Citat:
Ursprungligen postat av
ThorulfBortbyting
Du menar forskare som Paul Robinson och Darya Platonova? Seriöst?
Jo, jag har daggmaskar på min åker som "forskar" på hur man kan föröka sig snabbare om man håller sig på passande djup när det är dags för plöjning. Nu väntar vi bara på att de skall skriva några objektiva essäer och böcker om det hela också. Att du hänvisar till dessa är inget annat än ännu ett bevis på hur oförlåtligt förlorad du är i din menlöshet. Men visst fungerar det säkert för inbördes beundran mellan de stickade västarna. under tiden så pågår den verkligheten som emotsäger precis varenda tes dessa stackare kämpat för att hitta på, och för varje dag som går blir deras essäer och teser ännu lite mer humor. Lyteskomik i skrift från människor som aldrig riktigt förstod varför de fick fötter. Toppenkällor Seglaren. .RU
Att du ens seriöst menar på att direkt underordnade av kreml har "gjort undersökningar" och sedan skrivit om dem är ju fan mer vansinnigt än att jag skulle skriva en forskarrapport om hur nazisterna hade att göra med uppdelningarna utav Georgia 1783 och hävda att det är orsak till varför Colombia ser ut som det gör idag. Så skruvat akademiskt att det inte är någonting annat an just det....vissa saker skall aldrig lämna dörrarna på universiteten...åtminstone inte utan flytväst, fallskärm, airbag i pannan och en kanot uppkörd i röven ifall det skulle börja regna där ute i verkligheten
Dina inlägg var morgonens behållning. Tack för det.
Så många, har så länge, försökt så mycket, att man nu bara garvar åt psycisailors ständiga rundgång. Ja, det är hämtat från Proletären, mycket av de teorier som framförs av honom. Riktig gråkommunist.
Det bygger också på ett hat mot USA, Nato och Nuland.
Ständig rundgång. Hänvisningar till allehanda suspekta undersökningar, individer eller egna tolkningar av korn av egna sanningar.
Motbevisat ett flertal gånger, av flera.
Total avsaknad av empati och känsla för rätt och fel. "Ukraina är ett skitland". Så klart de är. De lurade Putin att anfalla Ukraina och offra 200 000 soldater. Sjuk bild av verkligheten.
Ett inneboende tvång av att avsluta alla inlägg med, "men andra är lika dåliga" Inte minst kärringen Nuland...
Thorulf, att du orkar, ska hyllas!