Citat:
lite fel, men jag förstår hur du tänker.Men nu förekom inget dödande i Donbas innan den ryska invasionen 2014. Att ryska trupper massakrerar rysktalande och tvångsrekryterar tiotusentals lokala män som används som kanonfoder kan omöjligt läggas på Ukrainas ansvar, det blodet är på barnamördare v.puttins händer.
det finns inget som helst som ursäktar det ryska övergreppet på Ukraina. Är man rysk medborgare och inte vill bo i Ukraina så får man acceptera sitt öde eller flytta till utedasslandet ryssland.
det finns inget som helst som ursäktar det ryska övergreppet på Ukraina. Är man rysk medborgare och inte vill bo i Ukraina så får man acceptera sitt öde eller flytta till utedasslandet ryssland.
Citat:
Då skitstöveln puttler kontrollerar högsta domstolen så kommer den att döma i enlighet med de instruktioner som mottagits från bajsväskans kansli. Men då ryska federationen erkänt de andra staterna och deras gränser så blir det lite besvärligt för lill-puttler. Oavsett vad så är utslaget totalt ointressant eftersom de inte kan rulla tillbaka Sovjetunionens upplösning.
Putin har endast makt att tillse att konstitution följs, presidenten i ryssland har inte bestämmanderätt över de tre grenarna i styret.Då skitstöveln puttler kontrollerar högsta domstolen så kommer den att döma i enlighet med de instruktioner som mottagits från bajsväskans kansli. Men då ryska federationen erkänt de andra staterna och deras gränser så blir det lite besvärligt för lill-puttler. Oavsett vad så är utslaget totalt ointressant eftersom de inte kan rulla tillbaka Sovjetunionens upplösning.
Citat:
Nu existerar inte Sovjetunionen, och ryssland är inte Sovjetunionen hur gärna än dynghögen puttler vill.
Nu erkänner Sverige Kosovo som en självständig stat, så för oss svenskar finns landet. Är det andra länder du inte erkänner?
Om ett land så ryssland upplöses, eller vi tar UK t ex. om UK upplöses så tar england över alla åtaganden som UK hade, internationellt och legalt. vad som händer med skottland, Wales och nordirland är en intern inre angelägenhet mellan de länderna, vem som betalar vad och va som ingår. Enligt internationell rätt.Nu existerar inte Sovjetunionen, och ryssland är inte Sovjetunionen hur gärna än dynghögen puttler vill.
Nu erkänner Sverige Kosovo som en självständig stat, så för oss svenskar finns landet. Är det andra länder du inte erkänner?
Citat:
Den dåren påminner om ett helt gäng skribenter i detta forum. Under "Views" kan man läsa om färgrevolutioner, sjuklig HBTQ-skräck (brukar tyda på en väldigt dominant mor, eller en oöverkomlig rädsla för att komma ut), sjuklig skräck för Nato och CIA, amerikansk hegenomi (som hämtat från Folkmordsrepubliken Kinas reklam-flyers). Det framgår inte om han är plattjordare, men det hade inte förvånat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yevgeny_Fyodorov_(politician)
Den dåren påminner om ett helt gäng skribenter i detta forum. Under "Views" kan man läsa om färgrevolutioner, sjuklig HBTQ-skräck (brukar tyda på en väldigt dominant mor, eller en oöverkomlig rädsla för att komma ut), sjuklig skräck för Nato och CIA, amerikansk hegenomi (som hämtat från Folkmordsrepubliken Kinas reklam-flyers). Det framgår inte om han är plattjordare, men det hade inte förvånat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yevgeny_Fyodorov_(politician)
tack för din åsikt, men jag gav dig namnet och vad som föresgår, ang stämmningar och vem som är involverad. religiösa människor brukar inte gilla HBTQ och alla som gillar sitt lang är väl extremhöger nuförtiden, upp till dig att avgöra.
att inte ha en "sjkulig skräck" för CIA, NATO och andra överstatliga organisationer kan jag tycka är ett friskhetstecken för varje nation och varje människa som vill var suverän som person och stat.
vad han anser om jordens form vet jag inte, jag påpekade endast att den organisationen finns och vad dess talesperson heter.
och vad frågan gäller. ser man till internationell rätt så finns det en poäng.. OM nu gorbatjev bröt mot sovjets konstitution och upplösande. jag är inte insatt nog göra en bedömning om det, men rörelsen finns.