Kap Verde, så kan vi inte slänga ut kackerlackan efter fastställt domslut och avtjänad straffpåföljd.

Tack för ditt engagemang Lebrunthurman.

(Det fetade)

Skriver du så där bara för att göra dig lite extra intressant i vanlig ordning?

Funderade lite också över en sak, dokusåpakillen är häktad för:

"I häktningsframställan angav åklagaren att mannen måste vara häktad eftersom det annars finns risk för att han begår fler brott"

https://www.expressen.se/noje/haktad...ensk-dokusapa/

Vad exakt är det för risk för fler brott som avses?
Citera
2023-04-16, 08:02
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saraleander
Är det Adnilson så blir iallafall jag jävligt bekymrad. 2 galningar som är outade och varit med i samma Robinson säsong
Vem kan det annars vara?-

Vem är den andra galningen från den säsongen?
Citera
2023-04-16, 08:58
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Vem är den andra galningen från den säsongen?
Denna "läckerbit"
https://dumpen.se/2022/09/06/robinso...44-borgafjall/
Citera
2023-04-16, 09:06
Medlem
sunny5s avatar
Vad har han för kopplingar till Västervik egentligen? En byhåla som är stendöd på vintern och endast 2 dugliga krogar. Utbudet av "partners" är kraftigt begränsat så jag blir inte förvånad att tjejer lägger upp sig frivilligt då det kommer nytt blod till byn! Och att han sedan är känd från tv gör inte saken bättre.
Tjejerna har nog fått veta om varandra och pratat ihop sig, försmådda och besvikna över att inte vara den enda!
Detta kanske blir en Billy Butt story
(Blir man våldtagen väntar man inte, så isåfall hade han vart häktad redan vid den första våldtäkten)
Citera
2023-04-16, 12:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Skriver du så där bara för att göra dig lite extra intressant i vanlig ordning?

Att MGM namn maskas på Flashback borde inte komma som en nyhet för någon, allraminst Lawnmowerman som varit medlem sen 2011.

Ang dokusåpadeltagarens namn/stavning med siffror.
Citera
2023-04-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Vad har han för kopplingar till Västervik egentligen? En byhåla som är stendöd på vintern och endast 2 dugliga krogar. Utbudet av "partners" är kraftigt begränsat så jag blir inte förvånad att tjejer lägger upp sig frivilligt då det kommer nytt blod till byn! Och att han sedan är känd från tv gör inte saken bättre.
Tjejerna har nog fått veta om varandra och pratat ihop sig, försmådda och besvikna över att inte vara den enda!
Detta kanske blir en Billy Butt story
(Blir man våldtagen väntar man inte, så isåfall hade han vart häktad redan vid den första våldtäkten)

Om du bara visste hur många kvinnor som pga skam, hot, utpressning, beroendeställning mm låter bli att anmäla våldtäkt.

Han bodde (men var inte skriven) i Västervik tillsammans med sin fru och nyfödda barn. Samtidigt som hans Intagram fylls av gulliga bebisbilder och kärleksförklaringar till frun är han alltså misstänkt för att ha våldfört sig på minst tre kvinnor (eller rättare sagt 2 kvinnor och ett barn). 😡
Citera
2023-04-16, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht
Det är tre olika målsägande. Se protokollet i inlägg 57 som kungen lagt upp. Det finns Sekretess B, C och D (framgår i händelse 17 att A och C är samma person).
Har han fått nån knäpp efter att han blev pappa ?
Citera
2023-04-16, 17:01
Medlem
” Det här är en set-up, han kommer bli friad. Det är jag helt säker på, han är oskyldig, säger deltagaren
https://stoppapressarna.se/svenskt/r...ex-valdtakter/
Senast redigerad av Tezz-l 2023-04-16 kl. 17:04.
Citera
2023-04-16, 17:26
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Har han fått nån knäpp efter att han blev pappa ?
"Knäppen" har han enl. uppg. haft långt tidigare.
Hans numera f.d. hustru träffade han när hon var svensk turist på Kap Verde.
Den svartbrände spännaren och den botoxpumpade blondinen föll pladask för varandra efter en del barhäng med övernattning.

Efter trådens tillkomst så googlade jag för att få mer info om kackerlackan med den förvildade hårbusken. I samband med Robinson 2019 så hade han uttalat sig i media efteråt att han gärna skulle ha en kö utav brudar för snabb "underredsbehandling" (mitt ändr. ordval). "Jag tar vad jag vill ha" var nästan som ett mantra, som nu senare tyvärr visade sig stämma.

Under en del utav tidsperioden för de omtalade våldtäkterna, så bodde han fortfarande tillsammans med sin dåvarande fru.
Oerhört tragiskt att han genom fru och barn samt anknytningen till Sverige fick medborgarskap här, förutom i Kap Verde.
Sverige är ju numera ett väldigt civiliserat land, som t.ex. inte längre använder sig utav kemisk kastrering.
Citera
2023-04-16, 17:28
Medlem
RickNesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Denna "läckerbit"
https://dumpen.se/2022/09/06/robinso...44-borgafjall/

Ja men självklart, hade glömt att han var med i samma säsong 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera