Jag är fortfarande öppen för alla teorier om vem dessa vidriga mentalt störda individer kan vara.
Om de tillhör människosläktet så är de bland de värsta avskum som någonsin vandrat på denna jord. Om folk visste vad de sysslar med egentligen så hade majoritenet velat ha bort dem från jordens yta.
Läste denna tråd på Reddit
https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/12k3fi2/why_us/ och såg en intressant kommentar.
Citat:
I was just sitting here thinking that, myself, 10 mins ago. They chose us because we are a use of soft eugenics. They are trying to make people who are more unique, the people who stand out a little more, the wild, the ones who don’t really fit in, die off slowly. They want everyone to follow the secret rules of the system and join their club. And they manipulate in order to do so.
Skrev jag inte något liknande här i tråden för ett tag sen? Har aldrig postat något på Reddit. Det är intressant hur andra kommer till samma slutsats som en.
Edit: alltså jag är fullt medveten om att jag är något annat än en ängel men det jag gör är bokstavligen ingenting jämfört med vad gangstalkarna gör. Jag skulle aldrig tortera, skada andra tex.