2023-04-13, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Jag noterar hur TI:ar som påstår att människor är bakom gangstalking skyller på uppenbart oskyldiga människor. tex

https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/12jbj1q/my_gang_stalkers_arent_as_discreet_as_others/
https://www.youtube.com/watch?v=-PeHBXEfEDk
https://www.youtube.com/watch?v=wMPAKgy-zQY

De tycks aldrig lyckas peka ut de skyldiga och det har dessvärre kostat en del oskyldiga livet.

De där verkar ju uppenbart paranoida. Snutnojja caught on tape..
Citera
2023-04-15, 16:22
Avslutad
Jag är fortfarande öppen för alla teorier om vem dessa vidriga mentalt störda individer kan vara.

Om de tillhör människosläktet så är de bland de värsta avskum som någonsin vandrat på denna jord. Om folk visste vad de sysslar med egentligen så hade majoritenet velat ha bort dem från jordens yta.

Läste denna tråd på Reddit https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/12k3fi2/why_us/ och såg en intressant kommentar.

Citat:
I was just sitting here thinking that, myself, 10 mins ago. They chose us because we are a use of soft eugenics. They are trying to make people who are more unique, the people who stand out a little more, the wild, the ones who don’t really fit in, die off slowly. They want everyone to follow the secret rules of the system and join their club. And they manipulate in order to do so.

Skrev jag inte något liknande här i tråden för ett tag sen? Har aldrig postat något på Reddit. Det är intressant hur andra kommer till samma slutsats som en.

Edit: alltså jag är fullt medveten om att jag är något annat än en ängel men det jag gör är bokstavligen ingenting jämfört med vad gangstalkarna gör. Jag skulle aldrig tortera, skada andra tex.
Senast redigerad av Inst3506 2023-04-15 kl. 16:51.
Citera
2023-04-15, 16:31
Bannlyst
Det är katoliker som GS:ar folk och de låter "satanister" utföra uppdraget. Men det är katolska kyrkan och Vatikanen som ligger bakom det.

De försöker få bort folk ur vägen utan att döda dom genom att förstöra deras liv på andra sätt. Så att folk som Bianca Ingrosso ska bli kända så så jävlas man med svenska flickor t ex. Medan man samtidigt låter italienska flickor glida på räkmacka.
Citera
2023-04-15, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BombaRom
Det är katoliker som GS:ar folk och de låter "satanister" utföra uppdraget. Men det är katolska kyrkan och Vatikanen som ligger bakom det.

De försöker få bort folk ur vägen utan att döda dom genom att förstöra deras liv på andra sätt. Så att folk som Bianca Ingrosso ska bli kända så så jävlas man med svenska flickor t ex. Medan man samtidigt låter italienska flickor glida på räkmacka.

Bianca är väl inte katolik. Hon lever åtminstone inte som en så varför skulle katoliker vilja stödja henne? Bara för att hon råkar vara halv italiensk? Det låter inte som en rimlig teori.
Citera
2023-04-15, 16:48
Medlem
RiktigTIs avatar
En sak som jag uppfattat är att denna hemliga sällskap som ansvarar verkar ha målet att visa mig en verklighet där "osynliga krafter" som "andar" verkar och manipulerar bakom scenen. Det finns material online som styrker det här. Att "Illuminati" är egentligen spirituella och tror på övernaturliga och agerar ockult - alltså som en öppen hemlighet. Mycket likt det vi upplever - en öppen stalking. Det som sker mot oss är öppen hemlighet. Något uppenbart som förnekas.

Därmed tror jag på att denna grupp använder t.ex. underrättelsetjänster och andra organisationer de kan effektivt infiltrerar att förverkliga deras verklighet mot oss så vi upplever det. I korta drag: psykologiska operationer. Jag tror att hela deras effekt ska ha en psykologiskt inverkan på oss i första hand. Därmed låter det konstig i det stora att de utför uppenbara meningslösa handlingar men för oss utsatta är dessa handlingar högt riktade mot oss och då psykologiskt.
Citera
2023-04-15, 16:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Samma slutsats har jag tagit förut. Hur kom du till denna slutsats?
Citera
2023-04-15, 16:55
Bannlyst
Citat:
Bianca är väl inte katolik. Hon lever åtminstone inte som en så varför skulle katoliker vilja stödja henne? Bara för att hon råkar vara halv italiensk? Det låter inte som en rimlig teori.

Ja samma med Edward Blom. Känd bara för att han är katolik. De flesta kändisar har kopplingar till katoliker. Annars tenderar de att dö i olyckor eller "sjukdomar" som Rebecka Tepes och Patrick Grimlund (som istället hade judiska kopplingar)

Och katoliker hatar judar så klart kan man även se deras närvaro i kändissveriget , när judar försvinner och katoliker träder fram...
Citera
2023-04-15, 16:58
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Katoliker överlag finns överallt i den västerländska militären, underrättelsetjänster etc. - det finns såklart radikaler och extremister bland katoliker som är över en miljard troende. Katolska kyrkan har historiskt varit militant och även den första organisationen som utvecklade spionnätverk och då var det mot protestanter i England.

De flesta experter om Illuminati säger att katolska kyrkan/Vatikanen är toppen av pyramiden. Se litteratur och video från ex-Illuminati Leo Zagami. Läs även på om vad Jordan Maxwell och Fritz Springmeier sagt.
Citera
2023-04-15, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Samma slutsats har jag tagit förut. Hur kom du till denna slutsats?

För det är så.

Det är officiell information nu. It's over folk vet för mycket nu. Bara en tidsfråga innan det blir krig nu
Citera
2023-04-15, 17:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
För det är så.

Det är officiell information nu. It's over folk vet för mycket nu. Bara en tidsfråga innan det blir krig nu

Det är redan krig: katolska väst (Europa + Nordamerika) mot ortodoxa öst (Ryssland). I Ukraina har de förstört mycket som har med ortodoxa att göra då det är ryskt ortodox. Ukraina är högst relevant för den styrande elit som även utför operationer mot oss utsatta. Jag är en kristen ortodox.
Citera
2023-04-15, 18:00
Avslutad
Gällande mitt fall så upplever jag dock inte att tortyren handlar om vad jag tror på utan snarare min livsstil eftersom det upphör eller minskas rejält om jag slutar med min nuvarande livsstil.

Jag vet inte vem mina gangstalkare är men jag har några teorier och håller mitt sinne öppet.
Citera
2023-04-15, 18:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Gällande mitt fall så upplever jag dock inte att tortyren handlar om vad jag tror på utan snarare min livsstil eftersom det upphör eller minskas rejält om jag slutar med min nuvarande livsstil.

Jag vet inte vem mina gangstalkare är men jag har några teorier och håller mitt sinne öppet.

Religiösa extremister och radikaler främst irriterar sig på om folk inte följer deras troende livsstil. I vissa länder kan kvinnor dödas om de inte bär slöja och inte följer Koranen. Därmed är det ändå irrationella i Sverige att försöka tvinga dig annat livsstil. Speciellt via att utsatta dig för tortyr, attacker och olagliga aktiviteter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in