Citat:
Ursprungligen postat av
oggson
Hur har ”valberedningen” som valt ut kandidaterna Maja, Frida och Porris till ”årets prestation” på Expressens skidsnack-gala tänkt?
Är Majas sprintcupseger utan vinster eller Porris VM-brons en större prestation än Ebbas och Jonnas dubbla VM-guld?
En rimligare rangordning är väl
1. Ebba
2. Jonna/Frida
3. Ribom
4. Porris
Citat:
Ursprungligen postat av
Green-Spirit
Eftersom Expressens längdskidbevakning generellt bygger så mycket på substanslös clickbaiting är detta kanske denna säsongens sista försök att krama ur det sista på samma tema.
”Norska hånet mot svenska prestationerna” och ”Ebbas stora besvikelse” kan vara ett par rubriker som ligger i pipelinen för artiklar som spinner på Expressens egna konstiga bedömningar av vinterns resultat.
If there’s no news, create them!
En sak jag tänkt på är att Jonna Sundling uppträder så lite clickbaitigt som det bara går, utanför banan. Hon säger inget med med någon fiskekrok i, allt är extremt diplomatiskt. Hon är t o m diplomatisk till sin egen dagsform. Jag antar att det är sådan hon är, inte att hon är rädd och aktivt vill undvika att skapa rubriker. Men jag vet inte.
Det försvarar knappast Expressens "nomineringar", men jag tycker det är intressant.