2021-12-16, 10:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna kult/sekt/kyrka/sällskap VILL skapa en en falsk realitet som ska simulera en "spirituell verklighet" - det är så de kommer undan med att få staten & samhället på det. Det sker olaglig spioneri på alla sätt.

Deras huvudmål är att bryta ner en person & bygga upp en; bryta ner egot genom massiva trakasserier & sabotage; psykologisk manipulation sedan presenterar de lösningen vilket är att bli mer "spirituell".

Från mångas perspektiv från fotfolket --vanliga människor-- handlar det om t.ex. energi & att ge sig på en för sakens skull.

Det de vill försöka få alla att tro är att det här görs för ens bästa istället för att inse att det är sadistiskt, olagligt, oetiskt & amoraliskt.

Alltså... Fattar ni inte att alla ni är manipulerade? Att de manipulerar oss måltavlor är givet men vanligt folk fattar inte att de själva är manipulerade - så lättlurade är alla.

De försöker få oss att tro att det här handlar om "spirituell/psykologisk utveckling" när det egentligen är psykologisk tortyr & manipulation som INTE hjälper en ÄNDÅ fortsätter de. Patetiska jävla idioter är alla som tror på denna mördarkult.
Citera
2021-12-16, 11:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
[…]

Alltså... Fattar ni inte att alla ni är manipulerade? Att de manipulerar oss måltavlor är givet men vanligt folk fattar inte att de själva är manipulerade - så lättlurade är alla.

[…]

På vilket sätt är jag manipulerad?

Jag deltar inte i någon förföljelse. Ingen har ens försökt rekrytera mig till att delta. Hur har manipulationen gått till? Vad har den lett till?

Och hur vet du detta?
Citera
2021-12-16, 14:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
På vilket sätt är jag manipulerad?

Jag deltar inte i någon förföljelse. Ingen har ens försökt rekrytera mig till att delta. Hur har manipulationen gått till? Vad har den lett till?

Och hur vet du detta?

Du är precis som alla i samhället "programmerad" i olika aspekter vilket de utnyttjar.
Citera
2021-12-16, 14:54
Medlem
RiktigTIs avatar
De vill utföra denna "HIVE MIND" med att överföra "tankar" mellan personer - eller "själ" som vissa påstår. Enligt Dr Duncan handlar det om informationsöverföring & hur information flyter mellan element som till slut påverkar en måltavlas hjärna (neuropsykologi). Det är på den nivå denna experiment grundar sig i - neuro.

Det här är i grunden ett experiment rörande en måltavlas hjärna & dess verklighetsuppfattning. De vill i slutändan veta exakt hur ens hjärna fungerar & vad som får en person att agera på olika vis. Precis som Dr James Giordano (neuroforskare inom militären; Jesuituniversitet Georgetown) säger: "To find out what makes a person tick".

Jag måste upprepa det här: deras primära mål är att samla information om en via det digitala (mobil & dator) & det analoga (personer i ens omgivning både online & offline).

De vill styra ens tankar & känslor genom att manipulera information runt en främst via andra människor vilket är varför det här är TUNGT förankrad i att använda personer (handlar inte främst om teknologi eller övernaturliga som propagandan vill påstå).

Deras avsikt är att följa ens tankebanor via informationssamlingen. Däremot vill de också utföra psykologiska & sociala operationer som ska styra ens tankar, beteende & känslor efter deras agenda vilket familj & vänner vet precis om.

Det här med "Remote Neural Monitoring" finns i att människor som anses vara kloner eller kopior --efterliknar ens psykologiska profil-- av måltavlan i olika aspekter används för att följa ens beteende & tankar då den person som ska ha samma tankemönster som en själv berättar vad denna kommer göra givet situationer. Dessa situationer --scenarios-- skapar de för att testa deras algoritmer att förutspå ens beteende. Det här används i en TV-serie som heter "Bull" som handlar om att manipulera en jury genom att spegla jurymedlemmar med de som har väldigt snarlika psykologiska profiler så att advokatfirman kan bedöma hur jurymedlemmar kommer att tänka & reagera på olika stimuli. I serien är huvudmannen som äger advokatfirman en högt utbildad psykolog som konsulterar advokater & klienter.

Vidare förklarar det här varför min ex-dejt sa att hon samlar information om mig till den gruppen som ska "kopiera mig". Mina två ex-dejter som båda är läkarstudent delar information mellan varandra men då genom den ansvarige grupper då det ska se ut som "HIVE MIND" - alltså att de delar tankar. Min familj är också med på denna experiment där de får underrättelse på samma vis på hemligt sätt. Jag ska alltså uppfatta det här & anta att det är "normalt" - att det är "normalt" att få mitt privatliv grovt kränkt i över 10 år samtidigt som de försöker utföra extremt olaglig, oetiskt & amoralisk psykologiska & sociologiska operationer.

Som sagt vill de att vi ska TRO på oriktiga saker; att bygga en overklig uppfattning i våra hjärnor som DE vill: de är mest intresserade att se hur vi förhåller oss i en verklighet där inget privatliv finns; där våra tankar är delade.. DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT OLAGLIGT - varför låter alla det fortsätta??? Folk begår masskjutningar till följd av det - Aaron Alexis, Myron May & Gavin Long.

Jag är extremt besviken på samhället &staten som TILLÅTER det här att ske mot OSKYLDIGA personer. Historiskt sett har sådana experiment, förföljelser etc. HÄNT men vad fan är det här för skit att de ska infiltrerar alla delar av mitt liv för att komma åt min trossystem & mitt beteende; att tänka som DE vill.
Citera
2021-12-16, 15:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du är precis som alla i samhället "programmerad" i olika aspekter vilket de utnyttjar.

Det var ju inget svar på det jag undrar. Hur är jag manipulerad i avseende de påstådda gängförföljelserna?
Citera
2021-12-17, 02:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det var ju inget svar på det jag undrar. Hur är jag manipulerad i avseende de påstådda gängförföljelserna?

Jag vet inte såklart. Inte heller har jag påstått att just du är manipulerad. När jag skriver har jag min egna situation i tankarna.

Jag vet att min familj & mina vänner är manipulerade; även om de tror på det de blir tillsagda vet de inte riktigt hur omfattande & olagligt det här är. Om de påstår att det ÄR olagligt som att inleda det vill ingen delta i det. De har en falsk trygghet i att de är skyddade utan att förstå hur pass trakasserad en person är av ens sociala krets.

Det är alltså farligt att involvera "oskyldiga" personer i en trakasserikampanj som pågått i åratal. De nya som rekryteras vet inget om det som hänt en personer över år av trakasserier. De försätter alltså "oskyldiga" mot en potentiell känslomässigt bräcklig person som så att trigga denne för att till slut göra något ont.

Vad än de säger meddelar de inte om vad de faktiskt gör mot oss & de risker som finns att delta i trakasserikampanjen. De sätter alltså personer i farliga situationer eller försöker skapa sådana situationer med sociala operationer.
Citera
2021-12-18, 00:21
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Det har inte hänt mig; det mesta låter som propaganda för att få dem att låta övermäktiga. Om något som jag är övertygad om är det här bygger på manipulation & lögner; att de försöker studera mig för deras egna agenda; samla information & skapa psykologiska/sociala operationer för att påverka mitt liv bakom scenen.

Dr Duncan är ingen teknisk person till utbildning; hans utbildning är inom samhällsvetenskap. Det han skriver är bara generella beskrivningar av påstådda teknologier & vapen. Varför citerar han bibliska texter & grekiska mytologier överallt i hans bok om det ska vara teknisk? Precis som Dr Horton går de inte in på det tekniska. I min mening är det en psykologisk experiment precis som Dr Duncan erkände år 2014 att han blev betald CIA att genomföra sådana experiment på TI/GS-sällskapet.

Visst skriver han om "Voice-of-God"-teknologi men i min mening är det skitsnack i det mån han beskriver det att NSA/CIA kan stråla röster direkt i ens huvud var som helst. Det som är faktiskt SANT är att de manipulerar information runt en så det VERKAR vara något övernaturligt som sker såsom att ens föräldrar "läser ens tankar" när i realitet de får underrättelse & order från den underrättelse- & påverkansoperation som faktiskt pågår i syfte av "Perception Management" & simulera "rösten" av Gud/Satan genom att manipulera inte bara information i ens omgivning men också (speciellt) sociala kretsen (ONLINE & OFFLINE).

De vill extremt gärna få det att se ut som att någon "entitet" följer en genom människor. I själva verkar rekryterar de människor i att delta i denna operation. Som sagt: det hela går ut på att manipulera mig, min trossystem, min uppfattning etc. - de verkar vilja få det se övernaturligt ut vilket de som rekryteras går med på.

Som min ex-dejt bekände: hon samlade information om mig via våra interaktioner får att ge det till denna grupp i syfte att "kopiera mig" eftersom jag är ett "geni" & har en speciell "hjärna". Roligt nog är hon läkarstudent vid LiU & hennes syster läkarstudent på KI.

Tack för ditt svar. Dock har vi uppenbarligen helt olika uppfattning (och erfarenhet) vad gäller det som händer utsatta, och vad som är möjligt att göra med fjärrtekniker/fjärrvapen etc.

Jag är säker på att du har fel i dina påståenden om hur långt dessa slags tekniker (vapen) kommit och vad som är möjligt att göra idag. Inte minst hur man subtilt kan påverka människor att säga saker som de (felaktigt) tror är deras egna tankar. Nog för att aktörer t.ex. kan kontakta människor för påverkan av dem etc. men detta sköter 'tekniken' nuförtiden mycket effektivare i det fördolda.

Sågar du allt som har med fd. NSA-anställde John St. Clair Akwei att göra? Det som St. Clair Akwei
hävdar NSA har förmåga att göra i sin stämning?!

I följande artikel, av Ramola D, kan man läsa lite mer om hur "targeting" av individer går till; Dave Case, Electronic Engineer, Invents an Electronic Counter-Measure for High-Frequency Ringing in Ears or Tinnitus; https://everydayconcerned.net/tag/john-st-clair-akwei-lawsuit/

I den står bland annat:

"Targeting humans with remote electromagnetic or scalar wave technologies apparently requires a lot of specific detail. In order to target a human body remotely, Mr. Case says, a great deal of data is picked up first, related to body temperature, brain resonance frequencies, the skin dielectric, and so on. High-frequency signals sent to targets, and modulated specifically for each target, rely on something called a bio-relevant feedback loop which relays physiological data from the target back to the supercomputer running the system.

When the modulated high-energy signals are directed at the target, he suggests, the skin acts as a transducer, absorbing the high-energy signals and transforming these into audio signals which traverse the body and impact the brain, much in the modality of the Neurophone, an invention from 1958 by Patrick Flanagan which can send phase-modulated electrical signals via the skin into the nervous system to be reformed into audio signals by phase-cancellation in the brain, meaning the brain then hears sound–without the ear being involved.

This sound can range from high-frequency ringing or tinnitus to a clarity of music or voices, now being delivered remotely, without material apparatus. Readers—and in particular, psychiatrists, audiologists, otolaryngologists, neurologists–should note that this essentially means that voices in your head, music in your head, or a tinny ringing in your ears no longer means you have suddenly plunged into old age, a hearing breakdown, or that old, passé (and, many contend, false) psychiatric construct of “schizophrenia,” but that physical, electrical signals carrying audio waveforms could be deliberately being directed at your body—a phenomenon that perfectly sane “Targeted Individuals” who report harassment with voice-to-skull or “V2K” technology have long spoken about and are all too familiar with."

Det står också följande gällande targeting, NSA och John St. Clair Akwei;

"Dave himself has experienced this tinnitus, and relays that his experience began after he tried to patent a certain invention of his, involving the use of photonic processes in computers, and found that the NSA already had a patent for this light technology, classified Top Secret. He believes that he began to be externally targeted with sophisticated remote electronic technology, and, in his own current analysis of these EMF (Electro Magnetic Field) or scalar signal assaults on human bodies, says the GPS satellite system is the primary system being used for neural information transmission to and from human targets."

Och;

"Signals Intelligence, Radiation Intelligence, the NSA, Neuro-Surveillance, and Targeted Individuals

Mr. Case points to the information on Signals Intelligence now known worldwide contained in the lawsuit against the NSA filed by ex-NSA employee, John St. Clair Akwei (excerpted in parts below, from scanned graphics of a 2009 publication in MindNet Journal), which points to advances in neuro-technology, radar, satellite technology, and bio-surveillance that is still carefully being kept out of the corporate press and concealed under labels of classification and secrecy, while being secretly legitimized for use by the Department of Justice, as uncovered by researchers such as Dr. Nick Begich, and explored here earlier.

According to this information, the NSA is perfectly aware that all human brains give off brain waves which can be picked up, every human brain has a unique brain resonance signature, and, under the right conditions, all human brains can be covertly surveilled, monitored, entrained, and modified remotely.

From this lawsuit and other sources, we learn that mind-reading is no longer fiction, mind control is no longer a myth, mind and behavior modification continue to be an active fixation with the CIA (with its grisly history of MK ULTRA experiments), and, under the broad umbrella of Neuro-Surveillance, the NSA–and DARPA, and the CIA and the FBI, and possibly the DHS and the TSA and the DEA too—is most definitely engaging in it."
Citera
2021-12-19, 16:33
Medlem
RiktigTIs avatar
De verkar få folk med på det här genom att anspela på vår psykologi & att vi har annorlunda uppbyggnad. Därmed ska de få information om oss samt manipulera vår uppfattning & psykologi samtidigt som de blir tillsagda att förneka det. Allt i syfte att se hur en måltavla kan skydda sig (en vanlig medborgare) mot omfattande psykologisk krigföring. Saken är enkel: folk vet relativt snabbt när deras känslor, psykologi & liv är manipulerad. Dock bryr de sig inte om vi vet - de vill påverka våra liv med tvång & därmed vår uppfattning via manipulation av information vilket de hoppas på leder till beteende- & trossystemförändring genom neuropsykologi.

Det finns få förklaringar till varför de studerar & påverkar en person i princip hela livet - mina föräldrar har på fullt allvar övertygats sedan min tonår att följa gruppens agenda mot mig. De verkar vilja få mig tro att det här handlar om Gud eller Satan. Det är deras trossystem som de säkert manipuleras via av de professionella manipulatörer.

GLÖM ALDRIG att det här är extremt olagligt, äckligt oetiskt & grymt amoraliskt som sker 100% mot ens vilja. Den största anledningen till att de får fortsätta i så många år är för att ansvarigas identitet är skyddat. De övertygar alla att hålla tyst om det eller så avslöjar de inte ens sin identitet eller deras riktiga identitet.

Sådana ynkryggar & fega idioter är så jävla patetiska. De är en hemlig terroristgrupp som använder bibeln & sådant för att få folk att sadistiskt & grymt attackera personer eftersom de sprider osanningar till en sociala krets online & offline vilket de OLAGLIGT & OETISKT övervakar 24/7. Jag har MÅTT DÅLIGT sedan år 2013 då de öppet påbörjade operationen.

De verkar extremt intresserade att ta folks personligheter till andra personer som en sjuk ID-kapning - det här verkar vara en av deras högsta mål VILKET sammanfaller med skithögen Dr Duncans bok "Projekt: Soul Catcher" som betyder att de vill klona ens personlighet & överföra den till andra. Som sagt gör de det här mellan människor i ens sociala krets.

De stjäl ens tankar, idéer, känslor etc. & överför det till andra som går med på det. Som att de försöker "fånga ens själ" & föra den till andra personer som framgår i Dr Duncans pissbok.

De verkar i förlängningen övertyga oss måltavlor att en spirituell värld finns där själ, tankar, känslor etc. förs över mellan människor på övernaturligt eller science fiction-sätt. I realitet är denna "värld" databaser hos CIA/NSA eller liknande som samlar information genom hela livet, lagrar det & använder informationen för att manipulera ens liv & uppfattning.

Om något låter irrationellt eller sjukt såsom "Vocie-of-God"-teknologi så är det propaganda. De VILL att vi & andra ska tro på det - DE VILL att andra ska gaslight:a oss så vi ska dra egna slutsatser att vi är galna eller sinnessjuka samt börja tro på Gud/Satan eller CIA-teknologi. Det är såhär folk blir inlagda på psyket: att tro att en är förföljd utan bevis så FÄLLAN är att gå till psyket då allt som förklaras kommer ses som en sjukdom. OM det verkligen var så att vi var "sjuka" som alla hävdar hade de skickat mig till psyket för många år sedan.

Det här är en väldigt sofistikerad operation som baseras mycket i hur en måltavla reagerar på dessa cyber, sociala & psykologiska operationer. De försöker göra oss galna så de kan utföra än djupare psykologiska utredningar via psyket som att deras redan djupa psykologiska profiler som de skapat över 15 år inte är tillräckligt.

I mitt fall övervakar de verkligen mig ONLINE & OFFLINE dygnet runt. Mina föräldrar får underrättelse om det som pågår & psykar mig med informationen. Det här ska alltså ske helt osynligt vilket är den fulla meningen med det. De skiter i att jag vet vad de gör; de delar min privatinformation FRITT genom den underrättelseoperation de driver bakom min rygg som att jag är ett jävla barn som inte fattar ett skit eller kan upptäcka det (gaslight är psykologiskt tortyr). De VILL att vi ska tro på osanningar & oriktiga uppfattningar om vad som faktiskt pågår.

ALLT görs mot min vilja & till mitt nedfall. Jag VILL veta vilka det är & jag VILL får upprättelse för många år av gaslight:ande & kränkande av mitt privatliv OAVSETT vad deras jävla mål & agenda är.

Denna professionella grupp verkar hemskt gärna sprida min personlighet, mina tankar, mina känslor etc. till andra. Min ex-dejt bekände det här att hon samlar information om mig i syfte att "kopiera" mig. Varför vill de kopiera mig? Eller sprida mina idéer & tankar till främlingar? Vad fan tror de om mig egentligen? Jag känner mig som en jävla experimentobjekt åt en sjuk irrationell operation...
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-19 kl. 17:19.
Citera
2021-12-20, 01:58
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna sekt/kult/kyrka/sällskap verkar bygga falska realitet baserat på religiösa texter speciellt bibeln. Skithögen pissbok "Project: Soul Catcher" har bibeltext citeringar överallt. Min fråga är vilken sekt/kult/kyrka/sällskap har den makt att övertyga stat & samhälle att manipulera samhället för att manipulera en persons liv??? Som de VILL att vi ska tro är att de representerar SATAN enligt Dr Duncan eftersom Satan ska attackera judarnas psykologi spirituellt (i huvudet) eftersom Satan hatar judar. Eftersom de påstår att vi är "speciella" går mina föräldrar med på det då de tror på skitsnacket men de är även manipulerade av gruppen bakom som orkestrerar skitet. Deras trossystem hävdar att all psykologisk krigföring & psykiska sjukdomar är av Satan. Av någon anledning VILL DE få oss att tro att Satan & demoner ansvarar för det här spirituellt.. Helt jävla SJUKT OLAGLIGT!! Jävla trossystem... Idioter som går med på det!!

Det är för mig alltmer uppenbart är en extrem sekt/kult/kyrka/sällskap sponsrar det här mot oss.

Alternativt att staten med underrättelse- & säkerhetstjänst utför en form av forskning, experiment eller operation inom Mind Control (fria vilja) genom att anspela på folks trossystem kristendomen vilket min familj tillhör.

En annan sak som är extremt frustrerande är att de övertala personer att ge en dålig service vare sig privata eller offentliga sektorn. Det må vara att de sprider osanningar om en till alla som jag har kontakt med (inklusive online).

Det de vill att det ska se ut som är att det sker övernaturligt & att Gud är bakom det - DET är deras (familj, vänner etc.) mål med mig specifikt.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-20 kl. 02:57.
Citera
2021-12-20, 03:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Återigen. Denna psykotiska sekt/kult/kyrka/sällskap som har stöd av staten (underrättelsetjänster etc.) & samhället vill "testa" oss & ta reda på "vilka vi är" för att de tror att "Guds folk är speciella" därav testar de oss i olika scenarios, vad vi säger, hur vi reagerar i olika situationer, frestelser, nedgångar etc. Om de nu baserar det i bibeln eller psykologi, eller en blandning.

DE vill att vi ska se & veta viss fakta & att våra ord övervakas & påverkar andra. De tar fullt seriöst att vi är "speciella" i någon form & att de ska "ta reda på vilka vi är". Som att vi inte har en jävla identitet eller så vill de stjäla vår identitet, tankar, idéer etc. som ges till andra för att psyka oss än mer.

Jag säger som det är: det här är OLAGLIGT, OETISKT & AMORALISKT operation, experiment eller forskning. Även om det hela grundar sig i manipulation via psykologi så är det fan oönskat & grovt kränkande. De behandlar oss som att vi är djur som styrs lätt av stimuli & respons: om vi gör eller säger något bra så "belönar" denna psykotiska grupp oss med något, dåligt så bestraffas vi (sjuk verklig karmalek). Exempelvis om vi gör något bra så bjuder ens föräldrar oväntat en på choklad som att vi är en hund som precis genomfört en trick som de godkänt.

Familj & vänner är MED PÅ ATT styra oss via psykologiska knep. Som jag skrivit förut är en av deras favoritknep omvänd psykologi mot mig vilket de bl.a. meddelat mina f.d. affärspartners. Denna operation verkar i min lokala närhet baseras sig på psykologiska metoder & taktiker; som jag skrivit en form av beteende- & trossystemmodfikation men framförallt fokus i beteende eftersom där kan de styr en med våld medan i hjärnan är det svårare att styra ens tankar. Dock gör de ett djupt starkt arbete med att övervaka all information jag avger & tar in online & offline.

De övertygar personer att agera på visst sätt; att få privatinformation; att få våra idéer & tankar... Det är inte så otroligt som det låter att sådana operationer existerar..LAGEN finns till i Sverige att SKYDDA OSS mot sådana extrema maktmissbruk, trakasserier, övervakning, ofredande, kränkning av privatliv, sabotage etc. - JOURNALISTER ska ta mej fan ta det här på allvar. Folk begår självmord till att bli utsatta för psykologisk krigföring som de maskerar som "Satan" (som ger sig på judar).

Det ser även ut som att regler finns om hur "spelet" fungerar. Eter snart nio år av det här finns tydliga beteenden & händelser som uppkommer - det är i princip samma saker som händer i stort i snart tio år. Främst att information delas med de som jag har kontakt med samt att de blir tillsagda att implementera informationen & diverse psykologiska taktiker mot mig (för att styra mig alltså som de har kommit överens om). Det är i grunden en grupp som bestämmer delvis med min familj om hur att utforma mig, min psykologi & min framtid genom olagliga metoder som spionage & olagliga psykologiska & sociala operationer.

Jag kommer alltid att motsätta mig er jävla pissagenda vilken har kostat många livet via självmord. Er patetiska mördare. Jag har 0 respekt för er & allt ni står för. Er jävla skitplan med mig kommer att avslöjas era grovt kriminella psykopater.. Era lagbrott & allt negativt ni med uppsåt orsakat i mitt liv för att "testa" mig kommer att avslöjas... Era patetiska nollor... Ni kan ju inte trakassera oss hela våra liv för er sketna forskning, experiment eller nyfikenhet.... Ni borde fan avrättas för det ni gör & står för.

Än idag känner jag mig mindre som människa med mänskliga rättigheter & mer som ett projekt som alla i min omgivning leker med som att jag är ett barn med barnliknande psykologi utan fri vilja & att bestämma vad jag vill vilket de vet att jag har en stark vilja. Därför måste de implementera grova operationer för att styra mig utan att jag ska ens veta det. Senare när jag gör något bra tar de all ära som att de har bidragit mycket till det. Det här verkar förändra vissa till egoister väldigt snabbt baserat på det som de sprider om oss.

I summering: hela det här förstör psyket vanliga personer rejält. Nu råkar jag ha en logisk & rationell hjärna som ser igenom deras försök för manipulation men det påverkar mitt liv negativt ändå eftersom personer förändrar beteende utefter vad gruppen manipulerar till. DET ÄR manipulation för att inget sker helt naturligt; de manipulerar ens tillvaro genom att samla information & manipulera den; sprida osanningar & genomför experiment mot ens jävla vilja.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-20 kl. 04:00.
Citera
2021-12-20, 19:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Tack för ditt svar. Dock har vi uppenbarligen helt olika uppfattning (och erfarenhet) vad gäller det som händer utsatta, och vad som är möjligt att göra med fjärrtekniker/fjärrvapen etc.

Jag är säker på att du har fel i dina påståenden om hur långt dessa slags tekniker (vapen) kommit och vad som är möjligt att göra idag. Inte minst hur man subtilt kan påverka människor att säga saker som de (felaktigt) tror är deras egna tankar. Nog för att aktörer t.ex. kan kontakta människor för påverkan av dem etc. men detta sköter 'tekniken' nuförtiden mycket effektivare i det fördolda.

Sågar du allt som har med fd. NSA-anställde John St. Clair Akwei att göra? Det som St. Clair Akwei
hävdar NSA har förmåga att göra i sin stämning?!

I följande artikel, av Ramola D, kan man läsa lite mer om hur "targeting" av individer går till; Dave Case, Electronic Engineer, Invents an Electronic Counter-Measure for High-Frequency Ringing in Ears or Tinnitus; https://everydayconcerned.net/tag/john-st-clair-akwei-lawsuit/

I den står bland annat:

"Targeting humans with remote electromagnetic or scalar wave technologies apparently requires a lot of specific detail. In order to target a human body remotely, Mr. Case says, a great deal of data is picked up first, related to body temperature, brain resonance frequencies, the skin dielectric, and so on. High-frequency signals sent to targets, and modulated specifically for each target, rely on something called a bio-relevant feedback loop which relays physiological data from the target back to the supercomputer running the system.

When the modulated high-energy signals are directed at the target, he suggests, the skin acts as a transducer, absorbing the high-energy signals and transforming these into audio signals which traverse the body and impact the brain, much in the modality of the Neurophone, an invention from 1958 by Patrick Flanagan which can send phase-modulated electrical signals via the skin into the nervous system to be reformed into audio signals by phase-cancellation in the brain, meaning the brain then hears sound–without the ear being involved.

This sound can range from high-frequency ringing or tinnitus to a clarity of music or voices, now being delivered remotely, without material apparatus. Readers—and in particular, psychiatrists, audiologists, otolaryngologists, neurologists–should note that this essentially means that voices in your head, music in your head, or a tinny ringing in your ears no longer means you have suddenly plunged into old age, a hearing breakdown, or that old, passé (and, many contend, false) psychiatric construct of “schizophrenia,” but that physical, electrical signals carrying audio waveforms could be deliberately being directed at your body—a phenomenon that perfectly sane “Targeted Individuals” who report harassment with voice-to-skull or “V2K” technology have long spoken about and are all too familiar with."

Det står också följande gällande targeting, NSA och John St. Clair Akwei;

"Dave himself has experienced this tinnitus, and relays that his experience began after he tried to patent a certain invention of his, involving the use of photonic processes in computers, and found that the NSA already had a patent for this light technology, classified Top Secret. He believes that he began to be externally targeted with sophisticated remote electronic technology, and, in his own current analysis of these EMF (Electro Magnetic Field) or scalar signal assaults on human bodies, says the GPS satellite system is the primary system being used for neural information transmission to and from human targets."

Och;

"Signals Intelligence, Radiation Intelligence, the NSA, Neuro-Surveillance, and Targeted Individuals

Mr. Case points to the information on Signals Intelligence now known worldwide contained in the lawsuit against the NSA filed by ex-NSA employee, John St. Clair Akwei (excerpted in parts below, from scanned graphics of a 2009 publication in MindNet Journal), which points to advances in neuro-technology, radar, satellite technology, and bio-surveillance that is still carefully being kept out of the corporate press and concealed under labels of classification and secrecy, while being secretly legitimized for use by the Department of Justice, as uncovered by researchers such as Dr. Nick Begich, and explored here earlier.

According to this information, the NSA is perfectly aware that all human brains give off brain waves which can be picked up, every human brain has a unique brain resonance signature, and, under the right conditions, all human brains can be covertly surveilled, monitored, entrained, and modified remotely.

From this lawsuit and other sources, we learn that mind-reading is no longer fiction, mind control is no longer a myth, mind and behavior modification continue to be an active fixation with the CIA (with its grisly history of MK ULTRA experiments), and, under the broad umbrella of Neuro-Surveillance, the NSA–and DARPA, and the CIA and the FBI, and possibly the DHS and the TSA and the DEA too—is most definitely engaging in it."

Eftersom det här behandlar neuropsykologi & neurovapen samt neuroövervakning är det mer troligt att det kan ha något med mig att göra. Jag har en "unik" hjärna sedan födsel vilket medfört att jag träffat flera toppläkare däribland neurologer. Det kan vara att någon av dessa läkare eller någon i systemet som satt mig i projektet för experimentation, forskning eller beteendemodifikation.

Det är för mig uppenbart att minst EN person ansvarar för att kontakta min sociala krets vilket inkluderar daglig underrättelse till min familj om mina aktiviteter online & offline.

De samordnar det här på ett mycket djupt psykologiskt sätt - neuropsykologi kanske. De har minst 15 år av datainsamling om mig för deras psykologiska profil av mig.

Visst kan de utföra "neuro-surveillance" i den mån de kan samla information om mig & testa det i olika scenarios eller stimuli.

Förövrigt är det här med psykologi i centrum. De verkar använda psykologi att utföra det mesta som händer mig - i kombination med cyberoperationer såklart.

De verkar motivera det här som att det ska "hjälpa mig" att de har intim information om mig som säkert min familj håller med om. Det de inte förstå är att alla manipuleras i olika grader & sociala kretsen är tillsagd eller lurad eller uppmuntrad att bete sig dåligt mot en såsom dålig service av butikspersonal & skitit beteende från både familj & vänner. Det verkar som att de försöker göra en poäng av det.

Jag känner ofta att de behandlar mig med barnpsykologi som att jag vore extremt lätt att manipulera. Visst har jag känslor vilket de anspelar på speciellt gällande romantiska känslor. Det som är sjukt i det hela är att ens familj & nära vänner är helt med på det; även om de inte är aktiva i mitt liv vill de inte avslöja identiteten av de ansvariga flera år efter faktumet annat än att de är "psykopater".

Av döma från deras otroliga förmåga att kontakta mina kontakter online & offline samt övertyga stat & samhälle att delta i det här måste de ha en auktoritet bakom sig (även om de ljuger om det). Mest troligt är det en stat som stöttar operationen men återigen är jag skeptiskt till att staten svenska sponsrar det här. Det här är mest sannolikt ursprunget från USA men hur de hittat mig vet jag inte - kanske från ett nätverk inom medicin.

Det jag är säker på är att det här startade runt år 2005 eftersom det året började jag märka udda beteende från min omgivning dock avfärdade jag det som en tonåring ovetande att folk konspirerade bakom min rygg.
Citera
2021-12-22, 00:26
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Eftersom det här behandlar neuropsykologi & neurovapen samt neuroövervakning är det mer troligt att det kan ha något med mig att göra. Jag har en "unik" hjärna sedan födsel vilket medfört att jag träffat flera toppläkare däribland neurologer. Det kan vara att någon av dessa läkare eller någon i systemet som satt mig i projektet för experimentation, forskning eller beteendemodifikation.

Det är för mig uppenbart att minst EN person ansvarar för att kontakta min sociala krets vilket inkluderar daglig underrättelse till min familj om mina aktiviteter online & offline.

De samordnar det här på ett mycket djupt psykologiskt sätt - neuropsykologi kanske. De har minst 15 år av datainsamling om mig för deras psykologiska profil av mig.

Visst kan de utföra "neuro-surveillance" i den mån de kan samla information om mig & testa det i olika scenarios eller stimuli.

Förövrigt är det här med psykologi i centrum. De verkar använda psykologi att utföra det mesta som händer mig - i kombination med cyberoperationer såklart.

De verkar motivera det här som att det ska "hjälpa mig" att de har intim information om mig som säkert min familj håller med om. Det de inte förstå är att alla manipuleras i olika grader & sociala kretsen är tillsagd eller lurad eller uppmuntrad att bete sig dåligt mot en såsom dålig service av butikspersonal & skitit beteende från både familj & vänner. Det verkar som att de försöker göra en poäng av det.

Jag känner ofta att de behandlar mig med barnpsykologi som att jag vore extremt lätt att manipulera. Visst har jag känslor vilket de anspelar på speciellt gällande romantiska känslor. Det som är sjukt i det hela är att ens familj & nära vänner är helt med på det; även om de inte är aktiva i mitt liv vill de inte avslöja identiteten av de ansvariga flera år efter faktumet annat än att de är "psykopater".

Av döma från deras otroliga förmåga att kontakta mina kontakter online & offline samt övertyga stat & samhälle att delta i det här måste de ha en auktoritet bakom sig (även om de ljuger om det). Mest troligt är det en stat som stöttar operationen men återigen är jag skeptiskt till att staten svenska sponsrar det här. Det här är mest sannolikt ursprunget från USA men hur de hittat mig vet jag inte - kanske från ett nätverk inom medicin.

Det jag är säker på är att det här startade runt år 2005 eftersom det året började jag märka udda beteende från min omgivning dock avfärdade jag det som en tonåring ovetande att folk konspirerade bakom min rygg.

Vi har som sagt helt olika uppfattning om hur denna process går till och varför. Men men...

Dock verkar brotten involvera den utsattes omgivning i hög grad, både vad gäller familj och personer på arbetsplatsen. Tänk ett sociogram eller 'spel' där en AI utför olika slags tester medelst framförallt fjärrteknikerna/neurovapnen, som FRA men där personen och dennes hjärna står i centrum istället för metadata typ (genom de avancerade teknikerna). Sannolikt studerar de inte bara den utsattes hjärna på avstånd (åtminstone dennes 'inre röst' och kroppsdata), utan även dennes omgivning såsom familjemedlemmar (i viss grad). Även andra personer kan påverkas via fjärrtekniken (och ses som utförare av "gangstalking"). Vidare kan det finnas andra motiv för att utföra dessa brott, såsom påverkan av uppfattningar och/eller 'oskadliggörande' eller olika medicinsk 'forskning'.

Ett råd är att 'inte reagera' om det är en AI som fattar beslut utifrån hjärnsignaler etc. Ingen särskild reaktion leder till att 'chansen' till upprepning av den negativa händelsen (oavsett om slump eller inte) minskar.

Gällande Duncan så verkar han ha en mörk ton i sina böcker, som om det inte skulle löna sig att ens försöka göra motstånd eller förändra nuvarande situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in