2016-09-22, 18:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Lite försent min första tanke var att tvätta mig så jag tog inga prover!

Du får beställa hem ett av kitten (om du har råd förstås) så du har möjligheten att skicka in åtminstone maten på analys för jag antar att det inte är något återkommande med det du misstänker är sperma?
Citera
2016-09-22, 18:31
Medlem
Citat:
Lite försent min första tanke var att tvätta mig så jag tog inga prover!

Men du har väl kvar mat som de öst sperma över, skicka det och skriv en lapp.

Har du testat ringa och prata med dem,nummet står på länken,
Citera
2016-09-22, 23:26
Medlem
Att sätta upp övervakningsteknik är nog inte att rekommendera oavsett om man är gsad eller sjuk. Antingen blir det ännu ett tekniskt system som de kan utnyttja mot en eller så blir det ännu en sak som göder de paranoida tankarna.
Citera
2016-09-23, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Men du har väl kvar mat som de öst sperma över, skicka det och skriv en lapp.

Har du testat ringa och prata med dem,nummet står på länken,
Nej har inte kvar maten!
Citera
2016-09-23, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Att sätta upp övervakningsteknik är nog inte att rekommendera oavsett om man är gsad eller sjuk. Antingen blir det ännu ett tekniskt system som de kan utnyttja mot en eller så blir det ännu en sak som göder de paranoida tankarna.
Precis det är så jag tänker också har prövat att ha jammer i hemmet mot wifi och mobil.
Men dem var så starka så dem förstörde för grannarna också.
Citera
2016-09-23, 09:10
Medlem
Citat:
Precis det är så jag tänker också har prövat att ha jammer i hemmet mot wifi och mobil.
Men dem var så starka så dem förstörde för grannarna också.

Det är ju omöjligt att hjälpa Er, slänger all giftigt så inget att analysera. Bu är man inte sugen på att sätta in övervakningssystem (optiskt) och anledningen går inte att förstå.

- Vad i helv..... vill NI
Citera
2016-09-23, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca

Du verkar inte speciellt kunnig inom området.

Du köper enkelt en DVR-Enhet och kopplar in dina kameror samt hårddisk!
Hur i helvete skulle dom kunna använda detta emot en då ?!?!
Dessutom är Enheten ( Lösenordsskyddad ) Och är man inte helt pantad och har ett lösenord som sitt person nr liknande så kommer dom aldrig in på den!

Om du däremot kopplar upp enheten via wifi ja då kan dom komma åt den via det trådlösa nätet, men inte analogt.
Jag har haft mina system i flera år och det har funkat hur bra som helst, jag har dock 2st system med några ( ups:er ) ifall dom nu skulle bryta strömmen i huset liknande.

Så ditt argument håller EJ!
Citera
2016-09-23, 10:16
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-

Dessutom är Enheten ( Lösenordsskyddad ) Och är man inte helt pantad och har ett lösenord som sitt person nr liknande så kommer dom aldrig in på den!

Om du däremot kopplar upp enheten via wifi ja då kan dom komma åt den via det trådlösa nätet, men inte analogt.
Jag har haft mina system i flera år och det har funkat hur bra som helst, jag har dock 2st system med några ( ups:er ) ifall dom nu skulle bryta strömmen i huset liknande.

Med hjälp av dina kameror så kan dom stalka dig även om du inte går ut. De kan spela upp sina små scener framför dina kameror och behöver inte planera i realtid när du är utomhus irl.

De vet ju att du kommer att titta.
Citera
2016-09-23, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Med hjälp av dina kameror så kan dom stalka dig även om du inte går ut. De kan spela upp sina små scener framför dina kameror och behöver inte planera i realtid när du är utomhus irl.

Vilket svammel, är det GS gör vid inbrott, spelar teater.
Citera
2016-09-23, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iesho

Men det är väl utmärkt isf? Bara att gå till polisen med videomaterialet.
Citera
2016-09-23, 11:21
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Men det är väl utmärkt isf? Bara att gå till polisen med videomaterialet.
Ok! Det kanske är meningen att kameran skulle vara inomhus... Jag hade följt med dåligt i diskussionen.
Citera
2016-09-23, 13:06
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-

Är du riktigt säker på detta? Det finns nog en hel del paranoida TS som hävdar att tillverkaren av utrustningen är med i den världsomspännande jättekonspirationen och att de har en hemlig bakdörr in.

Om det finns "perps" hos polisen, arbetsförmedlingen, bredbandsleverantören, media, ICA, budfirman, google och läkare så finns det med stor sannolikhet även "perps" hos tillverkare av övervakningsutrustning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in