Citat:
Ursprungligen postat av
Din.Tandborste
Träffat denna Rata som han kallar sig, på några fester i Västervik och tyckt han varit skön, detta tills jag i efterhand får veta att han utsatt en tjej på en av dessa festerna för sexuelt ofredande.
Utöver detta så lånar han pengar av folk och skiter i att betala tillbaka, sprider nakenbilder/filmer på andra tjejer.
Och nu detta… Svar på frågan: Fester skulle jag tro. Narkotika är alltid inblandad, men bara centralstimulerande vad jag sätt. Ej förvånad om det bjuds på drinkar med Rohypnol.
Men men, han är inte dömd. Iallafall inte ännu. Hoppas Gubbarna och Gummorna i rätten känner sig säkra på innebörden av ordet våldtäkt.
Numera har
Adnils0n Cost4 da Cruz Nilss0n (32 år) sedan augusti 2022 flyttat från Vetlanda till tre "bruschor" i ett höghus i förorten Farsta söder om Stockholm.
Har hört av en trovärdig källa att denna narcissist påminner om många andra som söker bekräftelse bl.a. genom deltagande i dokusåpor.
Han ska ha ett vidrigt humör, vilket han själv har medgett i en intervju länkad i tråden.
Med en inställning liknande "Jag tar vad jag vill ha", så visar han upp sina bristande kunskaper om både lagstiftning och att objektifiera alla kvinnor. Det han misstänks för förvånar iaf mig inte det minsta.
Eftersom han tyvärr är medborgare både i Sverige och Kap Verde, så kan vi inte slänga ut kackerlackan efter fastställt domslut och avtjänad straffpåföljd.