2023-03-17, 19:28
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
D har man sett klart allt. Det blev bttre efter en stund eftersom det blev s otroligt skruvat att man brjade se det med andra gon. Istllet fr att se det som en realistisk serie som ekobrottslingar s blev det helt skruvat, nstan p animeniv. Jag hade liksom inte blivit frvnad om det kommit in vernaturliga inslag.

Ja d har man sett klart ssong 3.

Citera
2023-03-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intercler
in p Finlands motsvar till SVT och NRK som r YLE , med VPN p Finsk server behvs inte ns inlogg. Dr finns alla avsnitt med svensk text.

Amatr inom detta, hur skaffar man finskt VPN?
Citera
2023-03-22, 00:47
Citat:
Ursprungligen postat av knutbyknut
Amatr inom detta, hur skaffar man finskt VPN?

Tror dom flesta VPN leverantrerna erbjuder det, dvs du behver inte kpa VPN ifrn en Finsk leverantr utan du ska vlja en uppkopplingspunkt i Finland.
Citera
2023-04-07, 00:05
Medlem
drwhoos avatar
Sg sista avsnittet precis och knde inte igen mig frn de vriga ssongerna slutet av ssongen var alldeles fr dramatiskt fr att inte gra en ssong 4
Citera
2023-04-09, 03:20
Medlem
Il.Malizias avatar
Har ntligen tagit tag i denna och jvlar s strd, men likvl kul serie.

Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Kollade lite p avsnitt 1 igr men har lite svrt fr Berger, tycker inte han r trovrdig i sammanhanget. Han ser inte ut som en finansman fr det frsta och jag retar mig p att norrmnnen alltid mste ha med en svensk i sina serier bara fr att han r svensk. Kan inga svenska skdespelare prata norska? Precis som de mste ha ett "svensker-alibi". Mrkligt det dr.
Ja, men det r ganska sanningsenligt; Norge r verkligen lillebror och lskar allt som har med Sverige att gra; srskilt Oslo mot Stockholm.
Citera
2023-04-10, 18:16
Medlem
Die.young.4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norsktroll
Varfr kommer den s sent p SVT? Finsk och islandsk tv har brjat visa den nya ssongen redan, s det r inte NRK som inte vill slja...
Fr Sverige suger!!! Vi r fan smst p allt. Den var s jvla bra!! Ska fan bli som dom
Citera
2023-04-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Ja d har man sett klart ssong 3.

Jag lyckas inte komma t avsnitten, har du lust att spoila lite mer? Framfrallt nyfiken p hur det gr fr Adam & Hermine! Tack!
Citera
2023-04-13, 00:05
Medlem
MrLevaLivets avatar
Allts nu fr de fasiken gra en ssong 4, alldeles fr mycket lmnades ppet!
Hursomhelst, strt bra serie.
Citera
2023-04-13, 16:20
Medlem
vaginalprolapss avatar
finns det ingenstans man kan tanka den? pallar inte brka med vpn osv
Citera
2023-04-13, 19:39
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
Fr Sverige suger!!! Vi r fan smst p allt. Den var s jvla bra!! Ska fan bli som dom

Norrmnnen har steppat upp helt klart, fick norsk abstinens efter Exit s har brjat se gangsterkomedin "Flos" nu, helt OK skn. Vete tusan vad som hnde med Sverige, vi hade ju tidigare t ex den episka Tusenbrder ver flera ssonger med bl a Ola Rapace och Shanti Roney, strt bra, nu ekar det tomt.
Citera
2023-04-15, 00:15
Medlem
Vilka fyra VERKLIGE gutter bygger denne historie p?
Citera
2023-04-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Vilka fyra VERKLIGE gutter bygger denne historie p?
Endre Tangenes
Ketil Skorstad
Thomas ye
Jrn Kjrsvik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här